- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Egyre több az internetes zaklatás – a digitális oktatás miatt nagyobb a veszély

Egyre több fiatalt érint az internetes zaklatás – hazánkban minden harmadik gyerek megtapasztalja az online bántalmazás valamely formáját, erre az elmúlt években számos kutatás...

Érdekes változást hozott a vírus

Négyből három vásárlás már önkiszolgáló kasszákon keresztül történik egyes CBA-üzletekben, ahol egy most zárult beruházás keretében teljesen hazai fejlesztésű automata pénztárakat állítottak szolgálatba. A...

Így alakulnak a panelárak

A panellakások tekintetében volt érezhető először a tavalyi év végén az ingatlanpiac érett szakaszba lépése, amivel együtt járt az árak stagnálása, korrekciója. A Duna...

Felpörgette a járvány a műszaki cikkek piacát

Jelentősen növelte a járvány miatti otthonlét a TV-k, játékokkonzolok, PC-k és a notebookok eladási arányát. Az e-kereskedelem arányának növekedése (mivel sok üzlet zárva tart)...

Fontosabbak lettek a reklámok

Átértékelődött a reklám szerepe a lakosság mai, speciális élethelyzetében, és olyan insightok is kapcsolódnak hozzá, mint például az élet folytathatósága, a csökkenthető kiszolgáltatottság vagy...

Megdöbbentő adatot közölt a GKI

Áprilisban csaknem 30 ponttal, soha nem látott mértékben zuhant a GKI konjunktúraindexe, nyilvánvalóan a járvány gazdasági hatásai következtében. Az üzleti bizalmi index mintegy 25,...

Kiberbűnözés: veszélyben a családi vállalkozások

A jelenlegi helyzetben a legtöbb magántulajdonú gazdasági szereplő is home office-ba és más távmunkába kényszerül, aminek köszönhetően kiugróan nagy hányadukat fenyegeti speciális kiberbiztonsági kockázat....

Sok cég válhat fizetésképtelenné

A járvány okozta brutális gazdasági sokk miatt idén globálisan 20-25 százalékkal nő a vállalati fizetésképtelenségek száma, ám az egyes gazdasági régiók nagyon eltérő mértékben...

Rákapcsoltak a hazai cégek a digitalizációra

A digitális átalakulás minden iparágat elér. Ezekben a hetekben, hónapokban sok múlik azon, hogy egy cég mennyire tudja a mindennapi ügymenetét az online térbe...

Áresés jöhet az ingatlanpiacon

Márciusban a februári adatokhoz képest 30 százalékára esett vissza az ingatlaneladások száma, de áprilisban sem sokkal fényesebb ennél a helyzet. Gadanecz Zoltán, a GDN...

A piac megtorpant, de tartják értéküket a használtautók

Ahogy Magyarországon, úgy Európa-szerte mindenütt megtorpant a használtautó-piac a koronavírus társadalmi és gazdasági következményei miatt, azonban a piacelemzések azt mutatják, hogy a gépjárművek maradványértéke...

Így hat a járvány itthon a home office-ra

Közös online felmérést indít a Marketing&Média magazin, a Lounge Group és a Neticle, hogy kiderítsék, hogyan alakította át mindennapi életünket és a munkánkat a...

Így reagált a használtautó-piac a járványra

A koronavírus járvány következtében márciusban 23,5 százalékkal esett vissza a használtautó átírások száma, azonban a 10 százalék fölötti januári és februári emelkedésnek köszönhetően negyedéves...

Ezek most a slágertermékek

Kenyérsütő, hajvágó és kerti szerszámok – úgy tűnik, ezeket kezdték el hiányolni háztartásukból a magyarok, amikor berendezkedtek a karanténéletre. Mint a MediaMarkt friss forgalmi...

Tények a mobilfizetésről

Egyre több ember ismeri fel az érintéses és a mobilfizetés előnyeit - még kis összegek és heti vásárlás esetén is. Legyen szó kártyáról, okostelefonról...

