Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Kutatás
- Hirdetés -
Egyre többet költünk Valentin-napra
A Valentin-napi költések 17 százalékkal, az azt megelőző készülődés alatti vásárlások összege pedig több mint 30 százalékkal növekedett az elmúlt három évben – állítja...
Évek múlva pöröghet fel ismét az ingatlanpiac
Az áremelkedés lassulása csupán árkorrekciót jelez az ingatlanpiacon, nem recessziót, ha pedig továbbra is növekednek a jövedelmek, néhány év stagnálás után ismét felpöröghet a...
Így készülhetnek a jövőre a vállalkozások
A fogyasztók 70 százaléka a technológiával meglévő kapcsolata erősödésére számít a következő években az Accenture felmérése szerint. A társaság most kiadott Technology Vision jelentése...
Készül a Nagy Facebook Körkép
Hamarosan megtudhatjuk, hogy mennyire vagyunk Facebook-függők.
Az 55 évesnél idősebbek a leglelkesebb és leghűségesebb facobookozók, és minden negyedik felhasználó vásárolt már Facebookon látott hirdetés hatására...
Kiderült: a Z-generáció a legmotiváltabb munkaerő
Sokan aggódnak amiatt, hogy a napjainkban munkaerőpiacra lépő fiatalok nem lesznek olyan motiváltak, mint az előző generációk tagjai. A CorporationZ Z-generációs portál vezetője, Trunk...
Lassan ébredezik az ingatlanpiac
Erős kereslettel indult 2020 ingatlanpiaca. A felfutó érdeklődés jellemző az év eleji piacra, az idei évben lakást vásárolni szándékozók elkezdik keresni leendő otthonaikat, és...
Megadóztathatják az online cégeket
A digitális üzleti modellek térhódításával párhuzamosan egyre égetőbb kérdés annak megválaszolása, hogy az egyes országoknak van-e joga különadókat kivetni az ezt alkalmazó vállalkozásokra? Tisztázni...
Már a háromévesek is mobiloznak
A három év alatti gyermekek fele, a 4-6 évesek 90 százaléka használ okoseszközöket, főként mobilt, tabletet és notebookot – derült ki a Huawei Techologies...
Félnek a magyarok a kibertérben
Közös erőfeszítést igényel a biztonságosabb és jobb internet, különösképpen Magyarországon. Hazánk sereghajtó a tekintetben, hogy a felhasználók mennyire értékelik biztonságosnak a kiberteret – derül...
Most a TikTok, jövőre jön más
IMDB Parents Guide, Youtube szülői felügyelet, TikTok ellenőrzése a Common Sense Medián – mond ez bármit is Önnek, szülőként? Bár sokan szívesen elvágnák gyereküket...
Középpontban az ügyfélélmény
A jelek szerint egyre komolyabban veszik a vállalkozások az ügyfélélmény javítását, a Gartner friss felmérése szerint ugyanis a nagyobb szervezetek mintegy 90 százalékánál már...
Egyre több az elektromos autó Európában
Európa-szerte átlagosan 60 százalékkal növekedett az újonnan forgalomba helyezett elektromos járművek száma az elmúlt egy évben, amely főként a töltési infrastruktúra fejlődésének és az...
Ezek legfontosabb technológiai trendek
Brutális ugrás számítási és adatátviteli kapacitásban, nagyobb szerep a felhőknek és az ügyfélélménynek – többek között ezeket látják a 20-as évek legfontosabb trendjeinek az...
Így változik a cafeteria
Bár lényeges változások a 2020. évre vonatkozóan eddig nem történtek a cafeteriában szokásos juttatásokkal összefüggő adójogszabályok tekintetében, kisebb-nagyobb eltérések az elmúlt évhez képest megfigyelhetőek...
