Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: PR
- Hirdetés -
A Deloitte a DeepInsightot választotta
Meghívásos pályázat eredményeként választotta a DeepInsightot kommunikációs partneréül a világ vezető tanácsadó cége, a Deloitte magyarországi irodája.
Az ügynökség feladata, hogy a Deloitte szerteágazó tanácsadói...
Még nevezhetnek a PR-esek
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) egy héttel meghosszabbítja a szeptember elsejével kiírt Sándor Imre pályázatának nevezési időszakát, így szeptember 22-én éjfélig fogadja a...
Így ünnepel a K&H
Augmented reality-vel (AR) lepi meg ügyfeleit 30 éves születésnapi kampányában a K&H. Az augusztus vége óta zajló folyószámla aktivitás részeként szórólapokon, city light felületeken,...
Lehet nevezni a PR-Díjra
Mától indul a nevezés az idei Sándor Imre PR-Díj pályázatra. A Magyar Public Relations Szövetség 2012 óta évente kiírt PR-Díját hagyományosan hírnévmenedzsment és kommunikációs...
Új ügyfél a JT Press-nél
A cég nyerte el az osztrák e.com startup vállalkozás pályázatát, melynek értelmében az e.com connect nevű virtuális közösségi irodájának magyarországi PR-feladatait látja el még...
Új ügyfelek a PR Agentnél
Új tagokkal bővült a PR Agent ügyfélköre. A PROFIMED és a Swisscham is az ügynökséget bízta meg kommunikációs feladatok ellátásával.
Csehország és Szlovákia egyik legjelentősebb...
Díjazták a WING imázsfilmjét
Aranyat nyert a WING új imázsfilmje az Online Video Award Márkázott online-videós tartalmak „legjobb bemutatkozó film” alkategóriájában. Az Activity Group által készített Urban Beats...
Ismét megrendezték a PR Akadémiát
Idén negyedik alkalommal rendezték meg a PR Akadémiát, a szakma egyik legrangosabb eseményét. A hagyományoknak megfelelően évente mindig új helyen, most Kecskeméten került sor...
Új ügyfél a SAKKOM-nál
A világ több mint 80 országában jelen lévő Phoenix Contactnak, a műszaki innovációk és automatizálások meghatározó piaci szereplőjének hazai leányvállalata a SAKKOM Interaktívot választotta...
Új ügyfeleket szerzett a PR Agent
A PROFIMED és a Swisscham is a PR Agent ügynökséget bízta meg kommunikációs feladatok ellátásával.
Csehország és Szlovákia egyik legjelentősebb szájhigiéniai termékeket forgalmazó vállalata a...
Díjat nyert a MediaCom
A MediaCom nyerte az Év Ügynökségi Hálózata díjat az idei Festival of Media Global versenyen, miután az Év Kampánya és rekord mennyiségű, 17 másik...
Díjazták a Sony budapesti csapatát
A Sony Pictures Television Networks közép-európai központja bronz díjat nyert Los Angelesben a PromaxBDA Global Excellence AWARDS 2017 világversenyen. A médiacsoport csapatépítő karácsonyi szpotját...
Az EGIS a Neo Interactive-ot választotta
A gyógyszercég az idén 15 éves neo-t választotta új, komplex magzatvédő vitaminjának bevezető kampányához. Az ügynökség az NLCaféval közösen dolgozta ki azt a natív...
Újít a PS Creative
Multifunkcionális szakemberekben és a személyre szabott marketingben látja a jövőt a PS Creative Agency, amelynek szakértői csapata az ügynökség által kiadott magazinnal együtt újult...
Akcióban a D24
Az aktív életmód, a 24 órás felfrissülés és az idén bevezetett Egzotikus Citrom ízvariáns került előtérbe a D24 idei kommunikációjában, amelyet a Suhanj! Alapítvány...
