- Hirdetés -

Kategória: Marketing

- Hirdetés -

Pályázhatnak a vállalkozások

A Vodafone Magyarország és a Kreatív közös pályázatot hirdet Ready névvel, melynek célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat és magánszemélyeket, akik...

Újdonság az Alzától

Megállapodást kötöttek a Foxposttal, de tervezik, hogy a saját csomagautomatáik számát is jelentősen növelik. Az Alza több mint 200 ezer terméket forgalmaz Magyarországon. A termékek...

Egyre puritánabbak a nyereményjátékok

A karantén idején visszaesett a cégek által meghirdetett nyereményjátékok száma. Jelenleg viszont már nincs kevesebb játék meghirdetve, mint tavaly ilyenkor. Azonban idén is folytatódik...

Sikeres nőket díjaztak – nyert a füvesember lánya is

Átadták az idei legsikeresebb női vállalkozás pályázat díjait, a felhívásra nyolc pályamunka érkezett. A SEED Alapítvány és a PWA - Sikeres Nők Egyesülete által még áprilisban...

Idén a belföld a menő

A magyarok többsége a koronavírus-járvány miatt elrendelt határzár feloldását követő időszakban is óvatosan tervezi utazásait: a Netrisk.hu felmérése szerint a válaszadók 50 százaléka a...

Egyre népszerűbb a környezetbarát csomagolás

A csomagolás az első, amivel a fogyasztók találkoznak egy termék megvásárlásakor, éppen ezért minden gyártó igyekszik a lehető legkreatívabb, legmutatósabb megoldást választani. Egy 2020-as...

Keveset tudunk az internetes zaklatásról

A cyberbullying, azaz az internetes zaklatás az egyik legalattomosabb civilizációs jelenség: míg a támadók arctalanságba burkolózva okozhatnak életre szóló lelki sérüléseket, a fiatalkorú áldozatok...

Éttermekért kampányol a Coca-Cola

A Coca-Cola az újraindulás időszakában a koronavírus által egyik leginkább sújtott iparágat, a vendéglátói szektort segíti, mivel az éttermek nagy része az elmúlt hónapok...

Megviselte a cégvezetőket a járvány

A pandémia a gazdasági nehézségek mellett súlyos lelki terheket is okozott a vállalkozóknak – derül ki a Marketing Commando 500 kis- és közepes vállalkozás...

Így állunk a környezetvédelemmel

A hazai lakosság egy része már elkezdte beépíteni mindennapjaiba a fenntartható szokásokat, sokan azonban még csak a jövőben tervezik megtenni a szükséges lépéseket. A...

Magyar startup kelti életre az Oxford University Press könyveit

A világ egyik legnagyobb múltú tankönyvkiadója, az Oxford University Press (OUP) a magyar BOOKR Kids-t bízta meg azzal, hogy újratervezze majd digitalizálja a kiadó...

Megnyílt az első hazai eMAG üzlet

Az eddig itthon kizárólag internetes kereskedelemben érdekelt eMAG.hu megnyitotta első magyarországi üzletét a budapesti Erzsébet körúton. A hagyományos bolti kereskedelem felé való nyitással a...

Felpöröghetnek a hazai LEGO robotversenyek

Önálló régióként került fel a FIRST LEGO League versenytérképére Magyarország, az idei versenyszezonban már a HelloWorld Egyesület felel a robotversenyek hazai szervezéséért. A LEGO Education...

Szelfi alapján ad bőrápolási tanácsokat a L’Oréal legújabb fejlesztése

Már a magyar fogyasztók számára is elérhető a tavaly bemutatott „Határtalan szépség” egyik fejlesztése, a Vichy SkinConsultAI, amely felismeri az öregedés jeleit és személyre...

A járvány után is bajban lehet a rendezvényipar

A koronavírus-járvány talán a rendezvényiparban okozta a legnagyobb károkat. A legrosszabb helyzetben a rendezvényszervező ügynökségek munkatársai vannak: szinte nem volt olyan, akinek ne csökkent...

