Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Kutatás
- Hirdetés -
Mit hozhat a gépek kora?
Ma az „okos” technológia segítségével oldunk meg feladatokat, tanulunk, éljük a mindennapjainkat. Az okoskesztyű, az okosóra, a VR szemüveg vagy a drónok szinte már...
Így állunk a mesterséges intelligenciával
A mesterséges intelligencia (MI) elterjedése hozzájárul a munkahelyterméshez, az új állások betöltéséhez azonban egyelőre hiányzik a megfelelő szakembergárda – mutat rá az MIT és...
Üzletüket féltik a magyar cégek
Az európai vállalatok 41 százaléka érzi úgy, hogy kiemelten vonatkozik rá a GDPR néven ismert új uniós adatvédelmi és adatkezelési szabályozás - derül ki...
Ilyenek a gamerek
A játékipar az elmúlt öt évben gyors ütemben változott és a szemünk előtt alakult át. A játékpiac korábban csak egy szűk körre, főleg kamaszfiúkra...
Pénzügyek: kevesen használják az új technológiákat
A magyarok 57 százaléka nyitott a legújabb pénzügyi informatikai technológiákra, de csak 17 százalékuk használja - derül ki a Cofidis országos reprezentatív kutatásából.
A legújabb...
GDPR – ütött az óra
Életbe lépett az egységes adatvédelmi jogszabály, a GDPR, a hazai cégek nagy része azonban nincs felkészülve ennek alkalmazására. A KÜRTszakemberei szerint még a legfelkészültebb...
Mesterséges intelligenciával újítanak a gyártók
A gyártók túlnyomó többsége a mesterséges intelligenciához (AI) fordul, hogy új képességekkel ruházza fel termékeit és szolgáltatásait – derül ki az Accenture kutatásából.
6 iparágban...
Ez a legveszélyesebb kibercsapda
A Microsoft Office sérülékenységeit kihasználó szoftverek vezetik az idei év első negyedévének kiberincidenseinek listáját. Összességében megnégyszereződött a rosszindulatú Microsoft Office dokumentumokkal megtámadott felhasználók száma...
Kisállattartókra támadnak a kiberbűnözők
A Kaspersky Lab kutatói nemrég biztonsági réseket azonosítottak számos olyan népszerű háziállat nyomkeresőnél, mint a Kippy Vita, a Nuzzle, a Tractive, a Weenect és...
Energiaitallal pörög a főváros
A vizsgaidőszak és a fesztiválszezon felpörgésével párhuzamosan emelkedik az alapvetően népszerű energiaitalok fogyasztása is: értékbeli forgalma 2017. április és 2018. március között 28 milliárd...
Ilyen lesz a vakáció
Az idei évben elsősorban a programozó és a katonai táborokat keresik a szülők és gyerekek. Az árak a tavalyi évhez képest valamelyest emelkedtek, a...
GDPR: így állnak a hazai cégek
A magyar vezetők mindössze tíz százaléka töröltetné személyes adatait, ha meg lenne rá a lehetősége - derül ki az EY Globális Visszaélési Felméréséből. A...
Ingatlanpiac: ennyit alkudnak a vásárlók
Egyes ingatlantípusoknál az alku helyett már licitálnak a lakásvásárlók a Duna House tapasztalata alapján. Elsősorban a különleges adottságokkal és népszerű lokációval rendelkező ingatlanokra licitálnak...
Imádunk tévézni
Az elmúlt időszakban átalakultak a tartalomfogyasztási szokásaink, azonban az internetezés mellett még ma is imádunk tévézni – sőt, az Invitel tapasztalatai alapján egyszerűen megőrülünk...
A választáskor még a tévé volt az úr
Főleg televízióból és rádióból értesültek a magyarok az idei országgyűlési választások eredményeiről az NMHH kutatása szerint, de jelentősen nőtt az internetről tájékozódók aránya is....
Eladná az ingatlanát? Csapjon hozzá egy medencét!
A növekvő ingatlanpiaci igényeknek megfelelően egyre többen keresnek családi házat úszómedencével. A ház értékét azonban igazán a beltéri wellness-részleg emeli a luxuskategóriába.
Bár a hidegfront...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Karácsonykor véget ér Sissi története
Ahogyan megszokhattuk, karácsony tájékán debütál az Epic Drama csatornán a friss Sissi-évad – idén is így lesz, ám most utoljára: a 4. évaddal ugyanis lezárul a sorozat. A hat friss epizód december 26-ától esténként...
Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével
Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...
Az év, amikor elkezdett helyettünk dönteni a mesterséges intelligencia
Néhány évvel ezelőtt még futurisztikusnak tűnt, hogy digitális asszisztensek támogassák a munkánkat, összegezzenek olyan adatokat, amelyeket nekünk évekbe telne átbogarászni, és ezen keresztül segítsenek nekünk összetett döntésekben. Mára viszont a legfejlettebb vállalatok olyan MI-ügynököket...
Ezek a filmek érkeznek 2025-ben a hazai mozikba
2025-ben is nagyszerű filmeket hozunk a magyar közönségnek: Angelina Jolie Pablo Larraín új életrajzi filmjében alakít csodálatosat (Maria), Nicole Kidman pedig Halina Reijn erotikus thrillerében nyűgözi le a közönséget (Jókislány). A konyha című színdarab...
Creator Awards 2024: ilyen volt a díjátadó gála
Oscar-gála jellegű eseményen díjazták a hazai kreátorszakma legjobbjait. A Creator Awards 2024 powered by MBH Bank idei díjátadó rendezvénye a tavalyi nagyszabású eseményre is rátett egy lapáttal.
Az idei vörös szőnyeges gálának a MOM Sport...
Don't Miss
Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével
Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...
Először nyert díjat magyar kampány az európai Effie Awards-on
Az Effie reklámhatékonysági verseny 23 éves magyarországi történetében először került be magyar pályamunka az európai döntőbe. 2024. december 11-én este a brüsszeli díjátadón bronz Effie-t nyert a LEGO Oroszlán és a Red Lemon Media.A...
Díjazták a Mapei kommunikációs vezetőjét
Mészáros Szilvia, a Mapei Kft. PR- és kommunikációs vezetője kapta a 2024-es „Az Év Építőipari Marketingkommunikációs Személye” díjat. Az elismerést az Építőipari Vállalkozások Országos Szövetségének Médiatagozata alapította, és idén adták át először. A szakember...
Kisfilmmel ünnepel a Human Telex
Nem szokványos születésnap, nem szokványos ajándék: a Human Telex Advertising & Event teljesen házon belül készített egy filmet magáról, mindenkinek és maguknak. A filmben az időutazás és a fantázia találkozik az ügynökség értékeivel.A 35....
Olimpikonnal erősít az MBH Bank
Kós Hubert lesz az MBH Bank márkanagykövete a követkető két évben, az együttműködés részeként a sportoló számos alkalommal fog feltűnni a pénzintézet kampányaiban. Az olimpikon személyes részvételének központi témája a sport és a szurkolás...