- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Taroltak az UHD tévék

A múlt évben eladott tévékészülékek közel 60 százaléka UHD felbontású volt, és bár még nagyon gyerekcipőben jár a 8K, de az ilyen típusú TV-kből...

A neten is hátrányban vannak a nők

A nők jelentős hátrányban vannak a férfiakkal szemben az internet használatát illetően világszerte – mutat rá az International Telecommunication Union friss felmérése. Európa ebből...

Döbbenetes tények a magyar nőkről

A magyar nők számottevően kevésbé optimisták a férfiaknál, borúsabban látják a munkahelyi és személyes pénzügyi kilátásaikat, és vásárlási hajlandóságuk messze elmarad a férfiakétól. Emellett...

Felpöröghet az agglomeráció ingatlanpiaca

Új megállókat, sűrűbben közlekedő vonatokat, és az agglomerációból ingázók mellett a fővárosban közlekedők kényelmét is szolgáló fejlesztést ígér a Budapesti Fejlesztési Központ nemrég bemutatott...

Nők az informatikában: a lista végén kullogunk

Az Eurostat munkaerőpiaci adatai szerint 8,5%-kal Magyarországon mélyen az EU átlag (16,5%) alatt van az információs és kommunikációs technológiai szakmákban foglalkoztatott nők aránya. Nemcsak...

Lassulásra számítanak a hazai cégvezetők

A magyarországi cégvezetők többsége a globális és a magyar gazdaság növekedésének egyértelmű lassulására számít 2020-ban – derül ki a PwC magyarországi Vezérigazgató Felméréséből. Miközben...

A nők formálják a jövőt

A 3 W elmélet szerint a 21. századot három feltörekvő erő formálja majd: az időjárás (Weather), a világháló (Web) és a nők (Women). Az...

Így változik az adóellenőrzés

Jelentős változáson megy keresztül a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV), ami hosszútávon akár azt is eredményezheti, hogy a szervezet néhány éven belül valós időben,...

Az informatika nem csak a férfiaké

Magyarországon a technológiai szektorban csupán 10 százalék körüli a női munkavállalók aránya. Miért áll fenn ez a helyzet, és hogyan változhat a jövőben? Érdemes-e...

Már az autópiacon is pusztít a koronavírus

Februárban jelentősen, a naptárhatást is figyelembe véve mintegy 5 százalékkal kevesebb személyautót helyeztek forgalomba Magyarországon mind az új, mind az importált használt autók szegmensében...

A vártnál gyorsabban nőtt a digitális előfizetést választók száma

Valószínűleg már most sikerült túlszárnyalni a 2018-ban az idei év végére prognosztizált 20 millió digitális előfizetőt a hírlapokat és magazinokat kiadó médiavállalatoknál. A nagy...

Erősödik az ingatlanpiac

2020 februárjában, országosan 13117 ingatlan adásvétel bonyolódott, valamint 73 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House havi Tranzakciószám...

Így állunk az azonnali fizetési rendszerrel

A felnőtt magyar internetezők 83 százaléka hasznosnak tartja az azonnali fizetési rendszer bevezetését. A rendszertől a hét minden napján, 0–24 órában 5 másodperc alatt...

50 milliárd dollár tűnhet el a tévés piacról

Egy évtized alatt 50 milliárd dollárral csökkenhet a tévé előfizetésből származó árbevétel az Egyesült Államokban a Digital TV Research legújabb elemzése szerint. A tanulmány...

Az első bankszámlát nyitók több mint tizede középiskolás

Az első bankszámlát nyitók 13 százaléka középiskolás, a K&H-nál például minden harmadik számlát nyitó ügyfél az ifjúsági szegmensből, a 29. életévét még be nem...

Egyre igényesebbek a hazai fogyasztók

Az elégedett vásárlóért ma már sokkal többet kell tenni, az ügyfélkiszolgálás színvonalán emelő vállalatok nagyot nőhetnek, akár 20-30 százalékkal is emelhetik árbevételüket – derül...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Mindent elhisznek a fiatalok a mesterséges intelligenciának

Szinte minden Z generációs fiatal használ mesterséges intelligenciát (MI), de többségük nem ismeri fel, ha az MI-modell hallucinál, vagyis hibás válaszokat ad — derül ki az EY, a Microsoft és a TeachAI 16 országban,...

Hatalmas a növekedés a viselhető okoseszközök piacán

Innovatív eszközök széles skáláját mutatta be a Huawei Budapesten, köztük a HUAWEI WATCH D2 okosórát, amely a világ első csuklón hordható, orvostechnikai eszközként regisztrált, 24 órás ambuláns vérnyomás-monitorozásra (ABPM) képes okoseszköze. Az eseményen bemutatott...

Egyre drágább a tankolás

Miközben a középkorú magyar autósok évek óta átlagosan ugyanannyit, 16-18 ezer kilométert vezetnek, a tankolás drágulása miatt emelkedtek az üzemanyag-kiadásaik – derül ki a K&H biztos jövő felmérésből. A havi átlagos üzemanyag-kiadás rekordszintre, 30...

Növekedhet a GDP 2025-ben

A jelenlegi kilátások szerint 2025-ben 2,3-2,4 százalék körüli GDP-bővüléssel lehet számolni éves összevetésben, ami meghaladja a múlt évi nyers adat szerinti 0,5 százalékos emelkedést. Számos inflációs kockázat látható, így a pénzromlás üteme 4 százalék...

Téli sportok világbajnokságai az Eurosporton és a Maxon

A Max és az Eurosport élőben közvetíti az összes jelentős téli sport világbajnokságot, ezzel elindítva a visszaszámlálást a 2026-os milánói-cortinai téli olimpiáig.Élő közvetítések február 4-től sportlegendák közreműködésével. Helyszíni tudósítások az alpesi sí, a biatlon...

Don't Miss

Tanácsadókkal bővített a LoungeComm

Négy fővel bővült az elmúlt fél évben a Lounge Communication szakembergárdája.Egy építőipari cég kommunikációs vezetői pozícióból érkezett a LoungeComm csapatába Gyepes Mónika, aki az elmúlt négy évben a vállalati pr-ért, külső és belső kommunikációért...

Új kategóriákkal bővül a Flash Award

A Magyarországi Rendezvényszervezők és -szolgáltatók Szövetsége (MaReSz) idén 3. alkalommal is meghirdeti a rendezvényszervező és -szolgáltató szektor szereplői számára létrehozott Flash Award by MaReSz szakmai díjpályázatot. Az egyre népszerűbb verseny célja, hogy elismerje az...

A KÉSZ Csoportnál folytatja Benedikt Károly

Benedikt Károly marketing- és vállalati kommunikációs igazgatóként csatlakozott az egyik leginnovatívabb, technológia-vezérelt építőipari vállalatcsoportjához, a KÉSZ Csoporthoz. A szakember közel 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, új pozíciójában pedig a cégcsoport belső és külső kommunikációjáért,...

Új megbízást kapott az Astoria Agency

2025-ben az Astoria Agency kapott megbízást az Art and Antique Budapest kiállítás és vásár, valamint a Füred Art Week és a Budapest Contemporary képzőművészeti seregszemle sajtókommunikációs feladatainak ellátására. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége...

Új vezetővel erősít a DDC

2024 decemberétől Slániczné Molnár Ildikó tölti be a Duna-Dráva Cement Kft. (DDC) Kommunikációs és marketing osztályának vezetői pozícióját. Az új év megújuló stratégiai irányvonalakat is hoz a vállalat életébe, melyben aktívan épít az új...