Zöld akcióban a SPAR

A fenntarthatóság mellett elkötelezett áruházlánc hűségakciójában olyan táskákat és kiegészítőket kínál vásárlóinak, amelyek újrafelhasznált, illetve újrahasznosítható alapanyagokból, teljesen környezetkímélő előállítással készülnek. A pontgyűjtő promóció...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kedvezőbb helyzetbe kerültek az eladók az ingatlanpiacon

Már hetek óta komoly élénkülés látható az országos lakáspiacon, elsősorban az elsőlakás-vásárlóknak szeptembertől elérhető kedvezményes lakáshitelt biztosító Otthon Start Programnak köszönhetően. Az ingatlan.com legfrissebb adatai szerint a piaci helyzetet és trendeket jól bemutató értékesítési...

Új kampányt indít az Alfa Biztosító

Mitől érezhetjük magunkat biztonságban? Az Alfa Biztosító új kampánya erre ad választ – hiteles karakterekkel, valós élethelyzetek bemutatásával. 2025. szeptember 15. és október 31. között TV-ben, online felületeken, óriásplakátokon és citylight-okon találkozhatunk azokkal, akik...

Európai kalandozásra viszi a nézőket ősszel a National Geographic

Az ősz az egyik legjobb időszak az utazásra: a nyári tömeg már lecsendesedett, az árak kedvezőbbek, és sok európai helyszín akár egy hosszú hétvége alatt is kényelmesen felfedezhető. Legyen szó kirándulásról, pihenésről vagy városnézésről,...

Díjnyertes dokumentumfilm érkezett az RTL+ Premiumra

Már elérhető az RTL+ Premium előfizetői számára a Fortuna vendégei című magyar dokumentumfilm. Kálmán Mátyás többszörös díjnyertes alkotása arról a házaspárról szól, akik a 2010-es évek közepén több mint félmilliárd forintot nyertek a lottón...

Már a HR-ben is segíti Kate a K&H-sokat

A K&H Bank dolgozói mostantól villámgyorsan választ kaphatnak bármilyen HR témájú kérdésükre a házon belül fejlesztett mesterséges intelligencián alapuló megoldásnak köszönhetően. Kate, a már ügyfelek által jól ismert digitális asszisztens mostantól a K&H Bank...

Digital Center

Hiába az AI-láz, egyelőre kevés befektetés térül meg

Hiába pörög továbbra is magas fokozaton a mesterséges intelligencia-megoldások piaca, egyre többen kongatják a vészharangot a vállalati szektorban világszerte. Miközben már a cégek 72%-a alkalmaz legalább egy AI-megoldást a mindennapi működésben, becslések szerint a...

A kibertámadások fő célpontja lett Európa

A kibertámadások ma már nemcsak gyakoribbak, hanem kifinomultabbak is, így egyre nehezebb őket időben felismerni és kezelni. Az OpenText legfrissebb jelentése szerint Európa különösen kitett ezeknek: a fertőzöttségi arány a régióban háromszor-négyszer magasabb, mint...

Javul a magyarok AI felkészültsége, hódít a ChatGPT

Az idei AI Summiton debütált a 2025-ös AI Readiness Index, amelyet a Publicis Groupe Hungary megbízásából a PwC Magyarország készített el. Az online vásárlókon mért kutatás eredményeit Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance...

Ugrásszerű növekedés a hajlítható telefonok európai piacán

A hajlítható okostelefonok európai piaca látványos növekedési szakaszba lépett – derül ki a Counterpoint Research legfrissebb jelentéséből. A bővülést elsősorban a technológiai innovációk, a készülékek megnövelt tartóssága, valamint a különböző árkategóriákban egyre szélesebb körben...

Ezt tudják a legújabb Motorola mobilok

A Motorola bemutatta okostelefon-portfóliójának új tagjait, amelyek intelligens élményt, kifejező dizájnt és erőteljes teljesítményt kínálnak több árkategóriában.A sorozat élén a motorola edge 60 neo áll, egy kompakt, stílusos eszköz, amely a moto ai-t, a...