- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Miből fizetjük a továbbtanulást?

A továbbtanulással járó tandíj-, szállás- és egyéb költségek komoly kihívást jelenthetnek a szülőknek. Az NN Biztosító reprezentatív kutatása szerint a hazai szülők 37 százaléka...

Így nyaralnak a magyarok

A magyarok 60 százalékának van lehetősége hosszabb-rövidebb pihenésre idén. Az üdülésre az előző évhez képest 15 ezer forinttal több, átlagosan 162 ezer forint jut...

Nagyon eldurvult a munkaerőhiány

Több mint 40 000 új állást hirdettek meg a cégek a legnagyobb álláskereső oldalon az elmúlt három hónapban. Ezzel újabb 17 százalékkal emelkedett a...

Sötét foltok a lakáspiacon

A legnépszerűbb kerületekről és felkapott környékekről mindenki beszél, de vajon tudjuk-e hol vannak azok a kerületek, ahol a legkevesebben keresik leendő otthonaikat? Miért nem...

Változások a használtautó-piacon

Az idei év első félévében minden eddiginél több gépkocsi cserélt gazdát határon belül, 374.266 autót vettek másodkézből magánszemélyek és kereskedők, míg külföldről 79.103 jármű...

Meglepő kutatási eredmény a T-Systemstől

A magyar kis- és középvállalkozások (kkv) fele szerint nem fontos a digitalizáció, 72 százalékuk nem hajtott végre informatikai fejlesztést az elmúlt két évben. Ez derült...

Utazásra spórolnak a fiatalok

Tavaly többet költöttek a magyarok nyaralásra, mint egy évvel korábban, és a válaszadók kétharmada szerint fontos, hogy az utazásra szánt kiadásait ne hitelből vagy...

Nem tiltakoznánk, ha robotok utasítgatnának

Az emberek 93%-a elfogadná a robotoktól kapott utasításokat a munkahelyén – többek között ez derül ki az Oracle és a Future Workplace legújabb kutatásából....

Változás kell a hűségprogramoknál

Lejárt a hagyományos hűségprogramok ideje az EY Retail Loyalty kutatása szerint, a jövő az adatelemzésen alapuló, személyre szabott kezdeményezések irányába mutat, miközben a piac...

Kényes téma: erre költünk másfél milliárdot

Júliusban tetőzik a szőrtelenítő termékek és női borotvák eladása, amelyre 2017. június és 2018 májusa között több mint másfél milliárd forintot hagytak ott a...

Így roamingolnak a magyarok

Míg korábban a hanghívások tették ki a roamingforgalom nagy részét, mára a külföldi adatforgalom is dinamikusan növekszik, aminek hátterében az Európai Unión belüli kedvező...

Megéri elektromos autót venni

Költségek tekintetében az elektromos autók ma már több európai országban is versenyképes alternatívái a benzin- és dízelüzemű járműveknek - derül ki a LeasePlan elemzéséből....

Hasítanak a webshopok

A hazai webáruházak több mint kétharmadának nőtt a forgalma tavaly, és csak 6 százalékuk számolt be forgalomcsökkenésről - derült ki a webáruházak készítésével foglalkozó...

A kávéfőzőnk is veszélyes lehet

Időszerű felkészülnünk rá, hogy az okostelevíziónk vagy akár a kávéfőzőnk megzsarol minket – mondta az Aegon Prémium Üzletág júliusi ügyfélklubján a FORTIX Consulting Kft....

Bioszámítógépeket hozhat a jövő

A négydimenziós nyomtatás, a kvantum-számítástechnika, a neuromorf rendszerek, az agy/számítógép interfészek legalább olyan forradalmi változást idézhetnek elő mint amilyet napjainkban – például – az...

Európai átlag felett a magyar drágulás

Az előző év azonos időszakához képest legnagyobb árnövekedés 2018 I. negyedévében Lettországban (+13,7%), Szlovéniában (+13,4%), Írországban (+12,3%) és Portugáliában volt (12,2%) – derült ki...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Reszkessetek betörők 2.

Egy film és két hírműsor vonzotta a legtöbb nézőt

Karácsony hetét a TV2 nyerte, bár a kereskedelmi célcsoportnál nem járt messze tőlük az RTL. A 18-49 és a 18-59 éveseknél két filmcsatorna követte az RTL-t és a TV2-t. A mögöttünk álló 52. héten a...

Ide utaznak a legtöbben szilveszterezni

Két-három éjszakára szól a legtöbb szilveszterre időzített utazás a Szallas.hu adatai szerint. Az újévi foglalások 62 százalékánál 100 000 forint alatt költöttek szállásra a kikapcsolódni vágyók. 28 százalékánál pedig wellness-szálláshelyet választottak. A Szallas.hu adatai szerint...

Az MI, akár az áram, a teljes életünket behálózza

A mesterséges intelligencia (MI) segítségével szinte korlátlanul növelhetjük a lehetőségeinket, de ehhez nem sci-fi történeteket, hanem a tudatos használatot és a vele járó kockázatokat, a szabályozási hátteret kell ismernünk – véli dr. Dietz Ferenc....

Topsztorik a hazai médiapiacról

Az idén is folytatódott a műsorterjesztési piac koncentrációja, további szolgáltatókkal bővült a 4iG Csoport portfóliója. Némi meglepetésre stratégiai partnerségre lépett RTL és a 4iG, de a Magyar Telekom is igyekezett hasonló megállapodásokat tető alá...

Visszatér a Házasodna a gazda a képernyőkre

Jövőre folytatódik az RTL társkereső műsora, a Házasodna a gazda 8. évadában újra adott lesz a lehetőség, hogy az egyedülálló gazdák országos társkereső hirdetést adjanak fel. 2025-ben pedig az RTL ismét keresi azokat a gazdasszonyokat...

Don't Miss

Az MI, akár az áram, a teljes életünket behálózza

A mesterséges intelligencia (MI) segítségével szinte korlátlanul növelhetjük a lehetőségeinket, de ehhez nem sci-fi történeteket, hanem a tudatos használatot és a vele járó kockázatokat, a szabályozási hátteret kell ismernünk – véli dr. Dietz Ferenc....

Bengyel Ádám: A víziónk, hogy mi legyünk a legnagyobbak

Meg kell találni azokat az üzleti partnereket, akikkel közösen tovább tudunk nőni – nyilatkozta a BrandMania Meet The Boss Podcastjének Bengyel Ádám. A Foxpost társalapító-vezérigazgatója a műsorban elmondta azt is, hogy az új befektetői...

Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével

Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...

Először nyert díjat magyar kampány az európai Effie Awards-on

Az Effie reklámhatékonysági verseny 23 éves magyarországi történetében először került be magyar pályamunka az európai döntőbe. 2024. december 11-én este a brüsszeli díjátadón bronz Effie-t nyert a LEGO Oroszlán és a Red Lemon Media.A...

Díjazták a Mapei kommunikációs vezetőjét

Mészáros Szilvia, a Mapei Kft. PR- és kommunikációs vezetője kapta a 2024-es „Az Év Építőipari Marketingkommunikációs Személye” díjat. Az elismerést az Építőipari Vállalkozások Országos Szövetségének Médiatagozata alapította, és idén adták át először. A szakember...