- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

A magyarok harmada fesztiválozik

A magyarok harmada jár fesztiválokra, amelyek közül a könnyűzenei, a gasztronómiai és a városi rendezvények a legnépszerűbbek - derült ki a Kutatópont Kft. közvélemény-kutatásából. A...

Érdekes adatok a hazai vállalkozásokról

2016-ban 680 ezer vállalkozás működött Magyarországon; 11 ezerrel több, mint egy évvel korábban. 77 ezerrel növekedett ugyanakkor a valódi új vállalkozások száma, amelyek szinte...

Egyre értékesebbek a tőzsdére lépő cégek

Az elsődleges részvénykibocsátások összértéke három éve a legmagasabb, annak ellenére, hogy csökkent idén a tőzsdére lépő vállalatok száma világszerte – derül ki az EY,...

Így válasszon biztosítást nyárra

A statisztikák szerint a legtöbb baleset a júniustól szeptemberig tartó időszakban történik. Az okos szervezés és az átgondolt pénzügyi tervezés mellett érdemes a család...

Nem vesszük komolyan a napvédelmet

Napvédőszert a felnőtt magyar lakosság több mint fele használ legalább alkalmilag: egyharmaduk szinte csak nyaraláskor, illetve közel egyötödük pedig akkor, ha úgy érzi, éget...

Kiderült, mi kell a magyaroknak

Nemzetközi összehasonlításban különösen érzékenyek a magyar munkavállalók a pozitív visszacsatolásra, vagyis teljesítményük elismerésére – derül ki a BCG, a The Network és a Profession.hu...

Így vigyázz a mobilodra nyáron!

Jól ismerjük azonban telefonunk kellemetlen nyári tüneteit: a felforrósodott készülékházat, a belassult rendszert, a homokkal teli csatlakozókat vagy azt a jelenséget, amikor nagyon elolvasnánk...

Erre is többet költünk nyáron

Jóval több salátát és rengeteg cukros üdítőt teszünk virtuális kosarunkba a forró hónapokban, de zömében ugyanazokat a laktató főételeket választjuk mint télen – derül...

Egyre több az új lakás

Az első fél évben 6517 új lakás épült, 30,2 százalékkal több, mint egy évvel korábban. A kiadott építési engedélyek és egyszerű bejelentések alapján építendő...

Több mint tizedével nőtt a fizikai dolgozók órabére

Idén a második negyedévben 13 százalékkal magasabb, 1000 forint volt a fizikai munkát végző szak- és betanított munkások átlagos bruttó órabére, mint az előző...

Enélkül ne menj fesztiválozni!

Javában tart a fesztiválszezon, országszerte kedvükre válogathatnak a szabadtéri programok szerelmesei a több napos, több helyszínes rendezvényekből egészen szeptemberig bezárólag. Okostelefonokon rögzítjük jellemzően az...

Vidéken is beindul az ingatlanpiac

A falvak népességcsökkenésének megállítására, a kormány fejlesztési programot indít a kistelepüléseken. Az intézkedéscsomag részeként emelik a CSOK összegét azoknál a családoknál, amelyek 5000 fő...

Ezzel játszunk a strandon

A legtöbben tengerpartra, vízpartra, vagy élményfürdőbe mennek nyaralni és annak ellenére, hogy a családok 76 százaléka autóval utazik, csak kevesen szórakoztatják a gyermekeket menet...

Megéri gyakornoknak lenni

A cégek közel fele kínál státuszt a gyakorlati időt náluk eltöltő diákoknak – derül ki a Budapesti Metropolitan Egyetem közel 300 hallgatójának tapasztalatait vizsgáló...

Így nyaralnak a netezők

A magyarok kétharmada végigdolgozza a nyarat - derül ki a Jófogás kutatásából. A válaszadók többsége 2-7 napot nyaral, de negyedük akár két hétre is...

Megvan a mozis sikerrecept

Megvan a mozis kasszasiker receptje: egy átfogó kutatás szerint a legtöbb bevételt az "ember a gödörben" történetek hozzák, amelyekben egy bukás és felemelkedés tanúi...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Reszkessetek betörők 2.

Egy film és két hírműsor vonzotta a legtöbb nézőt

Karácsony hetét a TV2 nyerte, bár a kereskedelmi célcsoportnál nem járt messze tőlük az RTL. A 18-49 és a 18-59 éveseknél két filmcsatorna követte az RTL-t és a TV2-t. A mögöttünk álló 52. héten a...

Ide utaznak a legtöbben szilveszterezni

Két-három éjszakára szól a legtöbb szilveszterre időzített utazás a Szallas.hu adatai szerint. Az újévi foglalások 62 százalékánál 100 000 forint alatt költöttek szállásra a kikapcsolódni vágyók. 28 százalékánál pedig wellness-szálláshelyet választottak. A Szallas.hu adatai szerint...

Az MI, akár az áram, a teljes életünket behálózza

A mesterséges intelligencia (MI) segítségével szinte korlátlanul növelhetjük a lehetőségeinket, de ehhez nem sci-fi történeteket, hanem a tudatos használatot és a vele járó kockázatokat, a szabályozási hátteret kell ismernünk – véli dr. Dietz Ferenc....

Topsztorik a hazai médiapiacról

Az idén is folytatódott a műsorterjesztési piac koncentrációja, további szolgáltatókkal bővült a 4iG Csoport portfóliója. Némi meglepetésre stratégiai partnerségre lépett RTL és a 4iG, de a Magyar Telekom is igyekezett hasonló megállapodásokat tető alá...

Visszatér a Házasodna a gazda a képernyőkre

Jövőre folytatódik az RTL társkereső műsora, a Házasodna a gazda 8. évadában újra adott lesz a lehetőség, hogy az egyedülálló gazdák országos társkereső hirdetést adjanak fel. 2025-ben pedig az RTL ismét keresi azokat a gazdasszonyokat...

Don't Miss

Az MI, akár az áram, a teljes életünket behálózza

A mesterséges intelligencia (MI) segítségével szinte korlátlanul növelhetjük a lehetőségeinket, de ehhez nem sci-fi történeteket, hanem a tudatos használatot és a vele járó kockázatokat, a szabályozási hátteret kell ismernünk – véli dr. Dietz Ferenc....

Bengyel Ádám: A víziónk, hogy mi legyünk a legnagyobbak

Meg kell találni azokat az üzleti partnereket, akikkel közösen tovább tudunk nőni – nyilatkozta a BrandMania Meet The Boss Podcastjének Bengyel Ádám. A Foxpost társalapító-vezérigazgatója a műsorban elmondta azt is, hogy az új befektetői...

Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével

Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...

Először nyert díjat magyar kampány az európai Effie Awards-on

Az Effie reklámhatékonysági verseny 23 éves magyarországi történetében először került be magyar pályamunka az európai döntőbe. 2024. december 11-én este a brüsszeli díjátadón bronz Effie-t nyert a LEGO Oroszlán és a Red Lemon Media.A...

Díjazták a Mapei kommunikációs vezetőjét

Mészáros Szilvia, a Mapei Kft. PR- és kommunikációs vezetője kapta a 2024-es „Az Év Építőipari Marketingkommunikációs Személye” díjat. Az elismerést az Építőipari Vállalkozások Országos Szövetségének Médiatagozata alapította, és idén adták át először. A szakember...