Jobb évet zárt a 15 legmagasabb árbevételű médiaügynökség tavaly, mint 2020-ban. Az összesített árbevételük közel 15 százalékkal bővült, és a piaci szereplők többsége is...
A blikk.hu volt a leglátogatottabb weboldal a napi átlagot tekintve a múlt hónapban a DKT friss elemzése szerint. A szokásos havi toplisták mellett ezúttal...
Elképesztően izgalmas a hazai médiapiac alakulása technológiai, gazdasági és politikai értelemben is, mindezt jól mutatja a legbefolyásosabb hazai médiásokat bemutató TOP50 lista is. A...
A Covid második évében a médiavállalatok többsége kifejezetten jól teljesített üzletileg. Tavaly nyolc cég, illetve médiacsoport is megugrotta a tízmilliárd forintos árbevételi szintet, veszteségesen...
Megállapodást kötött az RTL Magyarország és disztribúciós partnere, a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. A szerződés értelmében a DIGI-előfizetők számára, azaz közel 1 millió...
Az Európai Parlament elfogadta a digitális szolgáltatásokról és digitális piacokról szóló jogszabályokat, amelyek új korszakot hoznak majd az online tér szabályozásában. A két új...
Több mint három évtizedes karrier után júliustól nyugdíjba vonul Karády Mariann a Kantar Hungary Kft. ügyvezetője. Utódja a cégcsoporttól, piackutatási területről érkező Virágh Miklós,...
Július 20-ig meghosszabbítja a jelentkezési időszakot a Hypewriter – nemzetközi sorozatötlet pályázat. Az immár negyedik alkalommal megvalósuló verseny célja, hogy felkutassa a legeredetibb, vadonatúj...
Beszünteti a helyi tartalmak készítését Európa jelentős részén az HBO Max. A streaming szolgáltató tulajdonosa, a Warner Bros. Discovery (WBD) egy nagyobb átszervezés részeként...
Július 1-jétől kiemelt kreatív producerként folytatja pályafutását a TV2-nél Katona Andor. A televíziós szakember nevéhez olyan sikeres műsorok fűződnek, mint a Farm VIP és...
Tavaly összesen 94 évnyi adást sugárzott a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) által megvizsgált 127 hazai rádióadó, ebből 45 évnyi volt zenei tartalom....
Szabó Pétert nevezték ki a Microsoft Magyarország új vezetőjének, aki 2022. július 1-től tölti be a pozíciót és irányítja a Microsoft Magyarország tevékenységét. Chris...
Tavaly minősítette jogsértőnek az RTL Klubon társadalmi célú kampányként sugárzott, szivárványcsaládokról szóló kisfilmet a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. Az RTL Magyarország...
Ma jelenik meg utoljára nyomtatott formában a Világgazdaság és a Figyelő, miután a Mediaworks úgy döntött, felfüggeszti a két lap print kiadását. A médiacég...
A Network4 csoporthoz tartozó ARENA4 és a MATCH4 sportcsatornák váltják a DIGI SPORT augusztus 5-től megszűnő saját gyártású adóit. A MATCH4-re költözik át a...
Legalább 2030-ig marad Barcelonában a Mobile World Congress (MWC), a világ legnagyobb mobiltechnológiai rendezvénye – jelentette be a GSMA mobilipari szövetség, az esemény szervezője....
A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert.
A múlt hét...
A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...
Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére.
Az ünnepek alatt és az új...
Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.
Meghatározó pillanatok
ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...
Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...
A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....