Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Print
- Hirdetés -
Boldog karácsonyt kíván a Marketing&Media
Boldog, békés karácsonyi ünnepeket kíván minden kedves olvasónak a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu csapata.
Robotok segítik az újságírókat
Az Egyesült Királyságban eddig legalább 20 helyi lapban jelentek meg olyan írások, amiket főleg robotok készítettek, minimális emberi beavatkozással. A RADAR nevű kezdeményezést a...
Idén is ráharaptak a fogyasztók a Glamour-napokra
A 2017-es év kimagasló eredményeket és népszerű újításokat hozott az országos Shoppingünnep történetében. A 25. rendezvénynél tartó bevásárlónapok idén minden korábbinál jobban aktivizálták a...
Sportújságírókat képeznek a TF-en
Új alapokra helyezett, felsőfokú, posztgraduális sportújságíró-képzés indul 2018 őszén a Testnevelési Egyetemen (TF).
Mocsai Lajos, a TF rektora az új képzés kapcsán hangsúlyozta, hogy...
Nem kerülhet az ember senkinek az uszályára – interjú dr. Bayer Józseffel
A társadalom 10-15 százaléka fog írott sajtót vásárolni 3-4 éven belül – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak dr. Bayer József. A RAS Magyarország vezetőjével az...
Printpiac: sok pénzt hozhat a mérés
A printpiac elmúlt évi reklámbevételének döntő többségét, 82 százalékát a Matesz által auditált, illetve az Olvasottság Kutatásban (NOK) mért lapok nyerték meg maguknak.
Elkészült a...
Közel hárommilliárd dollárért kelt el a Time kiadója
Csaknem hárommilliárd dollárért vásárolta fel a Time magazin kiadóját a Meredith kiadóvállalat. Az ügylethez a Koch-testvérek nyújtottak anyagi támogatást.
A megállapodás létrejöttéről a The...
Megjelent a StartUP! Magazin
Új lapot indított a Marketing&Media kiadója, mától a piacon a StartUP! Magazin. Kiknek szól, mi lesz benne és miért gondoljuk úgy, hogy fontos, hogy...
Ilyen volt a Top 25 Díjátadó – fotókkal
Múlt pénteken rendezte meg a Marketing&Media magazin a hazai digitális piac meghatározó személyiségeit bemutató Top 25 lista díjátadóját. A Hello Baby-ben tartott rendezvényen az...
Meglepő helyről pénzelik a vidéki sajtót
Az amerikai külügyminisztérium döntött úgy, hogy pénzzel segíti a magyarországi vidéki sajtót az objektív tájékoztatás érdekében. A pályázaton minimum 500 ezer, maximum 700 ezer...
Kiárusít az Axel Springer
Eladja szlovákiai nyomtatott sajtó érdekeltségeit, köztük a legnagyobb példányszámban értékesített szlovák napilapnak számító Novy Cas bulvárlapot a Ringier Axel Springer.
A svájci központú kiadó két...
Rekordot hozott a World Press Photo kiállítás
Rekord látogatószámmal zárt a World Press Photo budapesti állomása: csaknem 34 ezer ember látogatta meg a kiállítást a Néprajzi Múzeumban, ahol a természetfotókból álló...
Hatásosak a magazinhirdetések
Világszerte több kutatás is megerősítette, hogy a magazinokban elhelyezett hirdetések hatásosak, az olvasókat nem zavarják és magas a visszaidézési arányuk. Ráadásul a reklámozók a...
Lecserélték a Lapcom lapok főszerkesztőit
Gyorsan átalakult az Andy Vajna érdekeltségi körébe került Lapcom lapjainak vezetése, a Bors, a Kisalföld és a Délmagyarország is új főszerkesztőt kapott. A Borstól...
Marad a főnök Vajna új cégénél
A múlt héten zárta le végleg Andy Vajna cége, az Avalue Befektetési Kft. a Lapcom megvásárlását, most pedig az is kiderült, hogy egyelőre nem...
A digitális platformoké lesz a főszerep a brit Glamournál
Az eddigi havi megjelenés helyett a jövőben évente kétszer adják majd ki nyomtatásban a Glamour magazin angliai változatát, a Condé Nast Britain döntése szerint...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Idén nem lesz gazdagabb a karácsony
Idén az elmúlt évhez képest várhatóan ugyanannyit terveznek költeni a magyarok karácsonykor – derült ki egy friss, országos, reprezentatív kutatásból. Az eredmények alapján csökkent a nagyobb költést tervezők aránya, emellett a megajándékozottak és a...
Rátapostak a gázra – interjú Lajtner Tamással
Magyarországon a Ford szeptember végéig a legkelendőbb autómárka a teljes piacot nézve – nyilatkozta lapunknak Lajtner Tamás. A Ford Magyarország kommunikációs vezetőjével az elektromos autók volumennövekedéséről, a flottapiacról és a modellpaletta frissüléséről is beszéltünk....
Csökkenő profit, erősödő koncentráció – ez jellemzi a hazai marketingipart
Kihívásokkal teli piacon, de alapvetően stabilan működnek a marketing-iparághoz köthető hazai cégek. Azonban a gyengülés jelei már látszódnak: az árbevételek jól alakultak, de elindult a profit csökkenése, a költségek pedig elszabadultak – derült ki...
Hamarosan Budapesten is megkóstolhatjuk Gordon Ramsay ételeit
A Dorothea Hotel, Budapest, Autograph Collection és a Gordon Ramsay Restaurants Global stratégiai együttműködést kötött, amelynek keretében a világ egyik legismertebb kulináris márkája Budapestre érkezik. A megállapodás a vendéglátás két nemzetközi szinten vezető szereplője...
Magyar kampány lett Európa legjobbja az ICCO Global Awards-on
A Lounge Group kommunikációs ügynöksége és a Magyar Posta közös „Postásnak lenni nem küzdősport!” kampánya elnyerte az ICCO Global Awards 2025 Campaign of the Year: Europe kategóriájának fődíját a november 12-i, Mumbaiban megrendezett díjátadón.A...
Digital Center
6G labort nyitott az Ericsson Budapesten
Az Ericsson megnyitotta új 6G Laborját budapesti kutatás-fejlesztési központjában. A vállalat ezzel tovább erősíti a jövő hálózatainak fejlesztésére vonatkozó elkötelezettségét, ugyanakkor fokozza a következő generációs mobiltechnológia kutatására és szabványosítására tett erőfeszítéseit.Az új labor a...
Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját
A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...
Új csúcstévével rukkolt elő a Hisense
Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába. Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5...
Jön az MI, és mindent felforgat a biztosításban
A mesterséges intelligencia alkalmazása új lehetőségeket teremt az életbiztosítási szektorban – hangzott el a VII. Életbiztosítási Csúcstalálkozón Balatonfüreden. Márta Róbert, a Generali Biztosító igazgatósági tagja szerint az AI nemcsak az ajánlatkészítést gyorsítja, hanem a...
Mesterséges intelligenciával újítanák meg a vállalati működést
A Konecta, a vásárlói élmény (CX) és a digitális szolgáltatások globális vezetője, stratégiai szövetségre lépett a CrewAI-jal, a többrésztvevős (multi-agent) mesterséges intelligencia-platform úttörőjével. A két vállalat közösen újradefiniálja az ember és a mesterséges intelligencia...









