Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Reklám
- Hirdetés -
Tovább kalandozik Thuróczy Szabolcs és a SsangYong
A legszigorúbb apósjelölt szívét is meglágyítja a SsangYong Torres – legalábbis a friss kampányfilmek szerint. A dél-koreai SUV specialista legújabb modelljének bevezetőkampányáért a Mediator...
Humoros karácsonyi reklámfilmmel rukkolt elő a MediaMarkt
A digitális kor generációk közti feszültsége szolgáltatja a témáját a MediaMarkt karácsonyi filmjének. A történet főszereplője egy fiatal lány, aki hazaérkezik karácsonyra, de ahelyett,...
Az E.ON a Cafét választotta
Régiós médiaügynökségi partnert választott magának az E.ON SE energiavállalat, a tendernyertes a Mediaplus, melynek magyarországi partnere a Café Reklám. 2024-től indul el a közös...
Érdemes óvatosnak lenni a személyre szabott hirdetésekkel
Az algoritmikus ajánlások mára egyet jelentenek a platformhasználattal: a személyre szabott tartalmak és hirdetések éppen annyira velejáró elemei online jelenlétünknek, mint a csevegés a...
Marad a keresleti piac a tévés hirdetéseknél
Komoly áremeléseket jelentettek be a tévés reklámidőket értékesítő cégek a jövő évre vonatkozóan, azonban a MAKSZ ügynökségek a jelenleg látott piaci információk alapján a...
Szilágyi Áronnal kampányol a Nutriversum
A 2024-es párizsi ötkarikás játékokra készülő háromszoros olimpiai bajnok kardvívó, Szilágyi Áron praktikáival hívja fel az egészséges, kiegyensúlyozott és fenntartható életmódra a figyelmet a...
Kalandos kampányban a Bookline
A Bookline az elmúlt években arra törekedett, hogy a XXI. század olvasási élményét mutassa be a közönség számára. Az idei év végi kampányában a...
Több száz Mikulással érkezett a Coca-Cola ünnepi reklámfilmje
A Coca-Cola idei, „A világnak több Mikulásra van szüksége” nevű karácsonyi kampányával a mindannyiunkban élő Mikulást ünnepli. Az ikonikus Mikulás a szeretet, a nagylelkűség...
Elmentünk a falig, ami a reklámidőt illeti – interjú Kosaras Klaudiával
Minden területen érezhető a kereslet növekedése, ami részben az óvatos vállalási miatt alakulhatott így – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi...
Giannival kampányol a Candy
Az olasz háztartási gép márka őszi kampányában az ismert gasztroguru nemcsak süt-főz, de mos és mosogat is.“Olasz stílus az otthonodban” - hirdeti a Candy...
Bárkit leszólít a K&H MI asszisztense
Kate, a K&H magyar bankpiacon eleddig egyedülálló hangalapú, mesterséges intelligenciára épülő digitális pénzügyi asszisztense rendkívüli ügyfélélményt ígér – nem csupán a mobilbankban, hanem citylight...
A foodora a Publicis Groupe Hungaryt választotta
Piacvezető házhozszállítási platformmal bővül a Publicis Groupe Hungary, Magyarország legnagyobb média-, digitális és kreatívügynökségének ügyfélköre: a több mint 350 főt foglalkoztató cég nyerte el...
A reklámadó felfüggesztésének meghosszabbításáról tárgyal az MRSZ
A Magyar Reklámszövetség a reklám- és médiaipari vállalkozásokat képviselve egyeztetéseket kezdeményezett a kormánnyal. Az MRSZ azt javasolta, hogy legalább újabb egy évvel, azaz 2025....
Hatalmas túlkereslet a tévés reklámpiacon, komoly drágulás jön
Az év utolsó negyedévében erőteljes keresleti nyomás alá kerülhet televíziós piac, ami komoly teljesítési problémákat okozhat. Az októberi hónap is komoly nehézségeket hozott, ugyanakkor...
