- Hirdetés -

Kategória: Marketing

- Hirdetés -

Mobilszolgáltatásokkal erősít a DIGI

Elindítja mobil telekommunikációs szolgáltatásait a magyarországi piacon saját mobilhálózatán a DIGI 2019. május 27-én. Az indulást az elmúlt négy évben jelentős tervezési, beruházási és...

Különleges lapszámmal jön a Cosmo

A május 24-én megjelenő Cosmopolitan Body különszám ezúttal nemcsak a nők vágyott testképére, hanem az egészséges önkép támogatására is fókuszál. A Cosmopolitan Body különszám 2019-ben...

Állati gyermeknap Siófokon

Siófokon nemcsak május utolsó vasárnapján, hanem egész hétvégén gyereknap lesz. Idén különleges állatos programokkal várja a kicsiket és a nagyobbakat a város május 25-én...

Újabb csúcsmobilok érkeznek

A Honor bejelentette első – három készülékből álló – okostelefon-szériáját Londonban. A Honor 20 Lite, a Honor 20 és a Honor 20 Pro készülékek...

Rekordot döntöttek a nők a TOP 50-ben

Minden eddiginél több, 12 nő szerepel az idei Top 50-ben, a rangsort vezető Vidus Gabriella után Mészáros Kinga, a Central Médiacsoport vezérigazgatója található a...

Kódolatlan csatornával indul a május

Májusban is kódolatlan műsorok a MinDig TV több, mint 750 ezer háztartással rendelkező kínálatában. Május 1. és május 30. között kódolatlanul érhető el a...

Felforgatja az online bankpiacot az új rendelet

Hatalmas versenyre készülhetnek a klasszikus pénzintézetek a fintech cégeket és startupokat is helyzetbe hozó új EU-s rendelet miatt. Az első, új típusú szolgáltatást végző...

Gasztrohősökkel erősít a Nosalty

Hétköznapi Gasztrohősök néven indított új videósorozatot a Nosalty, amelyben olyan, a gasztronómiához köthető kezdeményezéseket, közösségeket és embereket mutat be, akik a tevékenységükkel hozzájárulnak a...

Nyári élményekért fociztak

Jótékonysági focitorna keretében támogatták a dm és partnerei az érdi Fészek Nevelőszülői Hálózatot. A kezdeményezés révén a szervezet 5 millió forintot kapott nyári élményprogramok...

Mobilszolgáltatással erősít az ELTE

Az Eötvös Loránd Tudományegyetem (ELTE) közösségének erősítését és pénztárcabarát mobilozását célozza az ELTEphone, amelyet az egyetem diákjai és dolgozói igényelhetnek, akár korábbi telefonszámuk megtartásával....

Hadat üzennek a készpénznek

A készpénzhasználat visszaszorítását, valamint mobilos alkalmazások fejlesztését célzó innovatív megoldásokat vár a fintechben érdekelt fejlesztőktől, startupoktól a K&H május 18-án tartandó K&H Innovathon nevű...

Nagy kalandra hív a Vodafone

Idén harmadik alkalommal indul el a Logiscool élményalapú programozóiskola és a Vodafone szervezésében a Nagy Digitális Kaland, amelyet országszerte több helyszínen rendeznek április 26-án....

Weben újított a Bookline

Egy vadonatúj, letisztult oldallal találkozhatnak március 26-tól a Bookline-ra látogatók. A tavaly rendkívül sikeres évet zárt márka a tavaszi megújulás mellett tette le a...

Kódolatlanul nézhető az új magyar sorozat

Március 25. és április 22. között a VIASAT3 műsorait kódolatlanul érhetik el a nézők a MinDig TV több, mint 750 ezer felhasználóval rendelkező kínálatában...

Influencerekkel kampányol a WWF

A WWF Magyarország idén ismert emberek és civilek bevonásával kampányol a személyi jövedelemadó 1 százalékáért. Az "Együtt lehetséges!" szlogen alatt futó kampány hagyományos és...

Hatalmas nyereség a dark weben

A kiberbűnözés 3 billió (milliószor millió) dolláros kiadást jelentett világszerte 2015-ben, és az előrejelzések szerint ez az összeg 2021-re 6 billióra emelkedik. A kiadások...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Boldog, békés karácsonyt kíván a Marketing&Media

Boldog, békés karácsonyi ünnepeket kíván minden kedves olvasónak a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu csapata. Meglepetésért kattints a képre!  
Csillag Születik döntő RTL

Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte

A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert. A múlt hét...

Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....