- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Minden ötödik magyar ingatlant venne

Az idei évben a felnőtt magyar lakosság ötöde tervezi ingatlan vásárlását, derült ki a Duna House és a Reacty Digital kutatásából. A leendő vásárlók...

Majdnem tizedével drágult a kgfb

A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás (kgfb) átlagos díja a személyautókra országosan 9 százalékkal 45 ezer forintra, Budapesten 15 százalékkal 63 ezer forintra nőtt tavaly – derül...

Jelentősen nőtt a távmunkában dolgozók aránya

Decemberben már a munkavállalók 16 százaléka dolgozott távmunkában a GKI Zrt. felmérése szerint. Jelentősen nőtt a részmunkaidőben foglalkoztatottak aránya is. A GKI Zrt. egy...

A fizikai dolgozók bére tizedével, a középvezetőké kevesebb mint 3 százalékkal nőtt

Az elmúlt év negyedik negyedévében 1322 forint volt a fizikai munkát végző szak- és betanított munkások átlagos bruttó órabére a Trenkwalder közel 7 ezer...

Átalakulóban a biztosítási piac

A koronavírus-járvány nemcsak a mindennapjainkat alakította át, de számos iparágat rajzolt újra, és a vállalatok működését is átformálta. A biztosítási piac sem kivétel mindezek...

Nagyot zuhant a használtautó-import

Idén januárban a DataHouse adatai szerint 9 893 import használt személyautó került hazai forgalomba, ami az előző év januárjához képest 23,3 százalékos visszaesést jelent....

Egyre többen tévéznek mobilon és számítógépen

A felnőttek egyharmada néz élő tévéműsorokat mobiltelefonján, táblagépén vagy számítógépén a YouGov 17 országban végzett felmérése szerint. Az ázsiai felhasználók a legaktívabbak a mobilos...

Nagyot nőtt a vásárlóerő

Nagy eltérések vannak a falvakban és a városokban élők vásárlóereje között – derül ki a GKI becsléséből. 2012 és 2019 között Magyarországon egy főre...

Ezek a leggyakoribb internetes csalások

A kiberbűnözők gyorsan reagálnak a világ aktuális történéseire és pillanatok alatt felismerik, hogyan húzhatnak hasznot azokból - de vannak olyan örökzöld sémáik is, melyeket...

Így védekezhetnek a cégek a kibertérben

A cégek számára egyre nehezebb a kibervédelem. Folyamatosan változik a terep és a támadók módszerei, ezért gyakran kell stratégiát váltani. A Micro Focus szakértői...

Erősen indult az év az ingatlanpiacon

Az elmúlt 5 év legerősebb januárjával indította az évet a lakáspiac. 2021 januárjában, országosan 11.185 ingatlan adásvétel bonyolódott, valamint 73-75 milliárd forint szerződéses összegű...

Egyre többet tévézünk

2020-ban a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 55 percet töltött a tévékészülékek előtt, 16 perccel többet, mint egy évvel korábban - derül ki...

Felerősödött a tudomány szerepe a koronavírus-járvány hatására

Az elmúlt egy év eseményei elképesztő mértékben megváltoztatták mindennapjainkat, egyúttal észrevétlenül elkezdték átformálni világnézetünket, értékrendszerünket és életfelfogásunkat is. A 3M kutatásában bemutatta, milyen mértékben...

Zsebünket érintik a februárban életbe lépő változások

Négy százalékkal emelkedik februártól a minimálbér, illetve a garantált bérminimum. Ennek következtében számos juttatás és szociális ellátás összege is emelkedik, többek között a gyedé...

Élet a járvány után – ez lehet a kiút a válságból

A koronavírus-járvány miatt egyik napról a másikra kellett átállni egy digitálisabb működésre. Mostanra a világ nagy része többé-kevésbé megtanult a járványhelyzettel együtt élni, a...

Alaposan felforgatta a pénzügyeinket a járvány

A pandémia egyértelműen megnövelte a magyar lakosság pénzügyi tudatosságát a kiadások racionalizálása és a megtakarítások erősítése terén – derül ki az NN Biztosító legutóbbi...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új sorozatok, nagyszabású mozifilmek és ünnepi hangulat a CANAL+-nál

A CANAL+ az ünnepi szezonban is gondoskodik róla, hogy mindenki megtalálja a számára tökéletes tartalmat. Az online TV és streaming app kínálatában vadonatúj CANAL+ Original sorozatok, nagyszabású mozifilmek, 24 órás akciócsatorna, széles videótár-választék és...

Izgalmas dolog derült ki a karácsonyi vásárokról

Fényfüzérek, forralt bor illata a téli levegőben, és a jól ismert karácsonyi dallamok - Európa karácsonyi vásárai azonban nemcsak az ünnepi hangulat miatt fontosak, hanem a Visa legújabb elemzése szerint egyre nagyobb gazdasági jelentőséggel...

Nagyot mentek idén a magyar filmek

Meghaladták a 2 milliárd forint bevételt és az 1 milliós nézőszámot a Nemzeti Filmintézet (NFI) támogatásával készült magyar filmek 2025-ben a mozikban. Világszerte több mint 50 rangos fesztiváldíjat hoztak el az alkotók a nemzetközi...

THE SHIFT: újabb nagyágyúkat jelentett be az MRSZ és a MAKSZ

A THE SHIFT szervezői bejelentették a konferencia újabb nemzetközi előadóit: Islam ElDessouky-t, a Coca-Cola globális kreatív stratégiai vezetőjét; Byron Sharpot, a márkák növekedésének első számú kutatóját és szakértőjét; Věra Šídlovát, a világ vezető elemzővállalatának,...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 1. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Minden az MI-ről szólt HORVÁTH MAGYARY VOLJČ NÓRA, K&H Csoport,...

Digital Center

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...