- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Így védekezhetnek a cégek a kibertérben

A cégek számára egyre nehezebb a kibervédelem. Folyamatosan változik a terep és a támadók módszerei, ezért gyakran kell stratégiát váltani. A Micro Focus szakértői...

Erősen indult az év az ingatlanpiacon

Az elmúlt 5 év legerősebb januárjával indította az évet a lakáspiac. 2021 januárjában, országosan 11.185 ingatlan adásvétel bonyolódott, valamint 73-75 milliárd forint szerződéses összegű...

Egyre többet tévézünk

2020-ban a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 55 percet töltött a tévékészülékek előtt, 16 perccel többet, mint egy évvel korábban - derül ki...

Felerősödött a tudomány szerepe a koronavírus-járvány hatására

Az elmúlt egy év eseményei elképesztő mértékben megváltoztatták mindennapjainkat, egyúttal észrevétlenül elkezdték átformálni világnézetünket, értékrendszerünket és életfelfogásunkat is. A 3M kutatásában bemutatta, milyen mértékben...

Zsebünket érintik a februárban életbe lépő változások

Négy százalékkal emelkedik februártól a minimálbér, illetve a garantált bérminimum. Ennek következtében számos juttatás és szociális ellátás összege is emelkedik, többek között a gyedé...

Élet a járvány után – ez lehet a kiút a válságból

A koronavírus-járvány miatt egyik napról a másikra kellett átállni egy digitálisabb működésre. Mostanra a világ nagy része többé-kevésbé megtanult a járványhelyzettel együtt élni, a...

Alaposan felforgatta a pénzügyeinket a járvány

A pandémia egyértelműen megnövelte a magyar lakosság pénzügyi tudatosságát a kiadások racionalizálása és a megtakarítások erősítése terén – derül ki az NN Biztosító legutóbbi...

Kiderült, mi a legfontosabb a fiataloknak

Nagyszabású nemzetközi felmérést végzett a 16 és 24 év közötti fiatalok körében a ViacomCBS. A kutatásból kiderül, hogy a Z-generáció számára a klímaváltozás és...

Negyedével nőtt a streamingköltés

Alaposan megdobta a streaming szolgáltatásokra szánt összeget a globális koronavírus-járvány az amerikai háztartásokban. A J.D. Power piackutató friss adatai szerint december végén átlagosan 47...

Rekordot döntött az e-matrica vásárlás

Nő az igény az e-matricákra, félmilliónál is több autópálya-matricát vásároltak a Simple felhasználók 2020-ban. Ez 26 százalékos növekedést jelent a 2019-es év adataihoz képest....

Felzárkóznak a vidéki fizetések

Tavaly is Budapesten lehetett a legjobban keresni Magyarországon, azonban a vidéki fizetések jelentősen felzárkóztak a fővároshoz a korábbi évekhez képest – derül ki a...

Ezek a tech-trendek határozzák meg a következő éveket

A digitális jövő gyorsabban érkezett meg 2020-ban, mint ahogy azt bárki is megjósolhatta volna. Korábban 2024 környékére várt technológiai trendekkel ezért akár már 2021-ben...

Járványállónak bizonyultak az ingatlanbefektetések

A kereskedelmi ingatlanberuházások európai volumene tavaly elérte a 275 milliárd eurót. Bár a 2019-es 331 milliárd euróhoz képest ez 17 százalékos csökkenést jelent, a...

Legalább öt mobiltartozékot használunk

Átlagosan öt mobiltelefon tartozékkal rendelkezik egy magyar fogyasztó, de generációk mentén van eltérés: a legfiatalabb korosztály majdnem hat, míg egy 61 év feletti válaszadó...

Rugalmas munkaidőre és jó munkahelyi kapcsolatokra vágynak a magyar munkavállalók

A magyar munkavállalók ahhoz, hogy jól érezzék magukat a munkahelyükön és elkötelezettek legyenek a munkáltató iránt, elvárják, hogy rendszeres legyen a kommunikáció a főnökkel,...

Nagy pusztítást okozott a járvány: másfél év kell az európai vállalatoknak a visszaálláshoz

A digitális és a fenntarthatósági átállást sürgető európai vállalatok rövidebb időn belül, megerősödve hagyják maguk mögött a Covid19 okozta válságot az Accenture új kutatása...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megérkezett a Honor ünnepi kampánya

Az ünnepi időszakban a személyes kapcsolatok még nagyobb jelentőséget kapnak. A Honor új kampánya a valódi emberi kapcsolatok erejére és a támogató technológia fontosságára hívja fel a figyelmet. A kampány középpontjában a márka 2025...

Filmes fesztivállal dolgozik együtt az Astoria Agency

Az Astoria Agency látja el a 12. Budapesti Nemzetközi Dokumentumfilm Fesztivál (BIDF) pr-tevékenységét. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynökségét klasszikus sajtókommunikációs feladatokkal bízta meg a rangos filmes esemény, amelyet 2026. január 24. és február...

Fordulóponton az energiaipar – AI és piaci bizonytalanság

A globális energiaipar jelentős átalakulás előtt áll 2026-ban. A mesterséges intelligencia (AI) robbanásszerű elterjedése, a megújuló energiaforrások térnyerése és a növekvő energiaigény új lehetőségeket és komoly feladatokat állít az ágazat szereplői elé. Mindeközben a...

Ezt tervezik a hazai cégek a jövő évre

A hazai cégek a jövő év elejére lassú ütemben javuló foglalkoztatási tervekkel rendelkeznek: 2026 első negyedévében a magyar munkáltatók 29 százaléka tervezi bővíteni jelenlegi munkaerőkeretét, miközben csökkentést csupán 20 százalékuk tervez – derül ki...

Így spórolhatunk az ünnepek alatt

A magyar háztartások 80 százaléka 150 000 forint alatt szeretné tartani ünnepi költéseit a Wise kutatása szerint. Bár az ünnepi időszak a családról, ajándékokról és közös élményekről szól - váratlan kiadásokat is hozhat. Gyakran...

Digital Center

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...

Felpörög a közép-európai adatközponti piac

A közép-európai adatközponti piac évről – évre dinamikus növekedést mutat. Az évtized végére akár meg is haladhatja a 7 milliárd dollárt a forgalom ezen a területen. A növekedés egyik legfontosabb csomópontja Prága, amely Németország,...

Népszerű az ingyenes mesterséges intelligencia képzés

Aktív hónapokat tudhat maga mögött a Gábor Dénes Egyetem (GDE), amely névadója születésének 125. évfordulója alkalmából júniusban Gábor Dénes emlékévet hirdetett. Az évforduló napjára szervezett Mesterséges Intelligencia Konferencián mutatta be a „MI Jövünk!” ingyenes...

Már a ruháinkat is a mesterséges intelligencia mossa

A mai rohanó életben egyre nagyobb igényünk van olyan megoldásokra, amelyek időt spórolnak, kímélik a ruháinkat és közben a környezetet is. A modern mosási-szárítási technológiák fejlődése ma már lehetővé teszi, hogy kevesebb energiával, kevesebb...