- Hirdetés -

Kategória: Web

- Hirdetés -

Tombol a TikTok-láz

Hatalmas növekedés tapasztalható a pár perces videós tartalmakat kínáló platformnál: a TikTok aktív felhasználóinak száma tavaly elérte az egymilliárdot. A hazai fiatalok körében is...

Egyre népszerűbbek a podcastok

2021 úttörő évnek számított a hazai podcast piacon: egyre több magas minőségű audio streaming jelent meg az online térben és a cégek is felismerték...

Kasza Tibor vezeti a facebookos toplistát

Mintha megmerevedett volna az évről évre összeállított facebookos toplistánk élmezőnye, továbbra is Kasza Tibor és Mága Zoltán áll az első két helyen, több mint...

Kivette kínálatából az orosz árukat az Árukereső.hu

Megszüntette az Oroszországból származó termékek megjelenítését Magyarország piacvezető termék- és ár-összehasonlító oldala és online vásárlási kalauza. Az Árukereső.hu ezzel tiltakozik az Ukrajnával szembeni agresszió...

Új módszerrel halásznak banki adatokat

Új adathalász módszerrel próbálkoznak csalók, webkeresős hirdetés segítségével tévesztik meg az ügyfeleket és viszik el őket a hamis banki oldalra, ahol megszerzik az adataikat...

Egyre kifinomultabbak a kamu termékeket árusító honlapok

Erőfeszítés nélküli, szupergyors gyógyulással, fogyással vagy nyelvtanulással kecsegtetnek a csodát ígérő termékeket árusító, tisztességtelen weboldalak. Égbekiáltó lódításaikat körmönfontnak szánt, de szintén könnyen leleplezhető fals...

Tanácsadók segítik a Lakmusz csapatát

Magyar és nemzetközi médiaszereplők és szakértők segítik a Lakmusz tényellenőrző szerkesztőségének munkáját. Az Európai Bizottság álhírek és dezinformáció-ellenes stratégiájának részeként 2020-ban pályázatot írt ki...

Százmilliós tartalék van az amerikai streaming piacban

Bár az Egyesült Államokban már rendkívül telítettnek tűnik a streaming piac, a Digital TV Research friss előrejelzése szerint van még lehetőség a növekedésre, a...

Transtelexre vált a Transindex csapata

Megismétlődik az Index-Telex váltás 2020-as sztorija, miután tegnap felállt az erdélyi Transindex teljes csapata, Dull Szabolcs, a Telex főszerkesztője ma már arról írt, hogy...

Megugrott a háztartási gépek eladása

Az eMAG-Extreme Digital négy kategóriában tapasztalta az eladások növekedését a gyermeket nevelő családoknak járó személyijövedelemadó-visszatérítések folyósítása nyomán. A háztartási gépek, számítógépek, mobiltelefonok és lakberendezési...

Megújult az Euronics webáruháza

Növekedési stratégiája részeként új szolgáltatásokkal kibővített, kívül-belül megújuló webshoppal jelentkezik az Euronics Műszaki Áruházlánc. Az üzlethálózat online forgalma 2018 óta több mint a duplájára...

Díjazták a legjobb honlapokat

20. alkalommal rendezték meg az online marketingkommunikációs szakma legnagyobb hazai digitális versenye, ‘Az Év Honlapja’ pályázat. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing...

Választások: összeáll a 24.hu és a Partizán

A vezető híroldal és a Youtube-csatorna műsorfolyama a 2022-es országgyűlési választás meghatározó médiafelületei lesznek április harmadikához közeledve. A Partizán országjárásra is indul egy kamionba...

A női oldalaknál a Femina nyerte januárt

A femina.hu vonzotta a legtöbb egyedi látogatót januárban a női oldalak közül, igaz az nlc.hu sem maradt le sokkal mögöttük – derül ki a...

Megvan az engedély, hozzánk is jön az új streaming szolgáltatás

Teljes körű hatósági jóváhagyást kapott a Comcast Corporation és a ViacomCBS Inc. közös streaming vegyesvállalata, a SkyShowtime és a tervek szerint az idei év...

Három hónapja vezet a blikk.hu (x)

Közel 1 milliós napi átlagos egyedi látogatójával harmadik hónapja vezeti a blikk.hu a hazai online média napi elérési ranglistáját. A vezető pozíciót novemberben ragadta...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...

102 éves TikTok-sztár az ELLE címlapján

Élete regénybe illő, stílusa pedig lehengerlő: a 102 éves Carole Roth, a TikTok ikonikus „nagyija” került az ELLE magazin friss lapszámának címlapjára. Carole – akinek neve Labubujával együtt robbant be a köztudatba – generációk...

A Kossuth téren parkol Barbie lakóautója: elindult a Mattel Fake OOH reklámkampánya

A Mattel magyarországi képviselete adventre időzítette első, teljes egészében digitális illúziókra épülő outdoor kampányát. A 2025. december 5-én indult akcióban Barbie életnagyságú lakóautója végighajt a Lánchídon, majd letáborozik a Kossuth téren; míg a gigantikus...

Már közel 500 nevezés érkezett a Marketing Diamond Awards-ra

Eddig már közel 500 ügynökségi és megbízói nevezés érkezett a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idei Marketing Diamond Awards felhívására, így továbbra is a legtöbb nevezést vonzó hazai szakmai díjnak számít. A szövetség idén is...

Digital Center

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...

Felpörög a közép-európai adatközponti piac

A közép-európai adatközponti piac évről – évre dinamikus növekedést mutat. Az évtized végére akár meg is haladhatja a 7 milliárd dollárt a forgalom ezen a területen. A növekedés egyik legfontosabb csomópontja Prága, amely Németország,...

Népszerű az ingyenes mesterséges intelligencia képzés

Aktív hónapokat tudhat maga mögött a Gábor Dénes Egyetem (GDE), amely névadója születésének 125. évfordulója alkalmából júniusban Gábor Dénes emlékévet hirdetett. Az évforduló napjára szervezett Mesterséges Intelligencia Konferencián mutatta be a „MI Jövünk!” ingyenes...

Már a ruháinkat is a mesterséges intelligencia mossa

A mai rohanó életben egyre nagyobb igényünk van olyan megoldásokra, amelyek időt spórolnak, kímélik a ruháinkat és közben a környezetet is. A modern mosási-szárítási technológiák fejlődése ma már lehetővé teszi, hogy kevesebb energiával, kevesebb...