- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Hatalmas változások a budapesti ingatlanpiacon

2003-ban mindössze az akkori három legdrágább fővárosi kerületben, az I., a II. és a XII. kerületben haladta meg a lakások átlagos négyzetméterára a 300...

Nagyon pörög az e-kereskedelem

Magyarországon a COVID-19 világjárvány márciusi megjelenése óta ötszörösére nőtt az e-kiskereskedelem növekedési üteme – derül ki a Nielsen elemzéséből. A pandémia nagy nyertesei a...

Nagy változások az ingatlanpiacon

A koronavírus-járvány a feje tetejére állította az ingatlanpiacot is. Az elmúlt két hónap tapasztalatai azt mutatják, hogy a főváros belső kerületei iránt csökkent a...

Koronavírus: munkájukért aggódnak a fiatalok

A fiatalok 27 százaléka vesztette el a munkáját és 32 százalékuk számít általános bércsökkenésre a koronavírus hatásai nyomán. Leginkább a szakképzésben tanuló fiatalok aggódnak...

Fontos változásokat hozott a járvány

A koronavírus-járvány a mindennapi érintkezésben és a munka világában egyaránt fontos változásokat hozott: a home office robbanásszerűen terjedt el, miközben a kapcsolattartás telefonon, e-mailen,...

Már 80 milliárd dollárt bukott a turizmus

Az idén akár 60-80 százalékkal is csökkenhet a külföldi utazások száma az ENSZ turisztikai szervezete, az UNWTO prognózisa szerint. A turisztikai szektor vesztesége az...

Éledezik az ingatlanpiac

Áprilisban a járványhelyzet okozta gazdasági bizonytalanság különböző mértékben hatott a lakóingatlanpiac mutatóira. Az adás-vételek számában jelentős volt a visszaesés (58%), de márciushoz képest már...

Családi cégek pörgethetik fel a gazdaságot

A családi vállalatok jóval ellenállóbbak a külső környezeti tényezőknek, ezért jellemzően jobban teljesítenek, mint a nagyobb piaci szereplők. Ugyanis óvatosabban fektetik be és használják...

Tarol a legnépszerűbb street food, kevesebb kínait rendelünk

Ugrásszerűen nőtt a készétel házszállítások száma. A Falatozz.hu adataiból kiderül, hogy melyek a legnépszerűbb ételek, és változott-e valami az elmúlt hetekben. Az év elejétől március...

Így lehet még biztonságosabb az e-autózás

Milyen teljesítményű töltőállomást válasszanak, melyik a megfelelő csatlakozótípus, szükség van-e egyeztetésre az áramszolgáltatóval – számos kérdés merül fel, ha valaki úgy dönt, hogy otthonában...

Javára válhat a vállalkozásoknak a járvány miatti átalakulás

Habár sok mindent kényszerből lépnek most meg a vállalkozások, ez a felkészülés nagyban elősegítheti a hazai kkv szektor digitális fejlődését. Az Európai Bizottság tavalyi...

Ezekben a hírforrásokban bíznak az emberek

Népszerű és megbízható hírforrásnak tartják a hírmédia szervezeteket az emberek, ha a koronavírus-járványról való tájékozódásról van szó, a Reuters Institute felmérése szerint. A válsághelyzetben...

Kevésbé pesszimisták az emberek

Az áprilisi rekordmértékű zuhanást követően májusban javulás történt a GKI fogyasztói bizalmi indexében, igaz még így is meglehetősen rossznak látják a helyzetet az emberek....

Fókuszban a fenntarthatóság

A társadalmi felelősségvállalás a nagyvállalatok fenntarthatósági stratégiájának évek óta jelentős alkotóeleme, aminek ebben a bizonytalan időszakban még kiemeltebb szerepe lehet. Az aktuális társadalmi igényekre...