Koronavírus: erre számítanak a magyarok

A magyarok egyharmada arra számít, hogy a COVID-19 koronavírus 4-6 hónapon belül véget ér, 5 százalék szerint viszont 12 hónapnál is tovább tart, derült...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Pesszimisták a magyar kkv-k

Az utolsó negyedévre a nyári állapotra ment vissza a hazai kkv-k kilátásait bemutató K&H kkv bizalmi index. A kutatási eredmények alapján úgy látszik, hogy a magyar kis- és középvállalatok vezetői újra negatívabb hangulatba kerültek,...

Megugrottak a Honor Magic7 Pro európai eladásai

A Honor legújabb csúcskategóriás készülékének, a Honor Magic7 Pro-nak friss európai bevezetését követően az európai eladások ugrásszerűen nőttek: a tavalyi Honor Magic6 Pro-hoz képest az első 48 órában 76 százalékkal több készüléket adtak el...

Ezért is érdemes Samsung tévét venni

A Samsung Neo QLED és Lifestyle tévéit „EyeCare Circadian” („A cirkadián ritmushoz igazodó szemkímélő”) tanúsítvánnyal ismerte el Németország élvonalbeli elektrotechnikai tanúsító vállalata, a Verband Deutscher Elektrotechniker (VDE). Ez az eredmény jól mutatja a Samsung...

Jelentős változás jöhet az internetezésben

Hazánkban egyre kevésbé növekszik, néhány uniós országban pedig csökkenni kezdett a vezetékes internetre előfizetők tábora – mutat rá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) friss kutatása. A tanulmány szerint a folyamatosan fejlődő és...

Helyszíni Super Bowl közvetítés, rengeteg száguldás és foci lesz a Network4-nél

Médiatörténelmi Super Bowl adás, 2029-ig meghosszabbított szerződés az NFL-lel, 18-féle autó-motorsport sorozat idén és persze rengeteg labdarúgás – ezeket a bejelentéseket tette a Network4 Media Group, amely ma a partnereivel együtt a negyedik legnagyobb...

Don't Miss

Tanácsadókkal bővített a LoungeComm

Négy fővel bővült az elmúlt fél évben a Lounge Communication szakembergárdája.Egy építőipari cég kommunikációs vezetői pozícióból érkezett a LoungeComm csapatába Gyepes Mónika, aki az elmúlt négy évben a vállalati pr-ért, külső és belső kommunikációért...

Új kategóriákkal bővül a Flash Award

A Magyarországi Rendezvényszervezők és -szolgáltatók Szövetsége (MaReSz) idén 3. alkalommal is meghirdeti a rendezvényszervező és -szolgáltató szektor szereplői számára létrehozott Flash Award by MaReSz szakmai díjpályázatot. Az egyre népszerűbb verseny célja, hogy elismerje az...

A KÉSZ Csoportnál folytatja Benedikt Károly

Benedikt Károly marketing- és vállalati kommunikációs igazgatóként csatlakozott az egyik leginnovatívabb, technológia-vezérelt építőipari vállalatcsoportjához, a KÉSZ Csoporthoz. A szakember közel 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, új pozíciójában pedig a cégcsoport belső és külső kommunikációjáért,...

Új megbízást kapott az Astoria Agency

2025-ben az Astoria Agency kapott megbízást az Art and Antique Budapest kiállítás és vásár, valamint a Füred Art Week és a Budapest Contemporary képzőművészeti seregszemle sajtókommunikációs feladatainak ellátására. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége...

Új vezetővel erősít a DDC

2024 decemberétől Slániczné Molnár Ildikó tölti be a Duna-Dráva Cement Kft. (DDC) Kommunikációs és marketing osztályának vezetői pozícióját. Az új év megújuló stratégiai irányvonalakat is hoz a vállalat életébe, melyben aktívan épít az új...