Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Marketing
- Hirdetés -
Új vezetőt igazolt az Atmedia
Október elsejétől Koros Edina tölti be az élen járó multimédiás kereskedőház, az Atmedia TV értékesítési vezetői posztját. A szakember korábban olyan jelentős hirdetők médiastratégiájáért...
Ismét indul a Coca-Cola ingyenes bartender képzése
Ma a magyarországi vendéglátóipar egyik legkomolyabb kihívása az elérhető szakképzett munkaerő hiánya. A Coca-Cola HBC Magyarország a világjárvány kezdete óta keresi azokat a lehetőségeket,...
Már lehet pályázni a Microsoft díjára
December 18-ig adhatják be pályázatukat az érdeklődő vállalatok a magyarországi jó gyakorlatokat díjazó HR Best verseny „Futureproof Organizations” kategóriájában.A Microsoft Magyarország által immár negyedik...
Ügynökséget választott az Allianz Hungária
2022. második felétől 2 éven keresztül a Vermis digitális reklámügynökség felel az Európában piacvezető, a világon pedig az egyik legnagyobb biztosítási és pénzügyi szolgáltatóház...
Új vezetők a Danubius Hotelsnél
Fabriczki Petrát kommunikációs igazgatónak nevezték ki, míg Semperger Judit marketing igazgató területei a közelmúltban kibővültek az online és hálózati marketing feladatokkal.Átalakult a Danubius Hotels...
Ismét keresik az év legjobb marketing-megoldásait
Early bird kedvezménnyel indult a pályázási időszak a Marketing Diamond Awards-ra október 15-én. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) immáron nyolcadik alkalommal keresi az elmúlt...
Megvannak a #képesvagyok díj győztesei
B. Nagy Réka, Szabados Ági, Szilágyi Liliána, Fenyvesi Zoli, Horváth József és Lakatos Levente kapta az InStyle magazin #képesvagyok díját. A világ vezető stílusmagazinjának...
Budapestre figyelt a nemzetközi IT világ
Hogyan használja a mesterséges intelligenciát úttörő megoldásaihoz a világ egyik vezető optoelektronikai cége? Milyen a sikeres IT termékmenedzsement egy induló startupnál és egy többszáz...
A tudatosságért és a fenntarthatóságért kampányol a Westend
Élj tudatosan! - Ezzel a szlogennel indít októberben image kampányt a Westend. Ma már mindenki számára világos, hogy a tudatosságnak fő szerepe lesz a...
Japán sztárkreatív a BrandFestival színpadán
Huszonyegyedik születésnapját ünnepli a BrandFestival, az idei eseményen a digitális transzformáció, a virtuális stratégia-alkotás izgalmas kérdései, jelenségei és a Metaverzumban rejlő üzleti lehetőségek kerülnek...
Kerekasztal-beszélgetés a metaverzumban, Magyarországon először
Megtartották az első „figital”, azaz a fizikai és a digitális világban egyaránt zajló kerekasztal-beszélgetést az Internet Hungary konferencián, amelyet bárki követhetett egy online streamen...
Folytatódik a Tesco helyi közösségeket támogató pályázata
A Tesco 12. alkalommal indítja el „Ön választ, mi segítünk” pályázati programját a helyi közösségi kezdeményezések támogatására. A program eddigi fordulóiban az áruházlánc több...
Novemberben jön a LEGO legújabb játéka
Hamarosan a rajongók is kézbe vehetik a magyar Fehérvári Donát által tervezett LEGO IDEAS Csocsóasztal szettet. A LEGO Csoport bemutatja az új LEGO Ideas...
Jótékony projektben a BMW Group Magyarország
A SUHANJ! Alapítvány és a BMW Group Magyarország kapcsolata immár hét évre nyúlik vissza, amelynek keretében az Alapítvány minden évben lehetőséget kap, hogy részt...
Gyerekeknek segített a Kifli
Az SOS Gyermekfalvak közel 400 olyan gyereknek tud szerető és biztonságos otthont adni nevelőszülőknél, akikről szüleik valamiért nem tudnak gondoskodni. Többségük elhanyagolás, bántalmazás vagy...
