Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Kutatás
- Hirdetés -
Jelentős inflációra számítanak a nagyvállalatok
Kevésbé optimisták jövőjükkel kapcsolatban a cégek a K&H nagyvállalati növekedési index 2022 első negyedéves kutatása alapján, jórészt az infláció miatt. Főként a makrogazdasági kilátások...
Egész Európában elszálltak a lakásárak
Az áremelkedés kézzel fogható a hazai ingatlanpiacon – akár vásárlásról, akár bérlésről van szó –, az viszont talán meglepetés, hogy mértéke az EU-s tagállamok...
Egyre drágábbak a használt autók
Továbbra sem üzemelnek az autógyárak teljes kapacitással, így változatlanul hosszúra nyúlik az új autók kiszállítási ideje világszerte. Ennek köszönhetően óriási az érdeklődés a használt...
Látványos növekedés nyugdíjfronton
Lefutott az szja-visszatérítési szezon, a jogosult háztartások egy része több 100 ezer vagy akár milliós összeget kaphatott. Emellett várhatóan az idén tovább emelkednek a...
Ennyit költenének magán egészségbiztosításra a magyarok
A magyarok többségének még nincs magán egészségbiztosítása, miközben komoly igény mutatkozik rá a lakosság részéről – derül ki az EY 1000 fő bevonásával készült...
Külföldön könnyebben boldogulnának a fiatalok
Ha úgy adódna, akkor a fiatalok 36 százaléka könnyen találna magának új munkát - legalábbis ezt mondták a 19-29 éves korosztály dolgozó tagjai a...
Még lehet alkudozni az ingatlanpiacon
A kereslethangsúlyos ingatlanpiacon a legjobb ingatlanokra már sokszor licitálnak a vásárlók, ugyanakkor a vevők többségének még mindig van lehetősége kedvező módon befolyásolni a vételárat....
Egyre többen váltanak olcsóbb termékekre
Az áremelkedés miatt változnak a fogyasztók vásárlási szokásai, egyre többen spórolnak és váltanak olcsóbb termékekre, egyebek mellett ruházati cikkekre és kozmetikumokra költenek kevesebbet -...
Ennyit költünk idén húsvéti ajándékokra
A magyar családoknál idén jellemzően 5 ezer forinttól indul az az összeg, amit húsvéti ajándékra szánnak gyermekenként a REGIO JÁTÉK friss kutatása alapján. Többnyire...
Egyre többet költenek a cégek legaltech megoldásokra
Ma már senki sem lepődik meg, ha elektronikus aláírásokkal és dokumentumkezelő rendszerekkel találkozik jogi ügyek intézése során, a terület teljes egészét átható digitalizáció azonban...
Közel annyit utazunk, mint a járvány előtt
A pandémia alapjaiban változtatta meg a magyar lakosság utazással és üdüléssel kapcsolatos fogyasztói preferenciáit és szokásait. Az igény továbbra is megmaradt, csak már másként,...
Megbíznak az okoseszközökben a magyarok
A magyar emberek 60 százaléka fordult már, vagy fordulna a jövőben orvoshoz az okoseszközökből nyert baljós információk alapján – mutat rá a Huawei Technologies...
Még jövőre sem áll helyre a nemzetközi kereskedelem
A válságok már nem követik egymást, hanem felhalmozódnak. A Covid-járvány, az orosz-ukrán háború és a magas infláció mind nagyon megterhelő a kkv-k számára. A...
Beindultak a befektetők, drágultak a lakások
Valós tranzakciók alapján, a piacon legelsőként mutatja a Duna House országos lakásárindexe a lakásárváltozás irányát, mértékét és ütemét. A teljes átlagot mutató országos lakásárindex...
Idén nyáron a különleges táboroké a főszerep
Őrült tempóban közelít a nyári vakáció, így a táborok kiválasztása is felkerült a szülők teendőinek listájára. Idén a klasszikus táborok mellett több különleges és...
