Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: CSR
- Hirdetés -
Jótékony akcióban az Auchan
“A nagy tettek kis gesztusokkal kezdődnek” – ezt üzeni az Auchan év végi kampánya, amely a tavalyihoz hasonlóan ismét adakozásra szólítja fel a vásárlóit....
Digitális konferenciát szervezett a Médiaunió
Az élelmiszerpazarlás elleni küzdelem elsősorban nem pénz, hanem tudatosság kérdése, és egyik legfontosabb eleme az állami, civil és vállalati szereplők, illetve a hazai médiumok...
Pedagógusokat díjaz a MOL
„Kedvenc Online Tanárom” különdíjra várja a jelöléseket a MOL Alapítvány a MESTER-M program keretében. Azokat a tanárokat és edzőket szeretnék elismerni, akik a tavaszi...
Lányok ötleteit várja a Microsoft
Elindult a Microsoft DigiGirlz AI Challenge 2020 verseny, amely kifejezetten a digitális világ és a mesterséges intelligencia iránt érdeklődő lányoknak szól. A kvíz-kihívás már...
Közlekedés közben is sokan mobiloznak
Sokan kerékpározás, rollerezés, gördeszkázás közben sem mondanak le a mobilozásról, ugyanakkor viszonylag kevesen használnak headsetet – többek között ez derült ki az Aegon Biztosító...
Fontos ügyért kampányol a Heineken
Hosszú évek erőfeszítéseinek köszönhetően folyamatosan csökken az ittasan okozott személyi sérüléses balesetek száma, ám a koronavírus alatti időszak statisztikája szerint az ittas vezetőknek van...
Még lehet jelentkezni a Tesco közösségi pályázatára
2020 szeptemberében 2,5 kilométer hosszú, egyszerre mesés, kreatív és környezettudatos tanösvényt avatott fel Villányban a Hétágfa Egyesület. A családoknak, természetjáróknak felfedezni valókat kínáló turisztikai...
A Magyar Vöröskeresztet támogatja a Milka őszi kampányával
A Milka hosszú évek óta támogatja a Magyar Vöröskeresztet. A leginkább rászorulók megsegítése érdekében hazánk legkedveltebb csokoládémárkája az őszi promóciója nyertesei által megnyert ugyanazon...
Több mint 11 milliót gyűjtöttek a lánygyermekeknek
Hatalmas sikerrel zárult az UNICEF Magyarország jótékonysági gardróbvására, amelyhez idén 65 hazai márka csatlakozott: a közel ezer vásárlónak köszönhetően, a vírushelyzet ellenére, a tavalyi...
Összefogás a maszkhordásért
A maszkhordás életet menthet! A CIB Bank kezdeményezésével az Aegon, a Decathlon, a Gaál Autóház, a McDonald’s Étterem Kecskemét (Peki Restaurant Kft.), a PwC...
Használt mobilok gyűjtésére buzdítják az iskolákat
A Fenntarthatósági Témahét idei kiemelt témái az energia, a klímaváltozás és az egészségnevelés. A program keretében Időszaki Szelektív Hulladékgyűjtő Verseny is indult, amelynek célja,...
Online edukációs versenyt indít a LIDL
Ötödik alkalommal szervezi meg a Lidl Magyarország nagy sikerű, edukációs céllal életre hívott, Egészségesen az iskolapadban! programját. A megmérettetésre idén általános és középiskolások nevezhetnek...
A nők egyenjogúságáért kampányolnak
Digitális női egyenjogúsági kampányt indít az amerikai World Woman Foundation, a Geometry és több, a WPP holdinghoz tartozó reklámügynökség. A #ShesMyHero, vagyis „Az én...
Újabb forrás a digitalizációra
A nonprofit szervezetek számára idén is megnyílt a lehetőség, hogy innovatív ötleteik megvalósításához anyagi és szakmai segítséget kapjanak. Az infokommunikációs szolgáltató Invitech már tizenegyedik...
Gyerekeket gyógyító szervezeteket támogat a MOL
A vírushelyzet ellenére a MOL Alapítvány ebben az évben is változatlan keretösszeggel hirdette meg a MOL Gyermekgyógyító Program pályázatát az élmény- és művészetterápiás programok...
