- Hirdetés -

Kategória: Brand

- Hirdetés -

Maradék anyagokból készített új kollekciót a Fjällräven

A gyártás során megmaradt szövetanyagok felhasználásával készítette el legújabb, limitált kollekcióját a Fjällräven. A népszerű svéd outdoor márka számára a kezdetektől kiemelten fontos a...

A legetikusabb vállalatok között a L’Oréal

Az Ethisphere Intézet – amely az etikus üzleti gyakorlatok meghatározásában és fejlesztésében világelső – 2021-ben ismét a világ legetikusabb vállalatai közé választotta a L’Oréalt....

Ismét indul a MagentaKraft pályázat

Az ötlettől a piaci termékig hosszú út vezet, a legtöbb innováció nem jut keresztül ezen az akadálypályán. A tavalyi sikeres bemutatkozás után most új...

Többmilliós díjazás az EdisonKids kihíváson

Idén első alkalommal kínál lehetőséget a magyar diákoknak az EdisonKids a Samsung támogatásával elindított kezdeményezése, a világszerte sikeres programon alapuló Megoldások a holnapért kihívás....

Indul a FIRST LEGO League verseny

Projektalapú feladatmegoldás, algoritmikus gondolkodás, csapatmunka, programozási alapok: 2021-ben először önálló magyar szervezésben tartják meg a világ egyik legnagyobb robotépítő közössége, a FIRST, valamint a...

Fenntartható csomagolással újított a Henkel

A toalett tisztító flakonok új, globális csomagolási koncepciójával a Henkel hangsúlyozza a fenntartható csomagolás és a körforgásos gazdaság előmozdítása iráni elkötelezettségét. Jelentősen megnőtt az...

Közös projektben az OREO és Lady Gaga

A világ kedvenc kekszmárkája egy nem mindennapi együttműködés keretében társult a pop koronázatlan királynőjével, Lady Gagával. A Sing It With OREO egy igazi álomkollaboráció,...

Zöld béka díjat nyert a Lidl

A Deloitte Magyarország 20. alkalommal hirdette meg a Zöld Béka Díjat, amely a nem pénzügyi jelentések készítése terén kiemelkedő teljesítményt nyújtó vállalatok elismerésére szolgál...

Márkanagykövet lett Istenes Bence

Februártól egy Audi Q5-tel utazik Istenes Bence, a sportos műsorvezető márkanagykövetként népszerűsítheti az Audit a továbbiakban. Az együttműködés keretében számos izgalmas tartalom készülhet, amelyek...

Díjnyertes sörrel erősít a Soproni

Malátásan testes, európai és újvilági komlóktól gazdag ízvilágú, üde hoplager, Cserjés László sörfőző alkotása jelenik meg a napokban az üzletekben, mint a Soproni Óvatos...

Díjazták a legjobb munkahelyeket

A járvány és a gazdasági válság hatása a munkavállalói elkötelezettségben is éreztette hatását: felértékelődött a munkahelyi biztonság érzése. Globálisan megugrott az elkötelezettség aránya, itthon...

Új termékkel erősít a Borsodi

A régió sörpiacának meghatározó szereplőjeként a Molson Coors vállalatcsoport az elsők között vezeti be az új alkoholos terméket, a hard seltzert valamennyi közép- és...

Élesben is kipróbálhatjuk a Coca-Cola papírpalackját

A magyar fogyasztók próbálhatják ki először azt az innovatív papírpalack prototípust, amit a Coca-Cola és a dán Paboco startup fejlesztett ki tavaly. Az év...

Már lehet pályázni a Vodafone Digitális Díjára

Harmadik alkalommal hirdeti meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a nagy sikerű Vodafone Digitális Díjat, mellyel célja, hogy ösztönözze és elismerje azokat az innovátorokat, akik...

Magyar csapat szervezi Közép-Európa első ügyfélélmény konferenciáját

Az utóbbi időszakban egyre komolyabb igény mutatkozik a cégek döntéshozóinál, hogy tudatosabban kezeljék az ügyfélélményt (customer experience - CX), újratervezzék a kapcsolatot a vásárlókkal:...

