- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Előre tudható, melyik film lesz kasszasiker

A közösségi médiás jelenlét és diskurzus elemzésével (netnográfia) egy-egy mozifilm anyagi sikere előre jelezhető. A hazai filmgyártás sok tekintetben megújult a Vajna érában, eltagadhatatlanok a...

Ezért is fontos az év végi bónusz

Számos vállalat ismerte fel, hogy a jelenlegi munkaerő-piaci helyzetben csak az a cég tud hosszabb távon is versenyben maradni, üzleti sikereket elérni, amely aktívan...

Karácsony után beindul a kajarendelés

Az ünnepek alatt a háztartások nagy részében inkább otthon főznek, de a két ünnep között egyre többet rendelünk ételt – derül ki a Falatozz.hu...

Jövőre felpöröghet a digitalizáció

2019. év markáns változásokat hozott az üzleti élet digitalizációjában. Az omnichannel módszertanon működő digitális platformok alkalmazása jelentősen átalakította a tartalomstratégiát a pénzügyi szolgáltatói, az...

Egyre több szakember menne külföldre

A szakemberek kicsit több mint fele szerint még mindig érdemesebb külföldön munkát vállalni, mint itthon, de már közel ennyien gondolják azt is, hogy a...

Már nem az álláshirdetés a legcélravezetőbb

Általánosságban minden az online felületek és a teljes digitalizáció felé tart – ez viszont sokszor problémát jelenthet a munkaerőpiacon, főleg a tehetségek felkutatásában. A...

Jobban fizetnek a hazai cégek

A tavalyi hasonló időszakhoz képest a fizetési késedelem és az átlagos fizetési határidő sem változott a magyarországi cégeket tekintve. Jó hír, hogy a vállalkozások...

Újítaniuk kell a vendéglátósoknak is

Az Y generációhoz tartozó fiatalok 73 százaléka többet költene fenntartható megoldásokra a higiénia terén is. A vendéglátó és szállodaipari szolgáltatók versenyképessége a fenntartható, „zöld”...

Biztosak a dolgukban a kezdő mérnökök

A megkérdezettek 63%-a már kisgyermekkorában eldöntötte, hogy mérnök szeretne lenni, derül ki a CLAAS Hungária Kft. által készített felmérésből. Minden ötödik kitöltő azt várta...

Több millió magyar jön haza

A Mastercard legfrissebb kutatása szerint több mint 3 millió magyar száll majd repülőre, buszra vagy vonatra az ünnepek előtt, hogy a Karácsonyt a családjával...

Optimistábbak a cégvezetők

A tavalyi évhez hasonlóan továbbra is stagnálnak az IT beruházások, a tartós bérleti konstrukció azonban óriási növekedésnek indult – derült ki a Rentasystem felméréséből. A...

Készülnek az ünnepekre a kiberbűnözők

Az ünnepek közeledtével a szokásosnál is nagyobb figyelmet kell fordítanunk adataink védelmére és otthonunk, családunk digitális biztonságára. Utazás alatt különösen óvatosnak kell lennünk. Hogy nagyobb...

Ettől idegesek a magyar autósok

A magyar autósok 67 százaléka szerint idegesítő, ha valaki használja a mobilját vezetés közben – derül ki a KwikFit internetes felméréséből. A közlekedésbiztonsági kérdőívet...

Reklámdömpinget hozott a Black Friday

Átlagosan 295 alkalommal találkozhatott egy 18-59 éves internetező PC-n a Trade iparág hirdetéseivel november 1. és 30. között a Gemius elemzése szerint. Ugyanez a...

Konkurenciát kapnak a bankok

Az open banking és az Azonnali Fizetési Rendszer bevezetése Magyarországon is megnyitja a kaput a digitális pénzügyi szolgáltatások és innovatív fizetési megoldások előtt. Hogyan...

Felpörgetheti az ingatlanpiacot a dugódíj

A fővárosi forgalomcsillapítás és az ingázók tömegközlekedésre terelésének terve több évtizedes múltra tekinthet vissza, de csak elvétve születtek részleges intézkedések. Pedig – ha nem...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nem számítanak fizetésük csökkenésére a fiatalok

A dolgozó fiatalok döntő része, 68 százaléka egyértelműen derűlátó a jövőbeni fizetésemelésekre nézve, azaz emelkedést várnak. Ugyanakkor az inflációval korrigált emelés, azaz a reálkeresetek alakulását tekintve már jóval árnyaltabb a kép a K&H ifjúsági...

PR-partnert választott a fiatalok tanulását támogató oktatási startup

A fiatalok digitális tanulását támogató magyar oktatási startup, a Jójegy kommunikációs és PR-partnert választott. A jövőben az egyik legdinamikusabban fejlődő hazai oktatási márka tevékenységét Károly Róbert PR-szakértő, marketing-tanácsadó támogatja, aki vállalkozásán, a Károly Róbert...

Szoboszlaival akciózik a Telekom

Minden vágyad, hogy megszerezd a magyar fociválogatott és a Liverpool sztárja, Szoboszlai Dominik autogramját? Mutatunk egy lehetőséget, ahogyan - egy kis szerencsével - a tiéd lehet a hőn áhított aláírás. A Magyar Telekom különleges...

Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját

A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...

Szintet lépett a használtautó-import

Októberben a DataHouse adatai szerint 12 588 import használt személyautó kapott hazai rendszámot, ami 10 százalékkal több az előző havi mennyiségnél, és több mint 17 százalékkal haladja meg a tavalyi hasonló időszak 10 725-ös...

Digital Center

Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját

A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...

Új csúcstévével rukkolt elő a Hisense

Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába. Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5...

Jön az MI, és mindent felforgat a biztosításban

A mesterséges intelligencia alkalmazása új lehetőségeket teremt az életbiztosítási szektorban – hangzott el a VII. Életbiztosítási Csúcstalálkozón Balatonfüreden. Márta Róbert, a Generali Biztosító igazgatósági tagja szerint az AI nemcsak az ajánlatkészítést gyorsítja, hanem a...

Mesterséges intelligenciával újítanák meg a vállalati működést

A Konecta, a vásárlói élmény (CX) és a digitális szolgáltatások globális vezetője, stratégiai szövetségre lépett a CrewAI-jal, a többrésztvevős (multi-agent) mesterséges intelligencia-platform úttörőjével. A két vállalat közösen újradefiniálja az ember és a mesterséges intelligencia...

GEO, automatizált kampányok, prediktív célzás és dinamikus kreatívok – ez ma már nem sci-fi

A következő egy-két évben a generatív AI által vezérelt keresési élmény tovább fog terjedni. Az AI-összefoglalók a találati lista élén jelennek meg, ami csökkentheti az organikus forgalmat bizonyos weboldalak számára. Ugyanakkor a PPC hirdetések...