- Hirdetés -

Kategória: Marketing

- Hirdetés -

Új sorozat és Majka gameshow-ja érkezik a TV2-re

Hamarosan új műsorstruktúrával jelentkezik a TV2. A Tények Plusz után érkezik a TV2 vadonatúj napi fikciós sorozata a Mintaapák, ezt követően Majkával jön a...

Jön Európa legnagyobb hackathonja

Újra Magyarországra érkezik Európa legnagyobb hackathon sorozata, amelyre több mint 60 országból várnak érdeklődőket. A JunctionX egy nemzetközi kezdeményezés, amelyben valós üzleti problémákat oldanak...

Díjazták a közösségi befektetéseket

Esélyteremtő üzlet, Jövő gazdasága, Zöld egyensúly és Mindenki társadalma kategóriában ismerte el az Effekteam a vállalatok hatékony környezeti és társadalmi befektetési programjait. Az Effekt...

Azonnali bankkártyás pénzküldő szolgáltatás indul

A Viber felhasználói hamarosan könnyen küldhetnek kisebb-nagyobb összegeket egymásnak az alkalmazáson belül elérhető, magyar fejlesztésű szolgáltatás segítségével. Az új Viber funkció, a Moneytou a...

Magyar kutatónőket díjaztak

A „L’Oréal - UNESCO A nőkért és a tudományért” idei díjazottai olyan betegségek kezelésében hozhatnak tudományos áttörést, mint az ADHD vagy az Alzheimer-kór. Dr....

Új vezető a Praktikernél

Vass Tamara mintegy 20 éve dolgozik a barkácsáruház kötelékében. A korábbi beszerzési igazgató, Szita Mária nyugdíjba vonulását követően 16 év után történt változás ebben...

Vegán gasztroműsorral tér vissza Steiner Kristóf

11 év után tér vissza a képernyőre műsorvezetőként Steiner Kristóf, a Kristóf’s Kitchen in The Studios című formátum október 1-jétől, keddenként jelentkezik új epizóddal...

Menő plakátokkal erősít a Dreher

Hazai grafikusok, képzőművészek és hobbialkotók gondolták újra a 165 éves Dreher Sörgyárak art deco, valamint konstruktivista-modernista plakátjait. Több mint 300 pályamű érkezett a felhívásra....

A WMN-nel erősít az Adaptive Media

Együttműködési megállapodást kötött a WMN.hu és az Adaptive Media, melynek értelmében 2019. augusztus 1-től a sales house végzi az exkluzív életmód portál display hirdetési...

A NetPincérnek az EFOTT sem jelentett akadályt

A Közgáz fesztiválos pilot után a 120 ezres résztvevőszámú EFOTT-on tette lehetővé a fesztiválozók számára – Európában elsőként – a NetPincér az online ételrendelést....

A szolgálólány meséjének folytatása az idei Booker-díj jelöltjei között

Margaret Atwood A szolgálólány meséje című regényének szeptemberben megjelenő folytatása is felkerült az idei Booker-díj jelöltjeinek hosszú listájára - írta a BBC News szerdán. A...

„Társas játékok” az Internet Hungary programján

Az Internet Hungary konferencia és kiállítás ebben az évben a „Társas-játékok” jegyében zajlik: a hazai és külföldi előadók a játékot, mint eszközt vizsgálják. A...

Döcög a digitalizáció a kkv-knál

A naprakész informatikai háttér olyan piaci környezetben teszi ütőképessebbé a kkv-kat, amelyben létfontosságú a gyors és eredményes reagálás az üzleti változásokra. Az ellenállóság mellett...

Ennyit játszanak a magyarok

Az átlagos internetezők másfél, a core gamerek alkalmanként közel két és fél órát töltenek játékkal − ez utóbbi épp fele annak az időnek, amit...

Reklámkampány a meggynek

A magyar meggy népszerűsítésére ingyenes kóstoltatási akciót tart a jövő héten keddtől csütörtökig a Fruitmarketing Kft. a Balaton déli partján és Bács-Kiskun megye tíz...

Szponzorok révén volt ingyenes a Gyerek Sziget

Idén 18. alkalommal rendezi meg a legnagyobb hazai fesztiválokat rendező Sziget Zrt. a Gyerek Sziget rendezvénysorozatot a Hajógyári-szigeten. A Generali Gyerek Sziget mára az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Bátrabbak a hirdetők – interjú Guttengéber Csabával

A két számjegyű növekedés 2024-ben is meglesz, ez kisebb-nagyobb kilengésekkel igaz a televízióra, a rádióra és a digitális területre is. Büszke vagyok az Atmedia csapatára – mondja Guttengéber Csaba. Az Atmedia ügyvezető igazgatója hangsúlyozta...

Hazai márkasztorik 2024-ből

Új sörmárka jelent meg a piacon, nagybevásárlást tartott a Mol, együttműködik a Glamour az RTL-lel, valamint egy időre elbúcsúzhatunk a Balaton Soundtól.   Közös kollekcióval a Glamour és az RTL Együttműködés indult az RTL Magyarország és...

Újabb dokumentumfilmek támogatásáról született döntés

A magyar animáció legendás alkotójáról és fellegváráról készülő dokumentumfilm, látványos ismeretterjesztő film a Kiskunság madárvilágáról és a veszprémi várnegyed megújulásáról szóló alkotás is gyártási támogatást kap a Filmintézet Televíziós Döntőbizottságának döntése alapján. (kiemelt képen: jelenet...

Topsztorik a globális médiapiacról

Több médiapiaci történést is a streaming mozgatott a mögöttünk álló évben. Megszűnt egy patinás napilap, vezetőt váltott az egyik európai hírcsatorna, emellett két nagy tranzakciót is megakasztottak a versenyhivatalok.   Majdnem mindenhol Max lett az...

Boldog új évet!

Minden kedves Olvasónknak boldog új évet kíván a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu szerkesztősége!

Don't Miss

Az MI, akár az áram, a teljes életünket behálózza

A mesterséges intelligencia (MI) segítségével szinte korlátlanul növelhetjük a lehetőségeinket, de ehhez nem sci-fi történeteket, hanem a tudatos használatot és a vele járó kockázatokat, a szabályozási hátteret kell ismernünk – véli dr. Dietz Ferenc....

Bengyel Ádám: A víziónk, hogy mi legyünk a legnagyobbak

Meg kell találni azokat az üzleti partnereket, akikkel közösen tovább tudunk nőni – nyilatkozta a BrandMania Meet The Boss Podcastjének Bengyel Ádám. A Foxpost társalapító-vezérigazgatója a műsorban elmondta azt is, hogy az új befektetői...

Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével

Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...

Először nyert díjat magyar kampány az európai Effie Awards-on

Az Effie reklámhatékonysági verseny 23 éves magyarországi történetében először került be magyar pályamunka az európai döntőbe. 2024. december 11-én este a brüsszeli díjátadón bronz Effie-t nyert a LEGO Oroszlán és a Red Lemon Media.A...

Díjazták a Mapei kommunikációs vezetőjét

Mészáros Szilvia, a Mapei Kft. PR- és kommunikációs vezetője kapta a 2024-es „Az Év Építőipari Marketingkommunikációs Személye” díjat. Az elismerést az Építőipari Vállalkozások Országos Szövetségének Médiatagozata alapította, és idén adták át először. A szakember...