Sokkoló kampányfilmet készített a Mentőszolgálat
Baláék túszként tartották fogva Győrfi Pált, de csakis nemes cél érdekében! Így indul ugyanis az Országos Mentőszolgálat Alapítvány (OMSZA) legújabb, „Ne parázz, sokkolj!” című...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Az online vásárlóknak is egyre fontosabb a tudatos szépségápolás
A bőr- és szépségápolási termékek forgalma jelentősen, 25 százalékkal nőtt az elmúlt egy évben a Kifli.hu-n – derül ki az online szupermarket friss adataiból. Ennek legfőbb oka vásárlók egyre tudatosabban választanak, a szezonális termékek...
Több országban lesz magyar felirat a mekis kólás poharakon
Júliustól világszerte több ország McDonald’s éttermeiben találkozhatnak a vendégek a McDonald’s és a Coca-Cola évek óta népszerű pohárkampányának új kiadásával – a 2025-ös széria különlegessége, hogy az ikonikus üdítős poharakon idén magyar nyelvű felirat...
5G élmény a balatoni versenyen
Július 10-én reggel 9 órakor rajtol el Balatonfüredről az 57. Kékszalag Raiffeisen Nagydíj, Európa legrégebbi és leghosszabb tókerülő vitorlásversenye, amelyet a Telekom idén minden eddiginél közelebb hoz a nézőkhöz, akár a helyszínen, akár otthonról...
Szeretik a nyaralók a SZÉP kártyát
Bár minimálisan csökkent a SZÉP kártya népszerűsége, még mindig a második legnépszerűbb cafeteria-elemként tarthatjuk számon. A K&H kkv bizalmi index 2025 első negyedéves kutatási adatai szerint minden tizedik cégnél biztosítanak ilyen béren kívüli juttatást....
Új műsor indul a Sláger FM-en
Kajdi Csaba Mautner Zsófival közösen vezeti majd a Sláger FM reggeli műsorát.Többéves barátság köti össze Mautner Zsófit és Kajdi Csabát, akiknek útjai már a Sláger FM hullámhosszán is kereszteződnek. A páros minden pénteken kisüt-főz...
Digital Center
Sokat tehetnek a nők egészségéért az okosórák
A testünk egy változó, alkalmazkodó és finomhangolható rendszer, és ha megtanulunk rá jól figyelni, életminőségünk is érezhetően javulhat. A ciklusszinkron-tudatos életmód épp erre épít: a nők ciklusuk szakaszait megismerve optimalizálhatják a napi rutinjaikat, a...
Így vigyáz az adatainkra a Samsung
A Galaxy eszközök olyan mesterséges intelligencia technológiákkal érkeznek, amelyek középpontjában a felhasználó személyes adatainak védelme áll. A Galaxy AI-t arra tervezték, hogy a felhasználói kéréseket megelőzve megértse az egyéni szükségleteket – legyen szó a...
Elképesztő megoldásokkal segíti az alvást a Samsung
A Samsung légkondicionálók „Good Sleep” (szép álmokat) üzemmódja, amely az alvási fázisokhoz igazodva szabályozza a hőmérsékletet, a zavartalan pihenést támogathatja. A vállalat továbbfejlesztette ezt a funkciót, így a felhasználók összekapcsolhatják klímaberendezésüket Galaxy Watch okosóráikkal...
Olcsóbb tarifacsomagokat vezet be a One
A One Magyarország legújabb tarifái egyszerűbbé, átláthatóbbá és mindenki számára elérhetővé teszik a korlátlanság valamely formáját – legyen szó beszélgetésről, internetezésről vagy akár mindkettőről. Az új tarifacsomagok kedvezőbb díjszabással érhetők el, mint az elmúlt...
Személyes adatainkat féltjük a mesterséges intelligenciától
Az okos technológiák és a mesterséges intelligencia egyre növekvő térnyerésével párhuzamosan előtérbe kerül az adatbiztonság kérdése: a Samsung friss felmérése szerint 10-ből 9 európai – a válaszadók 88 százaléka – fejezi ki aggodalmát személyes...