Innovatív vendéglátóhelyeket keresnek

A Felelős Gasztrohős Alapítvány és a NetPincér ‘Gasztrohős és NetPincér Díj 2021 - Felelősen a krízishelyzetben’ néven indít versenyt a krízishelyzettel felelős megoldások bevezetésével...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kedvezőbb helyzetbe kerültek az eladók az ingatlanpiacon

Már hetek óta komoly élénkülés látható az országos lakáspiacon, elsősorban az elsőlakás-vásárlóknak szeptembertől elérhető kedvezményes lakáshitelt biztosító Otthon Start Programnak köszönhetően. Az ingatlan.com legfrissebb adatai szerint a piaci helyzetet és trendeket jól bemutató értékesítési...

Új kampányt indít az Alfa Biztosító

Mitől érezhetjük magunkat biztonságban? Az Alfa Biztosító új kampánya erre ad választ – hiteles karakterekkel, valós élethelyzetek bemutatásával. 2025. szeptember 15. és október 31. között TV-ben, online felületeken, óriásplakátokon és citylight-okon találkozhatunk azokkal, akik...

Európai kalandozásra viszi a nézőket ősszel a National Geographic

Az ősz az egyik legjobb időszak az utazásra: a nyári tömeg már lecsendesedett, az árak kedvezőbbek, és sok európai helyszín akár egy hosszú hétvége alatt is kényelmesen felfedezhető. Legyen szó kirándulásról, pihenésről vagy városnézésről,...

Díjnyertes dokumentumfilm érkezett az RTL+ Premiumra

Már elérhető az RTL+ Premium előfizetői számára a Fortuna vendégei című magyar dokumentumfilm. Kálmán Mátyás többszörös díjnyertes alkotása arról a házaspárról szól, akik a 2010-es évek közepén több mint félmilliárd forintot nyertek a lottón...

Már a HR-ben is segíti Kate a K&H-sokat

A K&H Bank dolgozói mostantól villámgyorsan választ kaphatnak bármilyen HR témájú kérdésükre a házon belül fejlesztett mesterséges intelligencián alapuló megoldásnak köszönhetően. Kate, a már ügyfelek által jól ismert digitális asszisztens mostantól a K&H Bank...

Digital Center

Hiába az AI-láz, egyelőre kevés befektetés térül meg

Hiába pörög továbbra is magas fokozaton a mesterséges intelligencia-megoldások piaca, egyre többen kongatják a vészharangot a vállalati szektorban világszerte. Miközben már a cégek 72%-a alkalmaz legalább egy AI-megoldást a mindennapi működésben, becslések szerint a...

A kibertámadások fő célpontja lett Európa

A kibertámadások ma már nemcsak gyakoribbak, hanem kifinomultabbak is, így egyre nehezebb őket időben felismerni és kezelni. Az OpenText legfrissebb jelentése szerint Európa különösen kitett ezeknek: a fertőzöttségi arány a régióban háromszor-négyszer magasabb, mint...

Javul a magyarok AI felkészültsége, hódít a ChatGPT

Az idei AI Summiton debütált a 2025-ös AI Readiness Index, amelyet a Publicis Groupe Hungary megbízásából a PwC Magyarország készített el. Az online vásárlókon mért kutatás eredményeit Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance...

Ugrásszerű növekedés a hajlítható telefonok európai piacán

A hajlítható okostelefonok európai piaca látványos növekedési szakaszba lépett – derül ki a Counterpoint Research legfrissebb jelentéséből. A bővülést elsősorban a technológiai innovációk, a készülékek megnövelt tartóssága, valamint a különböző árkategóriákban egyre szélesebb körben...

Ezt tudják a legújabb Motorola mobilok

A Motorola bemutatta okostelefon-portfóliójának új tagjait, amelyek intelligens élményt, kifejező dizájnt és erőteljes teljesítményt kínálnak több árkategóriában.A sorozat élén a motorola edge 60 neo áll, egy kompakt, stílusos eszköz, amely a moto ai-t, a...