Lépéselőnybe kerülhetnek a hazai gyártók

Az egészségügyi vészhelyzet a vásárlási szokásainkat is jelentősen átformálja – mutat rá az EY közel 5000 fő bevonásával készült nemzetközi kutatása. A fogyasztók a...

Így vásárolunk a neten

Évek óta hasít az online vásárlás a hazai lakosság körében, mára a magyarok 33 százaléka költi a pénzét rendszeresen webáruházakban a Generali Biztosító legújabb...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Mozgolódnak a befektetők az ingatlanpiacon

A tavalyi év a várakozás éve volt, az utolsó hónapok ingatlanpiaci fellendülése azonban optimizmusra ad okot. Előkerülnek a megtakarítások és visszatérnek a befektetők, ezekkel a várakozásokkal indul az év.Sokan mondogatják, hogy a befektetők nem...

Ezért fontos a cégeknek az adatstratégia

A Magyar Marketing Szövetség Döntéshozói Klubjának 2025. január 30-i rendezvényén azt járták körül a résztvevők, hogy a vállalatok és a márkák hogyan gazdálkodhatnak felelősen az adatvagyonukkal, és hogy mindez hogyan járulhat hozzá ahhoz, hogy...

A magyarok fele nem szereti a munkahelyét

Két éven belül munkahelyet váltana a magyar munkavállalók fele az Erste felmérése szerint. Sokan nem igazán elégedettek a munkahelyükkel, minden második dolgozó úgy látja, jelenlegi munkáltatójánál nincs esélye építeni a karrierjét, és nem igazán...

Pesszimisták a magyar kkv-k

Az utolsó negyedévre a nyári állapotra ment vissza a hazai kkv-k kilátásait bemutató K&H kkv bizalmi index. A kutatási eredmények alapján úgy látszik, hogy a magyar kis- és középvállalatok vezetői újra negatívabb hangulatba kerültek,...

Megugrottak a Honor Magic7 Pro európai eladásai

A Honor legújabb csúcskategóriás készülékének, a Honor Magic7 Pro-nak friss európai bevezetését követően az európai eladások ugrásszerűen nőttek: a tavalyi Honor Magic6 Pro-hoz képest az első 48 órában 76 százalékkal több készüléket adtak el...

Don't Miss

Tanácsadókkal bővített a LoungeComm

Négy fővel bővült az elmúlt fél évben a Lounge Communication szakembergárdája.Egy építőipari cég kommunikációs vezetői pozícióból érkezett a LoungeComm csapatába Gyepes Mónika, aki az elmúlt négy évben a vállalati pr-ért, külső és belső kommunikációért...

Új kategóriákkal bővül a Flash Award

A Magyarországi Rendezvényszervezők és -szolgáltatók Szövetsége (MaReSz) idén 3. alkalommal is meghirdeti a rendezvényszervező és -szolgáltató szektor szereplői számára létrehozott Flash Award by MaReSz szakmai díjpályázatot. Az egyre népszerűbb verseny célja, hogy elismerje az...

A KÉSZ Csoportnál folytatja Benedikt Károly

Benedikt Károly marketing- és vállalati kommunikációs igazgatóként csatlakozott az egyik leginnovatívabb, technológia-vezérelt építőipari vállalatcsoportjához, a KÉSZ Csoporthoz. A szakember közel 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, új pozíciójában pedig a cégcsoport belső és külső kommunikációjáért,...

Új megbízást kapott az Astoria Agency

2025-ben az Astoria Agency kapott megbízást az Art and Antique Budapest kiállítás és vásár, valamint a Füred Art Week és a Budapest Contemporary képzőművészeti seregszemle sajtókommunikációs feladatainak ellátására. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége...

Új vezetővel erősít a DDC

2024 decemberétől Slániczné Molnár Ildikó tölti be a Duna-Dráva Cement Kft. (DDC) Kommunikációs és marketing osztályának vezetői pozícióját. Az új év megújuló stratégiai irányvonalakat is hoz a vállalat életébe, melyben aktívan épít az új...