- Hirdetés -

Kategória: Brand

- Hirdetés -

Ennél a cégnél biztosan jó dolgozni

Harmadjára is elnyerte az NN a legjobb munkahelyeknek járó tanúsítványt. A biztosító az emberközpontú munkáltatói gyakorlatával szerezte meg a nívós nemzetközi elismerést, amelyet a...

Visszavette az első helyet az Apple

Az Apple végzett az első helyen a Brand Finance legértékesebb márkákat bemutató rangsorában, az Amazont és a Google-t megelőzve. A technológiai cégek uralják a...

Listázták a legfenntarthatóbban működő cégeket

A Schneider Electric végzett az első helyen a legfenntarthatóbban működő nagyvállalatok idei rangsorában. A Corporate Knights által összeállított listán száz cég szerepel. Az első helyen...

A halogatók most örökre lemaradhatnak – Marketing COVID idején III.

Nemcsak az ügyféloldal, de a kommunikációs szféra ügynökségi résztvevői is sok újdonságot tapasztaltak meg a vírushelyzet alatt. Hogyan befolyásolta a munkájukat, mi értékelődött fel,...

A kommunikációs szektor lehet a járvány nyertese – Marketing COVID idején II.

Az elmúlt, nehézségekkel teli év egyik nyertese a kommunikációs szektor lehet, hiszen a márkák, cégek számára a jelentősen megváltozó környezet, a járványhelyzet okozta körülmények...

Díjazták a hazai zenészeket

A hagyományos, nyári időpont helyett január 23-án, a Duna TV kétórás showműsorában adták át ötödik alkalommal a Petőfi Zenei Díjakat. A Petőfi Rádió és...

Új márkastratégiával erősít a Honor

A Honor nemzetközi technológiai márka ismertette új márkastratégiáját, melyet az idei évtől kezdődően már önálló vállalatként vezet be. A vállalat célja, hogy innovatív, magas...

Pogácsázós networking helyett zaj és őszinteség – Marketing COVID idején I.

A 2020-as év új kihívások elé állította a marketingszektort, a helyzet egészen egyedi és kreatív ötleteket hívott életre. De hol áll most a kommunikációs...

Jól áll a zöldítéssel a Volkswagen

A Volkswagen személyautók márka az előzetes számadatok alapján a 2020-as évre kitűzött ambiciózus európai szén-dioxid-kibocsátási flottacélokat teljesítette, és a törvényileg megadottnál körülbelül hatmillió grammal...

Ruhakollekciót dob piacra a népszerű italmárka

Piacra dobja első nemzetközi ruhakollekcióját a Jägermeister. A kampány mögött “Bloody Osiris” stílus ikon áll, és olyan neves magyar influencerek, mint AKCMisi, Dzsúdló, Manuel;...

Újra kell gondolni a HR folyamatokat és eszközöket

A tavalyi év a hirtelen változásokról és az ahhoz való alkalmazkodásról szólt a cégek és a dolgozók számára. Idén már tudatosan érdemes készülni arra,...

Ezek a trendek formálják a marketinget

A márkák kommunikációja során az érzelmek jelentőségét, a kommunikációs csatornák és eszközhasználat esetén az egyre tudatosabb differenciálást, míg a stratégia kapcsán az agilitás fontosságát...

Marketing Diamond: közülük kerülnek ki a nyertesek

Maszkkal letakart plakátok, színésznővel forgatott karanténvideó és kampány a Google fűnyíró kecskéivel. Többek között ilyen projektekkel neveztek a magyar cégek a marketing szakma egyik...

Online rendezik meg az Educatiot

A rendkívüli helyzetre tekintettel idén online rendezik meg január 21-23. között az Educatio Nemzetközi Oktatási Szakkiállítást, amelyen egyszerre 51 intézménytől szerezhetnek információkat az érdeklődők....

