- Hirdetés -

Kategória: PR

- Hirdetés -

A Mindshare-rel erősít az Euronics

Az Euronics idén még nagyobb hangsúlyt fektet online marketing stratégiájának erősítésére. A meghirdetett digitális médiatenderét a Mindshare médiaügynökség nyerte el, akikkel februárral meg is...

Kampányol a Blikk

Márkakommunikációja felfrissítéséhez új partnert választott a Blikk. A napilap márkastratégiáját a GRUND kreatív ügynökség gondolja újra 2020-ban, az első közös akció pedig már el...

Ismét a FERLING-et választotta a Hauni Hungaria

Egy sikeres tender után egyéves kommunikációs keretszerződést kötött a FERLING PR-ügynökség és a Hauni Hungaria Gépgyártó Kft. Az egyedi gépgyártás területén a világ élvonalába...

Ügynökséget választott a Telenor

A Telenor Magyarország vállalati kommunikációs igazgatósága meghívásos tenderen, több fordulós kiválasztási folyamat végén döntött új public relations ügynökségi partneréről. A megfelelő szakmai rutin mellett...

MPRSZ: ezek a fő célok

A PR szakma elismertségének fejlesztése, a piaci igényeknek megfelelő szolgáltatások a tagoknak, valamint a szervezet megújítása – ezek a fő prioritások a következő évekre...

Jégkorisokkal erősít a Positive Adamsky

Feszített tempóban készült a Magyar Országos Korcsolyázó Szövetség a hétvégi Rövidpályás Gyorskorcsolya Eb-re: a rendezvény megszervezésére és kommunikációs előkészületeire is kevesebb mint egy év...

Digitális divízióval erősít az Artvertising Group

Az ügynökség már jó ideje fejleszt online kampányokat, és mivel egyre több ilyen jellegű megbízás érkezik hozzájuk, 2020 elejével elindították digitális divíziójukat. Az Artvertising...

Megújul az UP

Az UP az utóbbi években olyan változásokon ment keresztül, szemléletüket, piaci helyzetüket és növekedésüket is tekintve, amely folyamat megkívánta, hogy egy vizuális és üzenetében...

Az eNET a Clue PR-t választotta

A Clue PR-t választotta kommunikációs partneréül az eNET üzletfejlesztési tanácsadó és megoldásszállító. A megbízás magába foglalja a cégcsoportba tartozó vállalatok marketingkommunikációs stratégiájának tervezését, valamint...

Új ügyfél az Artvertising Groupnál

2020-at rögtön kettős születésnappal indítja az Artvertising Group, egy újabb tendergyőzelemnek köszönhetően. Az ügynökség ugyanis közel 500 fős rendezvény teljeskörű megszervezésére és lebonyolítására szóló...

A téli vezetésre készít fel az OMV

Az OMV Hungária Wéber Gáborral és Bódi Bernadettel közösen kampányt indított a biztonságos közlekedés elősegítésére. Az autóversenyző és Forma 1-es szakkommentátor a Győri Audi...

Új ügyfél a Twincomnál

Ezentúl a Twincom PR Consultancy látja el a svéd márka, a Doro sajtókommunikációját, direkt felkérés alapján. A boutique ügynökség már másodszor dolgozik a szenior...

A Positive Adamskyvel kampányol a BlockBen

Akviráló B2B kampányt indított az észt bejegyzésű, de magyar kézben lévő fintech cég, a BlockBen és a Positive Adamsky ügynökség. A két cég augusztus...

Fókuszban a digitális és a PR divízió erősítése

Sikerült elérni az idei évre kitűzött 20 százalékos növekedési célt – mondta el az mmonline.hu-nak adott interjúban Furák András, a Republic Group portfólióigazgatója. A...

Régi-új ügyfél a Próbakőnél

Vizes ügyféllel bővült a Próbakő Kommunikáció palettája. A BWT jövő évi tartalommenedzsment feladatokkal bízta meg az ügynökséget. A két cég együttműködése nem újkeletű, korábban...