Megvannak a HRKOMM Award nyertesei
Idén hatodik alkalommal hirdették meg a HR-es és kommunikációs szakmának szóló HRKOMM Award versenyt, amelyen a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő kampányokat, kommunikációs aktivitásokat...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
AI forradalom: a Google már nem keres, hanem gondolkodik
A mesterséges intelligencia (AI) az elmúlt két évben forradalmi változásokat hozott a keresőmotorok világában. A Google és más platformok működése már nem csupán kulcsszavakra épül, hanem a felhasználói szándék mélyebb megértésére és a háttérben...
A Generalinál folytatja Kenyhercz Kinga
Szeptember közepétől Kenyhercz Kinga tölti be a kommunikációs és rendezvényszervezési vezetői pozíciót a Generali Biztosítónál. Új szerepkörében a vállalat külső és belső kommunikációjáért, a rendezvényszervezési tevékenységekért, valamint a társadalmi felelősségvállalási programok – köztük a...
Érkezik A nemzet aranyai sorozat az RTL+ Premiumra
Sorozat készült „A nemzet aranyai” című, jelentős hazai és nemzetközi sikereket elért mozifilm több száz órányi felvételéből, amely a háromszoros olimpiai bajnok magyar férfi vízilabda-válogatott legendás évtizedét dolgozza fel. A hét epizódból álló produkciót...
A digitális presztízs lesz az új társadalmi rang
A társadalmi rang kifejezésének módja átalakulóban van. Egyre többet halljuk: amit nem posztoltál, az meg sem történt. A fiatalabb generációk körében már nem csak élményt, hanem státuszt is jelent egy koncertről, egy sztártól vásárolt...
Márkanagykövet lett Pataki Zita
Az Alensa Európa egyik legnagyobb optikai hálózata, amely több mint 40 webáruházat és 36 üzletet működtet a kontinensen. A márka a modern technológiát, a szakértelmet és a stílust ötvözi, hogy a látásgondozást élménnyé, a...
Digital Center
Így tarthatod biztonságban az online életedet
Az internethasználók biztonsága már hosszú évek óta kiemelt fontosságú téma. Napjainkban azonban az adatvédelem és a digitális technológiák biztonságos használata még nagyobb jelentőséget kapott. Mobilbanki és online szolgáltatások jelszavai, telefonszámok, közösségi média- és üzenetküldő...
AI-projektben a Kifli.hu
A Kifli.hu anyavállalata, a Rohlik-csoport informatikai cége, a Veloq bemutatta a világ legfejlettebb, mesterséges intelligencián alapuló, online élelmiszer-kiskereskedelmi központját Bécsben. A bejelentés egy globális együttműködés kezdetét is jelenti a német AutoStore-ral, az intelligens rendelés-feldolgozás...
Rekordokat döntő csúcsmobilt mutatott be a Honor
A Honor első önfejlesztő mesterséges intelligencia alapú okostelefon szériájában mutatkozik be a YOYO ügynök legújabb generációja – a valódi áttörést jelentő AI kameratechnológiával és iparág előtt járó teljesítménnyel. A termékcsalád élén a Honor Magic8...
Robottelefonnal rukkolt elő a Honor
A Honor a Magic8 széria termékbevezető pekingi rendezvényén hivatalosan bejelentette legújabb innovációját: egy izgalmas, új robottelefon-formátum érkezését. Ez a bejelentés fontos mérföldkövet jelent a vállalat év elején elindított HONOR ALPHA TERVÉBEN, amelynek célja, hogy...
Így alakítják át a mindennapjainkat az okosotthonok
Hogy hogyan alakíthatja át a mindennapokat az AI az otthonunkban? Például az összekapcsolt háztartási eszközökön keresztül. A SmartThings platform által vezérelt készülékek egy csendes forradalmat hozhatnak el az otthonokba, ahol a gépek proaktívan, a...