- Hirdetés -

Kategória: CSR

- Hirdetés -

Ápolóknak adományozott a L’Oréal

A L’Oréal magyar, cseh és szlovák leányvállalatai munkájuk elismeréseként ajándékkal kedveskednek a három ország ápolóinak. A vállalat 6 400 darab „L’Oréal Köszönet Csomagot“ oszt...

Egészségügyi eszközökkel segít a Vatera

A Vatera 600 ezer forint értékű egészségügyi eszközzel támogatja a Szent László Kórházat a koronavírus elleni küzdelemben a súlyos betegek ellátásához. A kórház vezetősége...

20 millió dollárral segíti a Mars a járvány elleni küzdelmet

A világ egyik vezető édesség, élelmiszer és kisállateledel gyártója, a Mars 20 millió dollár értékű anyagi és tárgyi adománnyal segíti a koronavírus-járvány elleni globális...

Segített a Lenovo

Gyermekotthonokban élő, hátrányos helyzetű iskolás gyerekeknek segített a Lenovo Magyarország, a társaság száz darab táblagépet adományozott nekik, hogy segítse bekapcsolódásukat a digitális oktatásba. A digitális...

Zeneipari háttérembereknek segítenek a Rádió 1 DJ-i

Ötmillió forintot gyűjtöttek a Rádió 1 lemezlovasai a zeneipar jelenleg bevétel nélkül maradt háttérembereinek. Andro és Lotfi Begi kezdeményezésére megmozdultak a hallgatók, és több...

Az Allee is segíti a járvány elleni küzdelmet

15 millió forint pénzadománnyal segíti a Szent Imre Egyetemi Oktatókórház COVID-19 járvány elleni gyógyító tevékenységét az Allee Bevásárlóközpont. Az egészségügyi intézmény a támogatást lélegeztetőgépek,...

Videócseten tanítja a középiskolás lányokat a Morgan Stanley

A digitális tanrend és a kijárási korlátozások bevezetése óta is zavartalanul folytatja oktatási és mentorprogramjait a Morgan Stanley budapesti irodája. Online folytatódnak a különleges...

Így segít a LEGO

A vállalat a krízis kapcsán a gyermekeket játékon keresztüli tanulással és alapvető ellátással támogatja. Világszerte a diákok 90%-a nem járhat iskolába, és több millió család...

Civil szervezetek digitalizációját segíti az Invitech

Közel hatvanan pályáztak az infokommunikációs szolgáltató Invitech jubileumi, tizedik alkalommal kiírt InnoMax Díjára. A nonprofit szervezetek részére meghirdetett innovációs pályázaton önkéntes tűzoltókat segítő riasztórendszer,...

Adományozási programot indított a K&H

Nemcsak a vírusjárvány terjedésének megelőzésében, de annak kezelésében is nagy szerepe lehet most a pénzügyi tudatosságnak. A K&H ugyanis május 1-jétől támogatási programot indít,...

Autókkal és pénzadománnyal segít a ŠKODA

A Porsche Hungaria autókat ajánlott fel a járványellenes védekezésben és a gyógyításban résztvevő egészségügyi intézményeknek. A kórházaknak a Volkswagenek tulajdonosai közvetett módon is segíthetnek:...

Védőszemüvegeket gyárt a LEGO

A koronavírus-járvány elleni küzdelemben az egészségügyi dolgozóknak nagy szüksége van védőeszközökre, hogy miközben másokon segítenek, ők maguk védettek legyenek a fertőzésveszéllyel szemben. A LEGO...

Akciót indított a Blikk

Matricás akciót indított a Blikk, hogy olvasói azzal üzenhessenek mindazoknak, akiknek a munkájáért és odafigyeléséért most különösen hálásak. A Blikkhez csatlakoznak a Ringier Axel...

A frontvonalban lévőknek segít a Scitec

Nagyszabású támogatói programot indított el a sport-táplálékkiegészítőket gyártó Scitec a koronavírus helyzetre reflektálva. Termékeivel azokat szeretnék segíteni, akiknek a leginkább szükségük van rá: akik...

Nagy dobásra készül Oprah

Több mint 200 művésszel, színésszel, közösségi vagy politikai vezetővel készít pénteken globális, 24 órás élő online műsort Oprah Winfrey. A The Call to Unite (Egységre...

Egészségügyi dolgozóknak segít az AutoWallis

Több száz, a koronavírus ellen harcoló egészségügyi dolgozót támogatnak ingyenes autóhasználattal, szervizszolgáltatással és gépjármű-fertőtlenítéssel az AutoWallis csoport tagjai. A tőzsde autós vállalata lehetőségeihez mérten...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA