Ingyenes házhoz, illetve csomagpontra való szállítással segíti a járvány harmadik hullámának súlyos szakaszában az internetes vásárlókat az eMAG. A cég 2021. április 4-éig, tehát...
Megkezdte a segélyek folyósítását a járvány elhúzódása miatt nehéz körülmények között élő előadóművészek számára az Előadóművészi Jogvédő Iroda Egyesület (EJI). A harmadik szolidaritási akció...
Ha nem történik jelentős változás, akkor az ENSZ vízügyi jelentése szerint 2050-re a világ lakosságának 40 százaléka számára kihívást jelent majd, hogy elegendő vízhez...
Magyarországon a munkaerő-közvetítők közül a Trenkwalder csatlakozott elsőként partnerként a Microsoft digitális képzési programjához, amelynek során díjmentesen érhető el tíz leginkább keresett digitális munkakör...
Harminc éves magyarországi története során a vállalat számára mindig is fontos volt a hazai társadalmi életben való tevékeny részvétel és az önzetlen partnerség. A...
Egy hazai egészségügyi intézménynek és egy segélyszervezetnek nyújt 40 millió forint összértékű pénzadományt a Szentkirályi Magyarország és a PepsiCo. A jelentős felajánlással a járvány...
Továbbra is ingyenesen elvégezhetők a Vodafone Alapítvány digitális kompetenciafejlesztő e-learning képzései, melyek a szülők és a tanárok digitális térben való eligazodását segítik – erre...
„Adjunk együtt új értelmet a dolgoknak!” néven eddigi legnagyobb fenntarthatósági kampányát indítja az IKEA március elején. A kampány rámutat arra, hogy fenntartható módon élni...
Együttműködést kötött a Tudatos Vásárlók Egyesülete és a MediaMarkt, amelyet a két szervezet a közelgő március 15-iki fogyasztóvédelmi világnap alkalmából jelentett be. A kollaboráció...
Az MPRSZ - több nemzetközi szakmai szervezethez hasonlóan - szintén csatlakozik az UNESCO egészségesebb, életképesebb, jobb világra vonatkozó nyilatkozatának aláíróinak táborába.
A nyilatkozatot az Orbicom,...
Az egyik legnépszerűbb magyar tartalomgyártó és az elmúlt évek leggyorsabban fejlődő videó content platformja úgy döntött, hogy közösen lépnek fel a faji, vallási vagy...
Március 27-én ismét WWF Föld órája! A szimbolikus 60 perces sötétség mellett a világ legnagyobb önkéntes akciója egyre inkább a természeti értékek megóvására, ezzel...
A Menedzserszövetség kiemelten fontos feladatának érzi, hogy felhívja a figyelmet a női vezetők szerepére, ezért 2021. március 8.-án az Instyle-al közösen kampányt indít “Legyen...
A Vodafone Magyarország kezdeményezésére, a Lenovo Magyarország és a BOOKR Kids társalapításával elindul a Women in Technology Hungary Egyesület, amely a technológia területén tevékenykedő...
Idén márciusban új kapszulavisszagyűjtési- és újrahasznosítási rendszert indít a Nestlé a NESCAFÉ Dolce Gusto kapszulákra, így a cég fogyasztóival együttműködve újabb jelentős lépést tehet...
Februárban lezárult a tavaly augusztusban indított „Élj maradéktalanul!” elnevezésű országos társadalmi célú kampány, amely célja az élelmiszer-pazarlással kapcsolatos szemléletformálás, hosszú távon pedig a pazarlás...
Iparági szinten is egyedülálló kampányt indít a Vajda-Papír: a piacvezető higiéniai papírgyártó az Ooops! márka 15. évfordulójára az ipari termelővállalatok közül úttörőként valósított meg AI-technológiát és élőszereplőket kombináló hibrid reklámot. A „Papírterápia” koncepció az...
Az Ökumenikus Segélyszervezet 30, gyermekekkel foglalkozó központja az ott élő vagy azok látókörében lévő mintegy 2000 gyermek karácsonyi kívánságát váltja valóra. Az ajándékok átadása folyamatosan zajlik, így – Görgetegtől Rásonysápberencsen át Szendrőig – minden...
A magyarok egy átlagos napnak több mint az egytizedét videók nézegetésével töltik – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) YouTube-kutatásából. A felmérés arra is rávilágít, hogy a férfiak gyakrabban kattintanak online...
„A jövőd filmje már forog” - hangzik a Budapest Nemzetközi Dokumentumfilm Fesztivál (BIDF) fesztivál idei szlogenje, amely különösen összecseng egy isten háta mögötti orosz általános iskola tanára által forgatott, és az Oscar előszobájába jutott...
Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.
Az out-of-home egyre hatékonyabb
JAMNICZKY TÍMEA, JCDecaux Hungary, vezérigazgató
Idén is...
Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...
A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....