- Hirdetés -

Kategória: Marketing

- Hirdetés -

Így válasszuk ki a cég arcát a sikeres marketingkampányhoz (x)

Az üzleti világban az első benyomás rendkívül fontos. Ügyfeleink először a cégünk arculatával találkoznak, létfontosságú tehát, hogy azzal figyelmüket megragadjuk, megjegyezzenek és könnyedén azonosítsanak...

Bárki megtervezheti az Auchan új bevásárlótáskáját

Az Auchan Magyarország idén harmadik alkalommal csatlakozott a műanyagmentes júliushoz. A vállalat kiemelt szerepet tulajdonít a fenntarthatóságnak és következetes stratégiájával környezettudatos fogyasztói magatartásra ösztönzi...

Lebukott a ChatGPT

A Princeton diákja három nap alatt írt egy algoritmust, ami bármilyen szövegről megmondja, hogy a ChatGPT írta-e. A GPTZero már több millió felhasználónál jár,...

DDB Budapest lett az év ügynöksége

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) szervezésében 23. alkalommal megrendezésre kerülő Arany Penge Kreatív Fesztálon idén 34 nevező 284 nevezése versenyezett, melyből 6 pályázat...

Új ügyféllel erősít a Morpho

A Morpho támogatja a globális kibervédelmi vállalat, a BlueVoyant külső kommunikációs aktivitásait.Az iparágvezető BlueVoyant külső kommunikációs aktivitásainak támogatására keresett hazai partnert, a kiválasztás során...

Változás a TERRITORY Influence-nél

Farkas Monika átvette a Business Development Team Lead CEE pozíciót a TERRITORY Influence ügynökségben.2023. júliusától egy lelkes nemzetközi csapat vezetésével segíti, hogy a régióban...

Új trendek a nonbusiness marketingben

Fontos társadalmi, fenntarthatósági és nonprofit témák kerültek terítékre a Közszféra és a Nonprofit Szervezetek 22. Nemzetközi Marketing kongresszusán Veszprémben a Pannon Egyetemen. Kik vettek...

Hiszünk benne, folytatjuk – interjú Erdélyi Eszterrel

Online videóban és audióban is növekedésre számítunk, bár az előbbinél visszafogottabb mértékben – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Erdélyi Eszter. Az Atmedia digitális vezetője beszélt...

A Positive Adamsky-val dolgozik a Husqvarna

Meghívásos tender keretében választott PR ügynökséget innovatív kerti technológiai megoldásai bemutatására a svéd Husqvarna. A megbízást elnyerő Positive Adamsky első feladata a cég robotfűnyíróinak...

Különleges lehetőség Forma-1 szurkolóknak

A sebesség és az autóversenyek szerelmeseinek szólnak a Formula 1-es Magyar Nagydíj hétvégéjén a Hard Rock Hotel Budapestben megrendezésre kerülő programok. A világhírű szállodalánc...

Ügynökségeket választott a H1 Systems

Ügynökséget választott a H1 Systems, Magyarország vezető adatközponti és épülettechnológiai megoldásokat kínáló szolgáltatója. Az idén 30 éves vállalat tenderén hagyományos arculati és marketingfeladatokra, illetve...

Fontos díjat nyert a Lidl

Fenntarthatóság Szimbóluma díjjal jutalmazták a Lidl Magyarország környezeti fenntarthatósági kezdeményezését, a River Cleanup Collective @Duna – Együtt a tisztább Dunáért rendezvényt. A Fenntarthatóság Szimbóluma...

Folytatja a „szeretet forradalmát” a Sziget

Folytatódik a Sziget által elindított, „szeretet forradalma” elnevezésű kezdeményezés, amellyel az augusztus 10-én kezdődő fesztivál a társadalmi változásokra és az ezzel kapcsolatos közös felelősségre...

A legek éve – interjú Samu Tímeával

A tavalyi volt az eddigi legjobb esztendőnk, a legek éve volt. Büszke vagyok arra is, hogy outdoor cégként folyamatosan kutatunk, innoválunk és olyan szerelemprojekteket...

