Magyarországon a munkaerő-közvetítők közül a Trenkwalder csatlakozott elsőként partnerként a Microsoft digitális képzési programjához, amelynek során díjmentesen érhető el tíz leginkább keresett digitális munkakör...
Harminc éves magyarországi története során a vállalat számára mindig is fontos volt a hazai társadalmi életben való tevékeny részvétel és az önzetlen partnerség. A...
Egy hazai egészségügyi intézménynek és egy segélyszervezetnek nyújt 40 millió forint összértékű pénzadományt a Szentkirályi Magyarország és a PepsiCo. A jelentős felajánlással a járvány...
Továbbra is ingyenesen elvégezhetők a Vodafone Alapítvány digitális kompetenciafejlesztő e-learning képzései, melyek a szülők és a tanárok digitális térben való eligazodását segítik – erre...
„Adjunk együtt új értelmet a dolgoknak!” néven eddigi legnagyobb fenntarthatósági kampányát indítja az IKEA március elején. A kampány rámutat arra, hogy fenntartható módon élni...
Együttműködést kötött a Tudatos Vásárlók Egyesülete és a MediaMarkt, amelyet a két szervezet a közelgő március 15-iki fogyasztóvédelmi világnap alkalmából jelentett be. A kollaboráció...
Az MPRSZ - több nemzetközi szakmai szervezethez hasonlóan - szintén csatlakozik az UNESCO egészségesebb, életképesebb, jobb világra vonatkozó nyilatkozatának aláíróinak táborába.
A nyilatkozatot az Orbicom,...
Az egyik legnépszerűbb magyar tartalomgyártó és az elmúlt évek leggyorsabban fejlődő videó content platformja úgy döntött, hogy közösen lépnek fel a faji, vallási vagy...
Március 27-én ismét WWF Föld órája! A szimbolikus 60 perces sötétség mellett a világ legnagyobb önkéntes akciója egyre inkább a természeti értékek megóvására, ezzel...
A Menedzserszövetség kiemelten fontos feladatának érzi, hogy felhívja a figyelmet a női vezetők szerepére, ezért 2021. március 8.-án az Instyle-al közösen kampányt indít “Legyen...
A Vodafone Magyarország kezdeményezésére, a Lenovo Magyarország és a BOOKR Kids társalapításával elindul a Women in Technology Hungary Egyesület, amely a technológia területén tevékenykedő...
Idén márciusban új kapszulavisszagyűjtési- és újrahasznosítási rendszert indít a Nestlé a NESCAFÉ Dolce Gusto kapszulákra, így a cég fogyasztóival együttműködve újabb jelentős lépést tehet...
Februárban lezárult a tavaly augusztusban indított „Élj maradéktalanul!” elnevezésű országos társadalmi célú kampány, amely célja az élelmiszer-pazarlással kapcsolatos szemléletformálás, hosszú távon pedig a pazarlás...
A Magyar Telekom két független értékelés alapján is elismerő értékelést kapott fenntarthatósági gyakorlatát tekintve. A FTSE Russell (FTSE International Limited and Frank Russell Company)...
Február 8-án az IPG Mediabrands közzétette legújabb Médiafelelősségi Indexét, aminek legfőbb törekvése, hogy növelje az iparági normákat a reklámozást érintő márkabiztonsági és médiafelelősségi kérdésekben....
A 2025-ös év a hazai jelzáloghitel-piacon nem pusztán a 2024-ben elindult élénkülés folytatását jelentette, hanem egy új korszak kezdetét is. A DH Group pénzügyi közvetítője, a Credipass adatai alapján a lakáscélú hitelezés volumene olyan...
A Corvinus Gellért Campusán írta alá stratégiai együttműködési megállapodását a Budapesti Corvinus Egyetem és a Wizz Air. A dokumentumot Bruno van Pottelsberghe, az egyetem rektora, Szabó Lajos György oktatási rektorhelyettes, Baranyai Dávid, a Corvinus...
Lezárult a nevezési időszak az idén 24. alkalommal meghirdetett ’Az Év Honlapja’ pályázaton, amelyre 253 pályamű érkezett be. A szakmai zsűri hamarosan összeül, hogy értékelje a nevezéseket, és kiválassza 2025-ös év legkiemelkedőbb digitális megoldásait...
Hazánkkal együtt négy piacán a Rejoy.hu és anyacége mostanra több mint 40 milliárd forintnak megfelelő összeget fizetett ki azoknak a magánszemélyeknek, akik a használt készülékeiket a társaságnak adták el. A magyar mellett a román,...
A Viasat World az ünnepi időszak műsorstruktúrájával a sokszínű érdeklődési körre alapozott, így az évvégi kínálat a természetközeli lassulástól a nagyívű kalandokon át egészen a történelmi és fikciós történetmesélésig kínál alternatívákat.
A Viasat Nature karácsony...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....
A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...
Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...