Sebestyén Balázs a Positive Adamsky-t választotta

A Positive Adamsky készítette el Sebestyén Balázs és Tóth Gábor táplálkozáskutató megújult weboldalát, az E-mentes övezetet. A csapat ajánlások útján talált rá az ügynökségre,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Autós utazás külföldön – fontos infók a pályadíjakról

A nyári utazási szezonban sok magyar autós kel útra a környező országokba tengerpartra, kirándulásra vagy városnézésre. Az autópályák használatához szinte minden országban szükség van valamilyen úthasználati díj megfizetésére, azonban a rendszer és az ellenőrzés...

Az HBO Max közvetíti az összes wimbledoni mérkőzést

A világ legrégebbi, brit tenisztornája ezen a héten veszi kezdetét, a Warner Bros. Discovery (WBD) csatornáin és platformjain pedig a füvespálya-szezon csúcseseménye, a wimbledoni tenisztorna minden küzdelme láthatóvá válik. Ehhez az HBO Max lesz...

A vevők diktáltak az ingatlanpiacon

Kettősség jellemzi a lakáspiacot. Júniusban a kereslet csökkent, a feladott hirdetések száma pedig lényegében stagnált éves összevetésben, ugyanakkor az év első hat hónapjában bővülés történt mindkét oldalon. Az ingatlan.com friss elemzése szerint az is...

Jobban bíznak a mesterséges intelligenciában a vállalatvezetők

Élesen eltér a felsővezetők és a felhasználók véleménye a mesterséges intelligencia megbízhatóságáról. Legyen szó adatvédelemről, pontosságról vagy átláthatóságról, az átlagember sokkal jobban aggódik a technológia miatt, mint a döntéshozók – hívta fel a figyelmet...

Beleshetünk a Cápa című kultfilm titkaiba

A National Geographic „A CÁPA: Az 50 éves sikerfilm kulisszái mögött” című filmmel a legendás moziklasszikus kulisszái mögé tekint be. A film premierje július 11-én lesz a Disney+ felületén, a National Geographic csatornán pedig...

Digital Center

Jobban bíznak a mesterséges intelligenciában a vállalatvezetők

Élesen eltér a felsővezetők és a felhasználók véleménye a mesterséges intelligencia megbízhatóságáról. Legyen szó adatvédelemről, pontosságról vagy átláthatóságról, az átlagember sokkal jobban aggódik a technológia miatt, mint a döntéshozók – hívta fel a figyelmet...

Díjazza a legnagyobb társadalmi hatású digitális megoldásokat a One

A One Alapítvány, folytatva a korábbi évek hagyományát, idén is meghirdeti a One Digitális Díjat. A One Magyarország alapítványa összesen 20 millió forinttal támogatja azokat az innovatív digitális megoldásokat, amelyek érdemi válaszokat kínálnak korunk...

Már több mint 90 országban biztosít 5G-s roamingot a One

A One Magyarország folyamatosan bővíti 5G roaming szolgáltatásának nemzetközi elérhetőségét. A szolgáltató 2024 júniusa óta hét új országban tette elérhetővé az ötödik generációs hálózat előnyeit ennek köszönhetően a One 91 országban és 146 partnerhálózaton...

Átalakítják egészségtudatosságunkat az okosórák

Az okosórák képesek átalakítani a felhasználók egészségtudatosságát – derül ki az Ipsos által a Huawei megbízásából végzett, európai egészségtudatossággal kapcsolatos friss felméréséből. A válaszadók több mint 80 százaléka pozitív szokásbeli változásokról számolt be, beleértve...

Díjmentes mobilnettel akciózik a One

A One Magyarország nyári akciója keretében díjmentesen teszi elérhetővé az 5G szolgáltatását havidíjas lakossági ügyfelei számára. A vállalat 2025. június 20-tól kezdve két héten át szakaszosan aktiválja az ötödik generációs mobilhálózathoz való hozzáférést minden...