- Hirdetés -

Kategória: Print

- Hirdetés -

Itt a média igazi Armageddonja

Alig néhány óra alatt zajlott le minden idők legnagyobb hazai médiapiaci tranzakciója 2018 november 28-án. Ezzel megalakult egy jóval több mint 60 milliárd forintos...

Példátlan koncentráció a hazai médiában

Elképesztő mértékű médiakoncentráció kialakulásának lehetünk tanúi a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítványon belül. A szervezet megkapja Mészáros Lőrinc teljes médiaportfólióját, de néhány órán belül...

Mészáros eladományozza médiaportfólióját

Tovább bővült a Talentis Group médiaportfóliója, és a tulajdonos Mészáros Lőrinc adomány formájában tovább is adja egyesített médiaérdekeltségeit a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítványnak....

A Mediaworks vette meg a Mezőgazda Lap- és Könyvkiadót

A politikai napilappiacra fókuszál és megválik a Mezőgazda Lap- és Könyvkiadótól a Horizont Handels und Industrie AG, amely két kiadót is tulajdonol. A másik...

A szerkesztőségeket is beveszi az MI

Az elmúlt év során a technológiai szektor újabb és újabb meglepetésekkel halmozott el minket. A kiterjesztett és a virtuális valóság terén végbemenő innovációk megváltoztatták...

Új termékkel erősít a RAS

Bookazine Bestseller néven vezet be új terméket a Ringier Axel Springer Magyarország. Ma kerül a magazin- és könyvárusok polcaira a történelmi tematikával tervezett bookazine...

Új tulajdonosok a Time magazinnál

Marc és Lynne Benioffnak, a Salesforce felhőalapú számítástechnikával foglalkozó vállalat társalapítóinak tulajdonába kerül az amerikai Time magazin. A Meredith Corp. nevű iowai médiavállalat alig...

Z-generációs platformmal erősít az ÉVA magazin

Az ÉVA brand új platformmal nyit a fiatalabb generációk felé. A Teenboss elnevezésű mellékletében és social felületein, valamint a www.teenboss.hu weboldalon a Z generáció...

Vállalkozásoknak szól az új szaklap

Új, karrier fókuszú kiadvánnyal jelentkezik a NEW technology magazin, hogy elősegítse az ipari vállalkozások számára a fiatalabb generációk elérését. A kiadvány évente kétszer jelenik...

A németek fele még ragaszkodik a nyomtatott lapokhoz

Bár Németországban is folyamatosan zsugorodik a nyomtatott lapok piaca, de még így is a lakosság több mint 50 százaléka olvas újságot napi rendszerességgel egy...

Újra elindul a Magyar Nemzet

A hírek szerint újraindul a Magyar Nemzet, ám ezzel párhuzamosan megszűnik a Magyar Idők. hirdetés Az újrainduló lapot valószínűleg a Magyar Idők munkatársai írják majd –...

Újra lehet Magyar Nemzet

Ismét megjelenhet a Magyar Nemzet, a hvg.hu információi szerint akár már augusztus végén jöhet az első szám, a lap alapításának 80. évfordulóján. Miután Simicska Lajos...

Új fegyvert vet be a brit sajtó

Majdnem a felére csökkent 2011 és 2018 között az országosan terjesztett brit hírlapok hirdetési bevétele, így érthető, hogy folyamatosan keresik az új lehetőségeket, amikkel...

Sportújságot vett a Ringier

Megvásárolta a Ringier kiadó a legbefolyásosabb román sportújságot, a Gazeta Sporturilort, amelyért román médiaértesülések szerint 2 millió eurót fizettek a svájciak. A Ringier a román...

Ünnepel a Kiskegyed Konyhája

Huszonöt évvel ezelőtt, 1993 júniusában egy nyári kiadvánnyal jelent meg először a Kiskegyed Konyhája. Történt ez bő egy évvel azután, hogy anyalapja, a Kiskegyed,...

Ünnepel a Kiskegyed Konyhája

Huszonöt évvel ezelőtt, 1993 júniusában egy nyári kiadvánnyal jelent meg először a Kiskegyed Konyhája. Történt ez bő egy évvel azután, hogy anyalapja, a Kiskegyed,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...

102 éves TikTok-sztár az ELLE címlapján

Élete regénybe illő, stílusa pedig lehengerlő: a 102 éves Carole Roth, a TikTok ikonikus „nagyija” került az ELLE magazin friss lapszámának címlapjára. Carole – akinek neve Labubujával együtt robbant be a köztudatba – generációk...

A Kossuth téren parkol Barbie lakóautója: elindult a Mattel Fake OOH reklámkampánya

A Mattel magyarországi képviselete adventre időzítette első, teljes egészében digitális illúziókra épülő outdoor kampányát. A 2025. december 5-én indult akcióban Barbie életnagyságú lakóautója végighajt a Lánchídon, majd letáborozik a Kossuth téren; míg a gigantikus...

Már közel 500 nevezés érkezett a Marketing Diamond Awards-ra

Eddig már közel 500 ügynökségi és megbízói nevezés érkezett a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idei Marketing Diamond Awards felhívására, így továbbra is a legtöbb nevezést vonzó hazai szakmai díjnak számít. A szövetség idén is...

4iG: nem áll szándékunkban megvenni az RTL-t

Nem áll szándékában az RTL Magyarország megvásárlása és nem is tárgyalnak erről a televíziótársaság tulajdonosaival – jelentette be a 4iG Nyrt.. A társaság részletesebb információkat közölt a 4iG Műsorszóró Kft. eladásáról is, amit a...

Digital Center

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...

Felpörög a közép-európai adatközponti piac

A közép-európai adatközponti piac évről – évre dinamikus növekedést mutat. Az évtized végére akár meg is haladhatja a 7 milliárd dollárt a forgalom ezen a területen. A növekedés egyik legfontosabb csomópontja Prága, amely Németország,...

Népszerű az ingyenes mesterséges intelligencia képzés

Aktív hónapokat tudhat maga mögött a Gábor Dénes Egyetem (GDE), amely névadója születésének 125. évfordulója alkalmából júniusban Gábor Dénes emlékévet hirdetett. Az évforduló napjára szervezett Mesterséges Intelligencia Konferencián mutatta be a „MI Jövünk!” ingyenes...

Már a ruháinkat is a mesterséges intelligencia mossa

A mai rohanó életben egyre nagyobb igényünk van olyan megoldásokra, amelyek időt spórolnak, kímélik a ruháinkat és közben a környezetet is. A modern mosási-szárítási technológiák fejlődése ma már lehetővé teszi, hogy kevesebb energiával, kevesebb...

A magasabb fizetésért érteni és használni is tudni kell az AI-t

A napi szinten generatív mesterséges intelligenciát használó munkavállalók magasabb fizetést, nagyobb munkahelyi biztonságot és termelékenységet tapasztalnak – miközben a globális munkaerő egyharmada rendszeresen túlterheltnek érzi magát. A PwC idei Global Workforce Hopes and Fears...