Örülhetnek a gamerek, 5G mindenhol és a techcégek is harcolnak a járvánnyal – CES 2021

Bezárta virtuális kapuit az idén első alkalommal csak online megrendezett CES, a világ legnagyobb technológiai kiállításán a televíziók és a gamereknek szóló ajánlatok kaptak...

Január végéig lehet pályázni a magyar Sportmarketing Díjra

A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata második alkalommal hirdette meg a magyar Sportmarketing Díjat, amire január 31-ig várják a pályázatokat. A pandémia által jelentős...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Már lehet nevezni az egyik legnagyobb mobilfotós versenyre

Elindult a nevezés a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotó-versenyre, amelyet idén a HUAWEI Pura 80 okostelefon-széria bemutatóján jelentettek be. A pályázat évről évre lehetőséget ad a világ minden tájáról érkező fotósának, hogy megosszák alkotásaikat,...

Ennyivel lett drágább a megélhetés

A kiadások növekedésének üteme enyhült, de a magyarok túlnyomó többsége még mindig drágulást tapasztal a mindennapi megélhetés terén – derül ki a K&H biztos jövő felmérés második negyedéves eredményeiből. A jövedelmi helyzettől, családi állapottól...

Küzdenek a magyar cégek az ESG beszámolókkal

Komoly erőforrást igényel az ESG beszámoló összeállítása a vállalkozások számára, miközben ajánlott a legkisebb beszállítókat is átvilágítaniuk – hangzott el az EY és a Szabályozott Tevékenységek Felügyeleti Hatósága (SZTFH) közös rendezvényén, ahol ismertették az...

Csődbe megy a magyar vállalatok vevőinek 6 százaléka az idén

A magyar cégek 53 százaléka nem kapja meg határidőre a számlái ellenértékét, és ezt az ügyfelek likviditási problémái okozzák. Egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító fizetési szokásokról szóló, éves elemzésében. A kifizetések általában...

Így védhetjük meg a gyerekeket a kibertérben

A nyári szünet idején a gyerekek több időt töltenek otthon, sokszor felügyelet nélkül – ez pedig nemcsak a fizikai, hanem az online biztonság szempontjából is kihívásokat jelent. A tizenévesek digitális jelenléte a szünetben sem...

Digital Center

Már lehet nevezni az egyik legnagyobb mobilfotós versenyre

Elindult a nevezés a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotó-versenyre, amelyet idén a HUAWEI Pura 80 okostelefon-széria bemutatóján jelentettek be. A pályázat évről évre lehetőséget ad a világ minden tájáról érkező fotósának, hogy megosszák alkotásaikat,...

Így védhetjük meg a gyerekeket a kibertérben

A nyári szünet idején a gyerekek több időt töltenek otthon, sokszor felügyelet nélkül – ez pedig nemcsak a fizikai, hanem az online biztonság szempontjából is kihívásokat jelent. A tizenévesek digitális jelenléte a szünetben sem...

Új kihívások előtt a technológiai felsővezetők

Ahogy a mesterséges intelligencia (AI) alkalmazása felgyorsul, a technológiai felsővezetés (tech C-suite) új készségekre tesz szert, növeli befolyását és egységes megközelítést alkalmaz az üzleti transzformáció során. A Deloitte friss felmérése, a „Deloitte Tech Exec...

A Samsung kiterjeszti a Galaxy AI-t

A vállalat a 2025 Galaxy AI Fórumon jelentette be, hogy az év végéig több mint 400 millió eszközre terjesztené ki a Galaxy AI-t, mivel a felhasználok mindennapi teendőik elvégzéséhez egyre inkább az AI-ra támaszkodnak.A...

Jobban bíznak a mesterséges intelligenciában a vállalatvezetők

Élesen eltér a felsővezetők és a felhasználók véleménye a mesterséges intelligencia megbízhatóságáról. Legyen szó adatvédelemről, pontosságról vagy átláthatóságról, az átlagember sokkal jobban aggódik a technológia miatt, mint a döntéshozók – hívta fel a figyelmet...