Robbanás a hazai zöldautó-piacon
Már egyetlen hónap után látszik a 2020-tól életbe lévő, a korábbinál jóval szigorúbb európai emissziós határértékek eredménye a magyarországi újautópiac összetételében. Rekordmagasságot, 13%-ot értek...
Itthon is menő a TikTok
Magyarországon is meghódította a tiniket a kínai közösségi applikáció - derül ki az első hazai TikTok felhasználók körében végzett kutatásból. A felmérés eredményei azt...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Jelentős változás jöhet az internetezésben
Hazánkban egyre kevésbé növekszik, néhány uniós országban pedig csökkenni kezdett a vezetékes internetre előfizetők tábora – mutat rá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) friss kutatása. A tanulmány szerint a folyamatosan fejlődő és...
Helyszíni Super Bowl közvetítés, rengeteg száguldás és foci lesz a Network4-nél
Médiatörténelmi Super Bowl adás, 2029-ig meghosszabbított szerződés az NFL-lel, 18-féle autó-motorsport sorozat idén és persze rengeteg labdarúgás – ezeket a bejelentéseket tette a Network4 Media Group, amely ma a partnereivel együtt a negyedik legnagyobb...
Gordon Ramsay-vel erősít a Flora
Gordon Ramsay-vel kötött együttműködési megállapodást a Flora és a Rama margarinokat is gyártó és forgalmazó Flora Food Group. A közös munka keretében világhírű séf azt mutatja meg, hogy sosincs késő kipróbálni valami újat az...
Fesztiválkedvenc magyar dokumentumfilm érkezik a Maxra
A Cabin Pressure - Anya leszek csak azért is! című dokumentumfilm mély, intim portré egy szingli, Barcelonában élő sikeres magyar látványtervezőről, aki nagyon szeretne anya lenni, és ehhez egy orosz, meleg férfit választ társszülőnek....
Izgalmas együttműködésben a Ferrari és a Mattel
Új partnerséget kötött egymással a Mattel és az olaszországi luxusautó-gyártó vállalat, a Ferrari. Több mint 10 év után a Hot Wheels játékautókon ismét megjelenik az ikonikus logó, a „Cavallino Rampante”, azaz az „ágaskodó ló”...
Don't Miss
Tanácsadókkal bővített a LoungeComm
Négy fővel bővült az elmúlt fél évben a Lounge Communication szakembergárdája.Egy építőipari cég kommunikációs vezetői pozícióból érkezett a LoungeComm csapatába Gyepes Mónika, aki az elmúlt négy évben a vállalati pr-ért, külső és belső kommunikációért...
Új kategóriákkal bővül a Flash Award
A Magyarországi Rendezvényszervezők és -szolgáltatók Szövetsége (MaReSz) idén 3. alkalommal is meghirdeti a rendezvényszervező és -szolgáltató szektor szereplői számára létrehozott Flash Award by MaReSz szakmai díjpályázatot. Az egyre népszerűbb verseny célja, hogy elismerje az...
A KÉSZ Csoportnál folytatja Benedikt Károly
Benedikt Károly marketing- és vállalati kommunikációs igazgatóként csatlakozott az egyik leginnovatívabb, technológia-vezérelt építőipari vállalatcsoportjához, a KÉSZ Csoporthoz. A szakember közel 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, új pozíciójában pedig a cégcsoport belső és külső kommunikációjáért,...
Új megbízást kapott az Astoria Agency
2025-ben az Astoria Agency kapott megbízást az Art and Antique Budapest kiállítás és vásár, valamint a Füred Art Week és a Budapest Contemporary képzőművészeti seregszemle sajtókommunikációs feladatainak ellátására. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége...
Új vezetővel erősít a DDC
2024 decemberétől Slániczné Molnár Ildikó tölti be a Duna-Dráva Cement Kft. (DDC) Kommunikációs és marketing osztályának vezetői pozícióját. Az új év megújuló stratégiai irányvonalakat is hoz a vállalat életébe, melyben aktívan épít az új...