- Hirdetés -

Kategória: CSR

- Hirdetés -

Magyar siker a Google programjában

A közép- és kelet-európai régióban indított Google.org Impact Challenge kiválasztott 13 szervezete között szerepel a Maker’s Red Box Magyarországról. A Google.org támogatásának köszönhetően a...

A fenntarthatóságra koncentrál a K&H

A fenntarthatóság egyre fontosabb téma a gazdasági szereplők számára is. A cégeknek azért is ideje átállni a fenntarthatóbb működésre, hogy a jövőben is akadály...

Díjazták a Magyar Telekom esélyegyenlőségi törekvéseit

A Magyar Telekom Csoport a megváltozott munkaképességű munkavállalók foglalkoztatásának előmozdításáért, az akadálymentes munkahelyi környezet fejlesztéséért, valamint a befogadó vállalati kultúráért tett eredményei és erőfeszítései...

Az év Szupertanárát keresi a Lidl és a Dívány

Idén ötödik alkalommal keresi a Lidl Magyarország és a Dívány online magazin Az év Szupertanárát, azt a pedagógust, aki egyedi és kreatív módszerekkel tanítja...

Megvannak a Vodafone Digitális Díj nyertesei

Kihirdette a Vodafone Magyarország Alapítvány a 15 millió forint összdíjazású Vodafone Digitális Díj nyerteseit. 2021-ben közel 120 pályamunka érkezett be, melyek közül összesen 9-et...

Amatőr úszóiskolákat támogat a P&G

A Procter&Gamble összefogott Kapás Boglárka olimpiai bronzérmes úszónővel, és országos programot indít a világjárvány miatt a működésüket hosszú időre szüneteltetni kényszerült és így a...

Több mint egymillió magyar gyerek tiktokozik

Hatalmas érdeklődés övezi a fiatalok körében az UNICEF Magyarország cyberbullying elleni új kampányát. A szervezet június 18-án, az online bántalmazás elleni világnapon indította el...

A gyerekek is aggódnak a klímaváltozás miatt

A Cartoon Network közzétette Európa-, Közel-Kelet- és Afrika-szerte elvégzett kutatását, amely a 6-12 éves gyerekek klímaváltozáshoz való viszonyulását vizsgálta. Kiderült, hogy bolygónk egészsége kiemelten...

Social Impact Award – megvannak a döntősök

Egy, a zöld generációt megszólító képregény, egy társasjáték az áldozathibáztatás tabujáról, és egy élelmiszer-mentést támogató projekt is a finalisták között az idei Social Impact...

Rákapcsol a műanyagok elleni küzdelemre a Lidl

A Schwarz Csoport REset Plastic műanyag stratégiájának részeként a Lidl Magyarország célul tűzte ki, hogy 2025-ig a sajátmárkás termékeinek csomagolásában átlagosan legalább 20 százalékban...

Zöldre vált az Oracle

Az Oracle újabb vállalással növelte a fenntarthatóság iránti elkötelezettségét: 2025-re megújuló forrásokkal kívánja biztosítani a globális működéshez szükséges energiaellátás 100 százalékát, a létesítményekét és...

Fontos ügy mellé állt az Avon

Egyre gyakrabban szembesülünk borzalmas történetekkel és megdöbbentő adatokkal, amelyek megmutatják, hogy a kapcsolati erőszak és a nemi megkülönböztetésen alapuló erőszak milyen mértékben van jelen...

Zöld projektben a Velux

A fák együttesen alkotják „a föld tüdejét”, fotoszintézisükkel egyensúlyban tartják légkörünket. Az erdők a világ szárazföldi biodiverzitásának több mint fele számára biztosítanak élőhelyet. Egyetlen...

Rákapcsol az Auchan a hulladékmentességre

Az idei műanyagmentes július más lesz, mint korábban, mivel most törvényileg is kötelező megszabadulni bizonyos egyszer használatos műanyageszközöktől, amiket az Auchan már egy éve...

Így áll a Telekom a fenntarthatósággal

Digitális fenntarthatóságról, klímavédelemről, esélyegyenlőségi és sokszínűségi lépésekről számol be a Magyar Telekom Csoport 2016-2020 közötti időszakra vonatkozó fenntarthatósági stratégiájának záró eredményeiről és a 2020-as...

Már nincs műanyag szívószál a Mekiben

A hazai McDonald’s a korábbi bejelentésének megfelelően, a műanyagmentesítés jegyében június 25-től minden hazai egységéből kivonta az egyszerhasználatos műanyag szívószálakat, evőeszközöket és az italos...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megdöbbentő, mennyi hitelt vettünk fel

A 2025-ös év a hazai jelzáloghitel-piacon nem pusztán a 2024-ben elindult élénkülés folytatását jelentette, hanem egy új korszak kezdetét is. A DH Group pénzügyi közvetítője, a Credipass adatai alapján a lakáscélú hitelezés volumene olyan...

A Wizz Air stratégiai együttműködést kötött a Corvinus Egyetemmel

A Corvinus Gellért Campusán írta alá stratégiai együttműködési megállapodását a Budapesti Corvinus Egyetem és a Wizz Air. A dokumentumot Bruno van Pottelsberghe, az egyetem rektora, Szabó Lajos György oktatási rektorhelyettes, Baranyai Dávid, a Corvinus...

Január közepéig lehet szavazni ‘Az Év Honlapja’ pályázatra

Lezárult a nevezési időszak az idén 24. alkalommal meghirdetett ’Az Év Honlapja’ pályázaton, amelyre 253 pályamű érkezett be. A szakmai zsűri hamarosan összeül, hogy értékelje a nevezéseket, és kiválassza 2025-ös év legkiemelkedőbb digitális megoldásait...

Tarolnak az iPhone-ok a felújított okosmobilok között

Hazánkkal együtt négy piacán a Rejoy.hu és anyacége mostanra több mint 40 milliárd forintnak megfelelő összeget fizetett ki azoknak a magánszemélyeknek, akik a használt készülékeiket a társaságnak adták el. A magyar mellett a román,...

Ezzel készül az ünnepekre a Viasat World

A Viasat World az ünnepi időszak műsorstruktúrájával a sokszínű érdeklődési körre alapozott, így az évvégi kínálat a természetközeli lassulástól a nagyívű kalandokon át egészen a történelmi és fikciós történetmesélésig kínál alternatívákat. A Viasat Nature karácsony...

Digital Center

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...