- Hirdetés -

Kategória: Reklám

- Hirdetés -

Így rendezi át a hirdetési piacot a koronavírus

Idén a teljes hazai kommunikációs szektorban 38 százalékos bevételcsökkenés várható – derül ki a kelet-és közép-európai reklámpiacok folyamatait, trendjeit összefoglaló és elemző CANnual Report...

Nálunk is kampányol a lengyel prémium márkás webshop

A Modivo 2020/2021-es őszi-téli kampányának fő üzenete az, hogy mindenki megtalálhatja a személyiségét tükröző termékeket. A „Te választásod – minden egy helyen” kampány az...

Maradnak az R-time-nál a WarnerMedia csatornái

Jövőre is az R-Time értékesíti a WarnerMedia csoporthoz tartozó Boomerang és Cartoon Network csatornák reklámidejét. A 2021-es évben a WarnerMedia csatornáinak szpot és non...

Rekordszámokkal zárult a Pöttyös nyereményjátéka

A „Vidd el az 5 milliót!” elnevezésű, nyáron meghirdetett nyereményjáték – a vírushelyzet okozta nehézségek ellenére is – a Pöttyös eddigi legsikeresebb promóciójává vált....

Reklámajándék üzletágat indított az Armadillo

Kreatív reklámügynökségként a hagyományos reklámajándékok mellett a kreatív megoldásokra koncentrálnak. Valójában egy restartról beszélhetünk, hiszen a közel negyed évszázados múltra visszatekintő marketing ügynökség életének első...

Gyorsan fogynak az ingyenes szájmaszkok

Újszerű kezdeményezéssel segíti a koronavírus-járvány elleni védekezést az UNION Biztosító, most bárki – teljesen ingyen és bármiféle kötelezettség nélkül – küldhet az ismerőseinek egy-egy...

Ünnepi akcióban a Libri

A Libri tavaly karácsonykor indította el könyvsorozatát, melyben olyan magyar szerzők írásait rendezi díszkötetbe, akik nélkül egyetlen könyvespolc sem lehet teljes. Idén egy nem...

Kevesebb a termékmegjelenítés a tévécsatornákon

2020 első félévében négyezerrel kevesebb reklám jelent meg, mint tavaly ugyanekkor – derült ki a Médiatanács által elfogadott tanulmányból. Élményközpontokat, éttermeket és sörözőket hirdet...

Magához tért a hazai programmatic piac

A tavaszi visszaesést követően a harmadik negyedévre magához tért a hazai programmatic piac a legnagyobb hazai prémium programozott piactér, a HOPPex elemzése szerint. A...

A megtévesztő reklámokról tartanak konferenciát

2020. november 6-án nyolcadik alkalommal kerül sor a Pázmány Péter Katolikus Egyetem JÁK Versenyjog Kutatóközpontja szervezésében a megtévesztő reklámok és egyéb tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok...

Teljes gőzzel készülünk – interjú Guttengéber Csabával

A szakma, a reklámpiac alkalmazkodott, az élet nem állt meg, és teljes gőzzel készülünk az év hátralévő részére, valamint 2021-re – nyilatkozta a Marketing&Media...

A Labowskyval kampányol a Suzuki

A Labowsky kreatív műhely a Suzuki Hybrid range-ét népszerűsítő imázskampányt készített. A szeptember végétől futó kampány főszereplői a Suzuki hibrid autói: a Suzuki Hybrid Vitara,...

Rádiókkal erősített az Atmedia

Három rádióval bővül 2021. január elsejétől az Atmedia portfóliója, a multimédiás kereskedőház értékesíti majd a Retro, a Rádió1 hálózat és a BestFM Budapest reklámidejét...

Régi ismerősökkel jön a CIB új kampánya

Új reklámkampányt indított a CIB Bank, a legnagyobb tévécsatornákon is futó szpotban visszatérnek a bank állati karakterei, Brúnó és Della. A kampány érdekessége, hogy...