Népszerű tiktokkerrel kampányol a Rossmann
A Rossmann idén nyáron indult reklámkampányával a mindennapok apró bosszúságaira kínál megoldást, legújabb filmjükben Sápi Vivivel hirdetik: Hidd el, nincs tragédia! Hiszen itt vagyunk...
Effie 2023 – 55 pályamű a döntőben
A nemzetközi Effie standard szerinti kétfordulós zsűrizés eredményeként döntőbe jutott 55 sikeres pályamű szállt idén ringbe 27 kategóriában a Bronz, Ezüst, Arany Effie díjakért,...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Hatalmas durranásra készül a Samsung
A Samsung bejelentette, hogy a vállalat történetének eddigi legnagyobb kiállítóterével vesz részt a CES 2026 Kiállításon. A Samsung standja a látványos Wynn és Encore Las Vegas szállodákban lesz látogatható, a vállalat kiállítótere pedig az...
Különleges közvetítést hoz el a Spektrum a közösségi médiába
Az Eseményhorizont égisze alatt Klein Dávid és Nagy Márton expedíciója a világ hetedik legmagasabb hegyére, a Dhaulagiri 8167 méteres csúcsára mászik fel, oxigénpalack és magashegyi teherhordók nélkül. Az expedíció egy hosszú távú terv megkoronázásának...
Ma este érkezik a marketinges és PR-es toplista
Pár óra és kiderül, hogy kik kerültek fel idén a legsikeresebb hazai marketingszakemberek és PR-esek 50-es toplistájára. A Marketing&Media magazin rangsorait a mai Marketing Summit esti programjában mutatják be, az élen végzettek a helyszínen...
Irodaházpiac és az MI két oldala
Tényleg szükség van még ennyi irodaházra, amikor rengetegen dolgozunk otthonról? Erről a témáról Gereben Mátyás, a CPI Magyarország ügyvezető igazgatója beszélt a Business Lounge júliusi adásában. Keleti Arthur Kibertitok jövőkutató, IT Biztonsági stratéga, az...
Húszmilliárd már megérkezett az e-autóra váltó cégekhez
Az eredeti keretösszeg kétharmadát, a 40 milliárdra megemelt teljes forrásmennyiség felét mostanra kifizették a nyertes pályázóknak a vállalati e-autó programban, amelyből decemberig igényelhető járművenként akár 4 millió forint a tiszta és csendes gépkocsik megvásárlásához...
Digital Center
Hatalmas durranásra készül a Samsung
A Samsung bejelentette, hogy a vállalat történetének eddigi legnagyobb kiállítóterével vesz részt a CES 2026 Kiállításon. A Samsung standja a látványos Wynn és Encore Las Vegas szállodákban lesz látogatható, a vállalat kiállítótere pedig az...
Hiába az AI-láz, egyelőre kevés befektetés térül meg
Hiába pörög továbbra is magas fokozaton a mesterséges intelligencia-megoldások piaca, egyre többen kongatják a vészharangot a vállalati szektorban világszerte. Miközben már a cégek 72%-a alkalmaz legalább egy AI-megoldást a mindennapi működésben, becslések szerint a...
A kibertámadások fő célpontja lett Európa
A kibertámadások ma már nemcsak gyakoribbak, hanem kifinomultabbak is, így egyre nehezebb őket időben felismerni és kezelni. Az OpenText legfrissebb jelentése szerint Európa különösen kitett ezeknek: a fertőzöttségi arány a régióban háromszor-négyszer magasabb, mint...
Javul a magyarok AI felkészültsége, hódít a ChatGPT
Az idei AI Summiton debütált a 2025-ös AI Readiness Index, amelyet a Publicis Groupe Hungary megbízásából a PwC Magyarország készített el. Az online vásárlókon mért kutatás eredményeit Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance...
Ugrásszerű növekedés a hajlítható telefonok európai piacán
A hajlítható okostelefonok európai piaca látványos növekedési szakaszba lépett – derül ki a Counterpoint Research legfrissebb jelentéséből. A bővülést elsősorban a technológiai innovációk, a készülékek megnövelt tartóssága, valamint a különböző árkategóriákban egyre szélesebb körben...