Csak egy gaz a kertünkben, de pár év múlva mindenki ezt eheti

Kaktusz, rovarok, laborban előállított hús? Egyes előrejelzések szerint ezek a jövő ételei. A távoli jövőben nem kizárt, hogy ezek az ételek is bekerülnek a...

Rekordszámú előnevezés az idei Balaton-átúszáson

Néhány nap múlva elstartol az ország legnépszerűbb nyíltvízi szabadidősport-eseménye, a 41. Lidl Balaton-átúszás. A szervezők, a szárnyaló nevezési kedvet látva, idén is 12 000...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újabb csodás képek a Samsung tévéken

A Samsung új, 22 műalkotásból álló gyűjteményt hoz létre az Art Basel Paris 2025 kiállítással együttműködésben, amellyel a felhasználók otthonába is eljuttathatja az esemény kreatív szellemiségét. A gyűjtemény a Samsung Art Store felületén keresztül...

Itthon is mozikba kerül a Cannes-ban bemutatott japán horror

Az Exit 8 című japán horrorfilm a Cannes-i Filmfesztiválon mutatkozott be, ahol nyolc perces tapsot kapott, és azóta is nagyon jó kritikákat olvashatunk róla. A film várhatóan 2026 elején kerül a magyar mozikba.A 78....

Így indítsunk webshopot

Az online jelenlét ma már nem opció, hanem alapfeltétel. A vásárlói szokások tartósan megváltoztak: egyre többen rendelnek internetről, sok esetben akkor is, ha a termék elérhető lenne a sarki boltban. Aki ma nincs jelen...

Különleges felvételeket tesz közzé a NatGeo

A National Geographic Documentary Films először teszi mindenki számára elérhetővé a felvételeket Jim Morrison történelmi jelentőségű sílesiklásáról a Mount Everest északi falán található Hornbein-kuloárról. 2025. október 15-én Jim Morrison teljesítette a Super Direct-útvonalat, amit...

Így tűnhetnek ki az ünnepi zajból a márkák

Teljes erővel zajlik a felkészülés az év legversengőbb vásárlási időszakára. Ha valaki úgy érzi, hogy az ünnepi vásárlási szezon egyszerre sprint és maraton, nem téved. A Black Fridaytől és a Cyber Mondaytől kezdve egészen...

Digital Center

Újabb csodás képek a Samsung tévéken

A Samsung új, 22 műalkotásból álló gyűjteményt hoz létre az Art Basel Paris 2025 kiállítással együttműködésben, amellyel a felhasználók otthonába is eljuttathatja az esemény kreatív szellemiségét. A gyűjtemény a Samsung Art Store felületén keresztül...

Több milliós fizetést kaphat, aki ért a mesterséges intelligenciához

A mesterséges intelligencia radikálisan átalakítja a hazai IT-munkaerőpiacot: a középszintű pozíciók elértéktelenednek, miközben nő a kereslet az AI-t, felhőt és automatizációt értő szenior szakemberekre. Pulay Gellért, az Országos IT Megmérettetés ötletgazdája szerint az AI...

Magyarország elsők között csatlakozik Európa legnagyobb szuperszámítógépéhez

A HUN-REN Magyar Kutatási Hálózat stratégiai vezetésével létrejött és a HUN-REN SZTAKI által vezetett HunAIFA konzorcium elnyerte a EuroHPC AI Factory Antenna programjának támogatását. A program célja, hogy a mesterséges intelligencia fejlesztéséhez szükséges ökoszisztémákat...

Újabb hackathont indít a Bitget és a Google Developer Group

A világ legnagyobb univerzális tőzsdéje, a Bitget bejelentette együttműködésének folytatását a Google Developer Group (GDG) szervezetével. A két fél második közös hackathonját, az „AI Accelerate Hack” eseményt rendezi meg a Bitget Blockchain4Youth CSR-kezdeményezése keretében....

Magyar app teszi könnyebbé az elektromos autózást

Az elektromos autózás rohamosan terjed, de a töltés sokszor még mindig stresszes és időigényes folyamat. Hiába a modern technológia, a sofőrök gyakran több különböző alkalmazást kénytelenek használni, miközben a töltési idő és költség kiszámíthatatlan,...