- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Előre spórolnak a magyarok

A 24-55 év közti magyar lakosság 47 százalékának szerepel pénzügyi tervei között valamilyen nyugdíjcélú megtakarítás, azok körében pedig, akik rendelkeznek ilyen igénnyel, a többség,...

Így dolgozik a Telenor ügyfélszolgálata

Évente átlagosan körülbelül 3,6 millió ügyfél-interakciót kezel a Telenor Magyarország telefonon, írásban és online. A felhasználói szokásokkal összhangban egyre többen és egyre nagyobb arányban...

Így alakultak a lakásbiztosítási díjak

Az idei első félévben gyakorlatilag változatlan átlagdíjak jellemezték az online lakásbiztosítási piacot - derül ki a Netrisk.hu adataiból. 2018 első hat hónapjában az ügyfelek...

Imádják a YouTube-ot a gyerekek

Tízből nyolc 14 éven aluli használta már az internetet, kétharmaduk napi rendszerességgel és főként okoseszközön keresztül szörfözik – derül ki a REGIO JÁTÉK friss...

Támadásokra számíthatnak a vállalatok

A vállalatok és kritikus infrastruktúrák a közeljövőben sokkal több, és komolyabb támadásonak lesznek kitéve - hívja fel a figyelmet az Accenture évközi biztonsági jelentésében....

Tovább bírják az elektromos autók

Átlagosan 300 kilométert tudtak megtenni az elektromos autók egy feltöltéssel 2017-ben. A hatótávolság növekedését a meglévő modellek feljavítása eredményezi. A jövőben egyre kevésbé hátráltatja majd...

Nem fizetnénk a Facebookért

Az 55 évesnél idősebbek a leglelkesebb és leghűségesebb facebookozók, a budapestiek csaknem kétharmada járt már olyan eseményen, amelyről a Facebookon keresztül szerzett tudomást, a...

Egyre több nálunk a drón

A drónozás népszerűsége évek óta töretlen, mi sem bizonyítja ezt jobban, hogy épp az elmúlt hetekben lépte át a 100 ezres lélektani határt a...

Így látják a gazdaságot a női vezetők

A felsővezetői optimizmus alapvető, de nőként nem könnyű – derült ki a KPMG Global Female Leaders Outlook 2018-as kutatásából. A globális nagyvállalatok felsővezetői 78...

Megérezzük a szakemberhiányt

Már a lakosság is tisztán érzékeli, hogy a szolgáltató szektorokban sok a hiányszakma és jelentős a munkaerőhiány. A legnehezebb helyzetben akkor vagyunk, ha jó...

Ezek a legmenőbb ételek az Instán

Nemrég az Independent számolt be egy felmérésről, amely szerint az Instagram legnépszerűbb étele az Egyesült Királyságban a curry, azaz erről az ételről posztoltak a...

Kiderült: szeretünk gyűjtögetni

A magyarok igazi gyűjteményfanatikusok: akár több százezer forintot is képesek kifizetni azért, hogy kollekciójukat igazán különleges kincsekkel bővítsék – derül ki a Vatera felméréséből....

Élmezőnyben a magyarok

Töretlenül növekszik az egyérintéses technológia népszerűsége Európában, Magyarország pedig jóval az átlag felett teljesít ebben a tekintetben: a bolti kártyás fizetések 82 százalékát már...

Munkalehetőségeket teremt a robotika

A technológiai fejlődés folyamatosan hatással van a munkaerőpiacra. Egyes munkák eltűnnek, emellett viszont újak is keletkeznek. A robotipar új munkalehetőségeket teremt, még olyan szakembereknek...

Olcsónak és biztonságosnak látják Magyarországot

Megfizethető és biztonságos a külföldi turisták szerint Magyarország, emellett a sokszínű gasztronómia és a barátságos vendéglátás is sok vendéget vonz – derül ki a...

Változtatniuk kell az autókereskedőknek

Autómegosztás, alternatív üzemanyagok, okos autók, új versenytársak – az autókereskedőknek sok, korábban nem létező kihívással kell szembenézniük a következő évtizedben. A hagyományos értékesítőknek át...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Triplázott a BioTechUSA

Történetének legnagyobb volumenű, mintegy 9 milliárd forint értékű beruházást valósít meg a hazai tulajdonú BioTechUSA. A beruházás első szakasza 5,5 milliárd forint értékben most zárult le: a cégcsoport szadai gyártó- és logisztikai központjában egy...

Félelemkeltéssel támadnak a kiberbűnözők

Történt már veled olyan, hogy a számítógéped vagy okostelefonod képernyőjén váratlan felugró ablakok jelentek meg, amelyek arra figyelmeztettek, hogy egy vírus megtámadta az eszközödet? Ha igen, akkor valószínűleg scareware-rel, azaz félelemkeltő programmal találkoztál, ami...

Örülhetnek a bérlők: nem drágultak az albérletek

Februárban stagnáltak a bérleti díjak, Budapesten pedig minimálisan csökkentek januárhoz képest, miközben a kínálat éves összevetésben 26 százalékkal bővült, és március közepén már 17,8 ezer kiadó lakásból válogathatnak a bérlők. – ez derül ki...

Így éld túl az óraátállítást

A nyári időszámítás éjszakáján elvesztett egy óra jelentéktelen változásnak tűnhet, azonban a Samsung kutatása – amely több mint 40 európai ország Samsung Health felhasználóinak alvási szokásait vizsgálta – kimutatta, hogy az óraátállítás akár hetekre...

Kedvező feltételekkel jön az új zöldhitel

Új, lakáscélú zöldhitellel jelenik meg a piacon a K&H áprilistól – közölte a pénzintézet. A kedvezményekkel együtt akár 5 százalék alatt, akár 4,7 százalékos lehet a kamat, ami egy 25 millió forintos, 20 éves...

Digital Center

Zsebre tehetik a bankot a fiatalok

Folyamatosan növekszik az okostelefonos fizetések száma és összege a K&H-nál. A fiatalok körében is egyre népszerűbb ez az alternatíva. Fontos az is, hogy ma már a mobilbanki applikáció nemcsak a vásárlásokra alkalmas, hanem számos...

Megvannak a HUSAT Mission Patch Pályázat nyertesei

A 4iG Űr és Védelmi Technológiák Zrt. 2025 februárjában hirdette meg a HUSAT Mission Patch Pályázatot, amelynek célja a HUSAT műholdprogram missziós jelvényének („mission patch”) megtervezése volt. A magyarországi egyetemek aktív hallgatói részére kiírt...

Mesterséges intelligenciával dolgozik az LG új légkondicionálója

Az LG bemutatta új ARTCOOL AI Air nevű hűtő-fűtő légkondicionálóját. Az elegáns megjelenésű lakossági klímaberendezés a mesterséges intelligencia segítségével elemzi a felhasználó szokásait, hogy személyre szabott működést és jobb energiahatékonyságot biztosítson.A berendezés AI Air...

Masszív növekedés a digitális fizetéseknél

Látványosan nőtt a mobilfizetések összege a K&H ügyfelei körében: 2024-ben összesen közel 602 milliárd forintot költöttek okoseszközeikkel, ami 60 százalékos növekedést jelent az egy évvel korábbi adatokhoz képest. A legnépszerűbb megoldás továbbra is az...

A jövőben tényleg csak az AI fogja felvenni a telefont?

A digitalizáció és a mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldások az elmúlt években berobbantak az ügyfélszolgálatok hétköznapjaiba. Az új technológiák részben az itt dolgozók munkáját segítik, részben pedig javítják a szolgáltatás minőségét. Az ügyfélélmény (CX) és...