Új ügyfelek a Just Creative-nál
Kovács Ágnes olimpiai bajnok úszó, a Gönci Barack Vigasság és az óragyártó világmárka, az Eterna is a Just Creative-et választotta aktuális kommunikációs kampányához.
Az Ügynökség...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Ma este érkezik a marketinges és PR-es toplista
Pár óra és kiderül, hogy kik kerültek fel idén a legsikeresebb hazai marketingszakemberek és PR-esek 50-es toplistájára. A Marketing&Media magazin rangsorait a mai Marketing Summit esti programjában mutatják be, az élen végzettek a helyszínen...
Irodaházpiac és az MI két oldala
Tényleg szükség van még ennyi irodaházra, amikor rengetegen dolgozunk otthonról? Erről a témáról Gereben Mátyás, a CPI Magyarország ügyvezető igazgatója beszélt a Business Lounge júliusi adásában. Keleti Arthur Kibertitok jövőkutató, IT Biztonsági stratéga, az...
Húszmilliárd már megérkezett az e-autóra váltó cégekhez
Az eredeti keretösszeg kétharmadát, a 40 milliárdra megemelt teljes forrásmennyiség felét mostanra kifizették a nyertes pályázóknak a vállalati e-autó programban, amelyből decemberig igényelhető járművenként akár 4 millió forint a tiszta és csendes gépkocsik megvásárlásához...
Szülők közt – új videósorozatot indít a Magyar Telekom
Hazánkban egyedülálló videóformátumot indít a Magyar Telekom családokat támogató platformja, a Hello Szülő. A Szülők közt egy 8 részes videósorozat, mely a digitális kor szülőket érintő legfontosabb kihívásaira hívja fel a figyelmet, egyúttal rávilágít...
Európa-szerte is ritkaságnak számító rendezvény jön Budapestre
Először rendeznek Magyarországon olyan nagyszabású vegán csúcstalálkozót, amely méretében és programjában Európa-szerte is ritkaságnak számít. Bemutatkozik a Vegan Summit Budapest, az eddigi legnívósabb magyar vegán rendezvény, amelynek november 22-én ad otthont a budapesti Europa...
Digital Center
Hiába az AI-láz, egyelőre kevés befektetés térül meg
Hiába pörög továbbra is magas fokozaton a mesterséges intelligencia-megoldások piaca, egyre többen kongatják a vészharangot a vállalati szektorban világszerte. Miközben már a cégek 72%-a alkalmaz legalább egy AI-megoldást a mindennapi működésben, becslések szerint a...
A kibertámadások fő célpontja lett Európa
A kibertámadások ma már nemcsak gyakoribbak, hanem kifinomultabbak is, így egyre nehezebb őket időben felismerni és kezelni. Az OpenText legfrissebb jelentése szerint Európa különösen kitett ezeknek: a fertőzöttségi arány a régióban háromszor-négyszer magasabb, mint...
Javul a magyarok AI felkészültsége, hódít a ChatGPT
Az idei AI Summiton debütált a 2025-ös AI Readiness Index, amelyet a Publicis Groupe Hungary megbízásából a PwC Magyarország készített el. Az online vásárlókon mért kutatás eredményeit Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance...
Ugrásszerű növekedés a hajlítható telefonok európai piacán
A hajlítható okostelefonok európai piaca látványos növekedési szakaszba lépett – derül ki a Counterpoint Research legfrissebb jelentéséből. A bővülést elsősorban a technológiai innovációk, a készülékek megnövelt tartóssága, valamint a különböző árkategóriákban egyre szélesebb körben...
Ezt tudják a legújabb Motorola mobilok
A Motorola bemutatta okostelefon-portfóliójának új tagjait, amelyek intelligens élményt, kifejező dizájnt és erőteljes teljesítményt kínálnak több árkategóriában.A sorozat élén a motorola edge 60 neo áll, egy kompakt, stílusos eszköz, amely a moto ai-t, a...