- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Ellepték a streaming eszközök az otthonokat

Az amerikai háztartások 70 százalékában található valamilyen streaming lejátszást támogató eszköz, az otthonok felében pedig már okostévét használnak – derül ki a Parks Associates...

Növelik a tétet a zsarolóvírusos támadók

A digitális biztonság területén számos jelentős változás ment végbe 2019-ben, amelyet a Sophos 2020 Threat Report is részletez. A védelmi oldalon állók számára fontos...

Alacsony forgalommal zárt az ingatlanpiac

Decemberben, országosan 10127 ingatlan adásvétel bonyolódott, valamint 73,5 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott a Duna House havi Tranzakciószám Becslése és jelzáloghitel előrejelzése...

Egyre hosszabban telefonálunk

Egyre inkább mobilneten köszöntenek, ünnepek után hosszabb hívásokat bonyolítanak a Telenor ügyfelei. A Telenor megvizsgálta a Hipernet hálózaton mért hang-, SMS- és mobilnet-forgalmat a 2019....

Technológiai trendek, amik megváltoztatják a világot

2023-ra 49 milliárd eszköz csatlakozik majd a világhálóhoz és számos új technológia megjelenésére, illetve elterjedésére is lehet számítani a következő évtizedben: a virtuális és...

Elképesztő változások jönnek a bankolásban

Hamarosan nem csak a készpénzt, de akár a bankkártyát is elfelejthetjük, ha vásárolni indulunk – alapvető változások jönnek a pénzügyek intézésében 2020-ban. Márciustól elegendő...

A magyaroknak is bejön a streaming

Sokat használják a streaming videószolgáltatásokat azok a magyarok, akik előfizetnek ilyen megoldásra – írja a 24.hu az IDEA Intézet kutatása alapján. A Netflixhez és...

Konzolos és PC-s játékokra vágynak a gyerekek

Karácsonykor költjük a legtöbbet gyermekeink játékaira, a megkérdezettek közel egyötöde húszezer forint feletti értékben költ erre a kategóriára – derül ki a GKI Digital...

Karácsonykor is hódítanak az élményajándékok

Minden második ember élményt akar adni idén karácsonyra, a 18-24 éves fiatalok körében ez az arány 80 százalék – derült ki a Bónusz Brigád...

Rengetegen szabadulnak meg a karácsonyi ajándékoktól

Az emberek 55 százaléka szokta visszacserélni a karácsonyi ajándékot, 22 százaléka pedig egy éven belül továbbajándékozza a sosem vágyott meglepetést – derül ki a...

Az állásába kerülhet az átgondolatlan posztolás

A magyar munkavállalók ötödének rugalmasak a főnökei, míg nyolc százalékuknak minden lépését figyeli a munkáltatója. Van, ahol pontos irányelvek szabják meg például, mit posztolhatnak...

Egyre népszerűbb a diákmunka

A 2019-es év több meglepetést is okozott a diákmunkák világában: a hallgatók sokkal tudatosabban választanak munkahelyet, türelmesen várnak egy-egy kiszemelt pozícióra, sőt még a...

Gépek harcolhatnak az adathalászokkal

Tűt keresni a szénakazalban. Leginkább így jellemezhető az a folyamat, amellyel kiszűrhetők a belső fenyegetések, például a bizalmas adatokat kiszivárogtató alkalmazottak vagy a bosszút...

Egyre fontosabb a zöld karácsonyozás

Tavalyhoz képest többen vannak, akik környezetvédelmi megfontolásból már inkább nem csomagolják be a karácsonyi ajándékokat, de minden tizedik ember még mindig a kommunális szemetesbe...

Így ünnepeljük a szilvesztert

A magyarok számára a szilvesztert a pezsgő, a virsli és a házibuli jelenti. A házibuli nálunk inkább beszélgetős összejövetel semmint táncos mulatság – derült...

Alig költenek adatvédelemre a hazai cégek

Az adatvédelmet tartják a legfontosabb biztonsági kihívásnak a hazai technológiai vállalkozások, mégis alig költenének fejlesztésekre – derül ki a SzeBIT informatikai kiállítás résztvevőivel készített...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Boldog, békés karácsonyt kíván a Marketing&Media

Boldog, békés karácsonyi ünnepeket kíván minden kedves olvasónak a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu csapata. Meglepetésért kattints a képre!  
Csillag Születik döntő RTL

Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte

A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert. A múlt hét...

Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....