Bevált a home office, de nem mindegy, milyenek a körülmények
Az otthoni munkavégzés egyértelműen a mindennapjaink része lett, amelyet jól mutat, hogy a magyar munkavállalók 19%-a heti 4-5 napot dolgozik otthonról. Legyen szó hibrid...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Kedvezőbb helyzetbe kerültek az eladók az ingatlanpiacon
Már hetek óta komoly élénkülés látható az országos lakáspiacon, elsősorban az elsőlakás-vásárlóknak szeptembertől elérhető kedvezményes lakáshitelt biztosító Otthon Start Programnak köszönhetően. Az ingatlan.com legfrissebb adatai szerint a piaci helyzetet és trendeket jól bemutató értékesítési...
Új kampányt indít az Alfa Biztosító
Mitől érezhetjük magunkat biztonságban? Az Alfa Biztosító új kampánya erre ad választ – hiteles karakterekkel, valós élethelyzetek bemutatásával. 2025. szeptember 15. és október 31. között TV-ben, online felületeken, óriásplakátokon és citylight-okon találkozhatunk azokkal, akik...
Európai kalandozásra viszi a nézőket ősszel a National Geographic
Az ősz az egyik legjobb időszak az utazásra: a nyári tömeg már lecsendesedett, az árak kedvezőbbek, és sok európai helyszín akár egy hosszú hétvége alatt is kényelmesen felfedezhető. Legyen szó kirándulásról, pihenésről vagy városnézésről,...
Díjnyertes dokumentumfilm érkezett az RTL+ Premiumra
Már elérhető az RTL+ Premium előfizetői számára a Fortuna vendégei című magyar dokumentumfilm. Kálmán Mátyás többszörös díjnyertes alkotása arról a házaspárról szól, akik a 2010-es évek közepén több mint félmilliárd forintot nyertek a lottón...
Már a HR-ben is segíti Kate a K&H-sokat
A K&H Bank dolgozói mostantól villámgyorsan választ kaphatnak bármilyen HR témájú kérdésükre a házon belül fejlesztett mesterséges intelligencián alapuló megoldásnak köszönhetően.
Kate, a már ügyfelek által jól ismert digitális asszisztens mostantól a K&H Bank...
Digital Center
Hiába az AI-láz, egyelőre kevés befektetés térül meg
Hiába pörög továbbra is magas fokozaton a mesterséges intelligencia-megoldások piaca, egyre többen kongatják a vészharangot a vállalati szektorban világszerte. Miközben már a cégek 72%-a alkalmaz legalább egy AI-megoldást a mindennapi működésben, becslések szerint a...
A kibertámadások fő célpontja lett Európa
A kibertámadások ma már nemcsak gyakoribbak, hanem kifinomultabbak is, így egyre nehezebb őket időben felismerni és kezelni. Az OpenText legfrissebb jelentése szerint Európa különösen kitett ezeknek: a fertőzöttségi arány a régióban háromszor-négyszer magasabb, mint...
Javul a magyarok AI felkészültsége, hódít a ChatGPT
Az idei AI Summiton debütált a 2025-ös AI Readiness Index, amelyet a Publicis Groupe Hungary megbízásából a PwC Magyarország készített el. Az online vásárlókon mért kutatás eredményeit Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance...
Ugrásszerű növekedés a hajlítható telefonok európai piacán
A hajlítható okostelefonok európai piaca látványos növekedési szakaszba lépett – derül ki a Counterpoint Research legfrissebb jelentéséből. A bővülést elsősorban a technológiai innovációk, a készülékek megnövelt tartóssága, valamint a különböző árkategóriákban egyre szélesebb körben...
Ezt tudják a legújabb Motorola mobilok
A Motorola bemutatta okostelefon-portfóliójának új tagjait, amelyek intelligens élményt, kifejező dizájnt és erőteljes teljesítményt kínálnak több árkategóriában.A sorozat élén a motorola edge 60 neo áll, egy kompakt, stílusos eszköz, amely a moto ai-t, a...