Erre az évre 6,2 százalékos reklámpiaci növekedést jelez előre a WARC Media legújabb, múlt héten publikált tanulmánya, a globális reklámköltés 1160 milliárd dollár lehet...
A Gorenje, Európa egyik vezető háztartásigép-márkája, ismét bizonyítja elkötelezettségét a sport és az innováció iránt: a vállalat nemcsak meghosszabbítja együttműködését a férfi klubcsapatok Machineseeker...
A gyerekek legnagyobb örömére már péntektől benépesül a Hajógyári-sziget, hiszen elindul a Generali Gyerek Sziget. Június 20. és 22. között zenészek, bohócok, kézműves mesterek,...
Rendhagyó megoldással, a szurkolók bevonásával támogatja a Semmelweis Egyetem Gyermekgyógyászati Klinikáját a Telekom és Szoboszlai Dominik: a válogatott csapatkapitánya által dedikált, négy ruhadarabból álló...
A Revolut, világszerte több mint 55 millió felhasználóval és 1,7 millió Magyarországi ügyféllel rendelkező globális fintech vállalat, idén újra partnerségre lépett Európa egyik legnagyobb...
„Az emberek nem arra emlékeznek, amit mondtunk, hanem arra, milyen hangulatot adtunk át” – mondja Sallai Gábor márkastratéga, aki több mint 15 év szakmai...
Ingyenes KRESZ Suli, Gyermekszínház, Kajla kalandok, Zene Háza programok a többmilliós látogatottságú Városligetben.Ingyenes játékos KRESZ tanulás, Kajla kalandok, és színházi meseélmények, valamint izgalmas Zene...
Hat kampánnyal 11 shortlistes helyet szerzett meg, azaz jutott döntőbe a Lounge Group a neves nemzetközi versenyen, az IPRA-n.Az MVM Csoport, a Bolt taxi,...
Harmadik alkalommal csatlakozott az Auchan áruházlánc a „Passzold vissza, Tesó!” elnevezésű országos elektronikai hulladékgyűjtési kampányhoz, amelynek célja nemcsak a használt eszközök környezetbarát újrahasznosítása, hanem...
A budapesti nyár idén is elhozza a KoreaON kulturális fesztivált, ami ezúttal a margitszigeti Kristály Színtérben talál otthonra. A K-pop rajongók, a K-beauty követői...
A KNK kommunikációs ügynökséget választotta leadügynökségének a hazai élelmiszerpiacon három évtizede meghatározó szerepet betöltő Mary-Ker Pasta Kft. A cég csomagolástervezésben, márkaépítésben és fogyasztói kommunikációban...
2025-ben ismét lehet pályázni a Magyar üzleti Felelősség Díjra, a CSR Hungary Díj pályázatára. 18. alkalommal kerül meghirdetésre a Díj. Évről évre lehetőséget kínál...
Kiemelkedő eredménnyel zárta a PREXA 2025-ös versenyt az Open Communications: ezüst díjjal jutalmazták a Diaconia társadalmi designmárka bevezető kampányát a storytelling kategóriában, emellett shortlistre...
Több, mint félezer, a létminimum alatt élő magyar előadóművész megélhetéséhez nyújtott segítséget az Előadóművészi Jogvédő Iroda (EJI) 2025 első felében. Havi nyugdíj-kiegészítő támogatást 267...
A nyári táborozás életre szóló élmény a gyerekeknek – a szülőknek viszont alapos tervezést és csomagolást jelent. Természetes, hogy szeretnénk minden eshetőségre felkészíteni gyermekünket,...
Idén is elérhető a Wolt népszerű karácsonyfa-házhozszállítási szolgáltatása, amely országszerte több mint harminc kereskedésből - többek között Budapesten, Debrecenben, Pécsen, Szegeden, Kecskeméten, Mosonmagyaróváron, Cegléden, Esztergomban, Pomázon, Szekszárdon, Pakson és Budaörsön - segít megkímélni a...
Az újév első napjának estéjén a tévénézők is láthatják az elmúlt harminc év legsikeresebb mozifilmjét, a Hogyan tudnék élni nélküled? című zenés alkotást. A Demjén Ferenc slágereire épülő, kilencvenes évek nyarát megidéző romantikus történet...
Bár a legfrissebb KSH* adatok szerint kiskereskedelmi adatok enyhe javulást mutatnak, a szektor teljesítménye elmarad a várttól. A lanyha növekedés mögött erőteljes árérzékenység áll: a magyar fogyasztók megfontoltabban választanak, és kevésbé ragaszkodnak a megszokott...
Régi, bevált és új, izgalmas formátumok is megjelentek az RTL képernyőin idén ősszel, de vajon mi alapján dől el, hogy mit nézhetünk esténként a csatornán? Erről Kónya Gergő és Verebély Marcell, az RTL kreatív...
A legjobb animációs film forgatókönyvért járó Emile-díjjal jutalmazták Csáki László, a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) oktatójának Kék Pelikan című filmjét. Az európai animáció kiemelkedő alkotásait elismerő European Animation Awards díjait a tallinni Black Nights...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....
A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...
Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...