MRSZ: óriási összeg tűnhet el a piacról

A hazai médiapiacról 55,6 milliárd, míg a kommunikációs iparágból 148,8 milliárd forint tűnhet el idén a legújabb MRSZ Barométer kutatás szerint. A májusi prognózisban előre...

Csökkenés a digitális reklámpiacon

Az első félévben 5 százalékkal csökkent a digitális hirdetési piac az Egyesült Királyságban az egy évvel korábbihoz képest. A videós hirdetések tartották legjobban magukat,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Gyökérkezelés modern megoldásokkal Budapesten (x)

Az egészséges mosoly mindennél többet ér. Amikor azonban fogfájás jelentkezik, sokan mégis halogatják a fogorvos felkeresését. Pedig ilyen esetben a páciensek okkal tarthatnak attól, hogy elveszítik a problémás fogat. A modern fogászat egyik legfontosabb...

A Revolut felrázta Európa zenei fesztiváljainak színpadait

A Revolut az idei nyáron Európa legismertebb fesztiváljain való megjelenésével újraértelmezte a pénzügyek és a kultúra találkozási pontját. A hagyományos szponzorálás határait átlépve, Revolut a teljes körű üzleti megoldásait és lakossági termékeit integrálta az...

Hatalmas durranásra készül a Samsung

A Samsung bejelentette, hogy a vállalat történetének eddigi legnagyobb kiállítóterével vesz részt a CES 2026 Kiállításon. A Samsung standja a látványos Wynn és Encore Las Vegas szállodákban lesz látogatható, a vállalat kiállítótere pedig az...

Különleges közvetítést hoz el a Spektrum a közösségi médiába

Az Eseményhorizont égisze alatt Klein Dávid és Nagy Márton expedíciója a világ hetedik legmagasabb hegyére, a Dhaulagiri 8167 méteres csúcsára mászik fel, oxigénpalack és magashegyi teherhordók nélkül. Az expedíció egy hosszú távú terv megkoronázásának...

Ma este érkezik a marketinges és PR-es toplista

Pár óra és kiderül, hogy kik kerültek fel idén a legsikeresebb hazai marketingszakemberek és PR-esek 50-es toplistájára. A Marketing&Media magazin rangsorait a mai Marketing Summit esti programjában mutatják be, az élen végzettek a helyszínen...

Digital Center

Hatalmas durranásra készül a Samsung

A Samsung bejelentette, hogy a vállalat történetének eddigi legnagyobb kiállítóterével vesz részt a CES 2026 Kiállításon. A Samsung standja a látványos Wynn és Encore Las Vegas szállodákban lesz látogatható, a vállalat kiállítótere pedig az...

Hiába az AI-láz, egyelőre kevés befektetés térül meg

Hiába pörög továbbra is magas fokozaton a mesterséges intelligencia-megoldások piaca, egyre többen kongatják a vészharangot a vállalati szektorban világszerte. Miközben már a cégek 72%-a alkalmaz legalább egy AI-megoldást a mindennapi működésben, becslések szerint a...

A kibertámadások fő célpontja lett Európa

A kibertámadások ma már nemcsak gyakoribbak, hanem kifinomultabbak is, így egyre nehezebb őket időben felismerni és kezelni. Az OpenText legfrissebb jelentése szerint Európa különösen kitett ezeknek: a fertőzöttségi arány a régióban háromszor-négyszer magasabb, mint...

Javul a magyarok AI felkészültsége, hódít a ChatGPT

Az idei AI Summiton debütált a 2025-ös AI Readiness Index, amelyet a Publicis Groupe Hungary megbízásából a PwC Magyarország készített el. Az online vásárlókon mért kutatás eredményeit Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance...

Ugrásszerű növekedés a hajlítható telefonok európai piacán

A hajlítható okostelefonok európai piaca látványos növekedési szakaszba lépett – derül ki a Counterpoint Research legfrissebb jelentéséből. A bővülést elsősorban a technológiai innovációk, a készülékek megnövelt tartóssága, valamint a különböző árkategóriákban egyre szélesebb körben...