- Hirdetés -

Kategória: Reklám

- Hirdetés -

Magyar startuppal reklámoz az Apple

Miközben lézeres precizitással alkotott térbeli modellekkel zsonglőrködni időtöltésnek sem utolsó, a mérnökök, a tervezők és az építészek órákat vagy akár napokat takaríthatnak meg az...

Így hirdetnek a tévécsatornák

Elsősorban a műsorok hirdetése jellemzi a tévécsatornák reklámjait, akik aktívan igyekeznek terelni a nézőket más médiatípusok használatával is a képernyő elé. Megjelentek már a...

Járványhelyzet – ezt kéri a MAKSZ

A tenderek elhalasztását, illetve a digitális számlázás lehetőségének biztosítását kéri tagügynökségei partnereitől és ügyfeleitől a MAKSZ. A szervezet már a múlt hét végén bejelentette,...

Tíz százalék fölötti növekedést jósolt az Adexpect

A hazai digitális reklámpiac további növekedését várták az iparági szereplők, az IAB Hungary Adexpect jelentése szerint 12,7 százalékos bővüléssel számoltak. A felmérést február 13....

Szponzorüzenetekben az építőipari cégek vezetnek

Tavaly a második félévben több mint 84 ezer szponzorüzenet jelent meg az NMHH által vizsgált csatornákon. A legaktívabban az építőipari cégek alkalmazták ezt a...

Az AD MAX Hungary-vel dolgozik a Strossle

A natív hirdetési technológiával foglalkozó nemzetközi Strossle hazai képviseletét 2020. március 11-től az AD MAX Hungary Kft-ra bízta, amit a több mint 20 éves...

Hatékony eszközt vetettek be a csalások ellen

Drasztikusan csökkent a csalások és a nem hasznosítható forgalom mértéke azoknál az online hirdetéseknél, amelyeknél alkalmazták a Trustworthy Accountability Group (TAG) által meghatározott szabványokat...

Non-spot trendekkel folytatódik a BrandMania

Elindult a BrandMania új évada, az RTL Klub magazinműsorában ezúttal annak járt utána a stáb, hogyan alakult a non-spot reklámok piaca. A hazai sorozat...

Fontos vállalást tettek a reklámipar szereplői

A jövőben még nagyobb figyelmet szentelnek a sokoldalú emberábrázolásnak a fogyasztó emberi méltósága és önbecsülése érdekében a reklámipar szereplői. A Kódexen túlmutató vállalást az...

Nőtt a termékmegjelenítések száma

A legnagyobb számban üdülőhelyeket, üdítőket és ételeket hirdettek a nagy kereskedelmmi tévékben termékmegjelenítésekkel a tavalyi második félévben. Az RTL Klubon a Reggeli, a TV2-n...

A Dorkóval kampányol a Nescafé

Élőben jobb! - üzeni a Nescafé 3in1. A HPS Communication által készített kampányban az online beszélgetésekből eredő félreértések kerülnek középpontba. Ehhez Tamáska Gabi új...

Olyan történhet a reklámpiacon, amire 2011 óta nem volt példa

Az idén 324,2 milliárd dollárnyi reklámköltés juthat a hagyományos hirdetési csatornákra globális szinten, ami azt jelentené, hogy 2011 óta először nőne ez a szegmens....

Egyeztetést kezdeményez az MMSZ

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) támogatja a digitális hatékonyságmérésre vonatkozó kezdeményezést, ami az online platformok és eszközök kumulált elérésének, valós időben történő közönség-összetételének valamint...

Új kampányfilmekkel jön a Soproni

A Soproni új reklámfilmjei a magyarokban ott rejlő egyedi szuperképességeket mutatják be. A filmeket a márka és a fogyasztók közötti kötődés erősítésére egy új,...

Tuti tipp érkezett a tévés kampányokhoz

Szerdára érdemes időzíteni a televíziós reklámkampányok legfontosabb részét a hét napjai közül – derül ki a TVSquared elemzéséből. A felmérés készítői azt is megállapították,...

A cégek többségénél nem változik idén a marketing büdzsé

Idén nem számít a marketing büdzsé változására az Inspira Research kutatása során megkérdezett marketing szakemberek több mint fele. A Marketing Mood Barometer felmérésből kiderült...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagy változás jöhet a munkabérekben

Jövő júniusban lép hatályba a bérek átláthatóságáról szóló uniós irányelv, amely számos feladatot ró a vállalatokra. A rendelkezés szigorú szankciókat ír elő a nem megfelelés esetére, és a munkáltatónak kell bizonyítania, hogy a bérezésnél...

Magyar alapítványokat is támogatna a Morgan Stanley

Először nyílt meg magyar jótékonysági szervezetek számára a Morgan Stanley civil pályázata. A Budapesten háromezer szakembert foglalkoztató globális pénzintézet célja olyan innovatív ötletek támogatása, amelyek kézzel fogható hatást gyakorolnak a gyerekek és fiatalok egészségére,...

Újabb változások jönnek az adózásban

Emelkedik a családi adókedvezmény mértéke, de más jelentős jogszabályi változások is hatályba lépnek július 1-jétől, amik közvetlenül érintik a bérszámfejtést, az adókedvezményeket és az egyszerűsített foglalkoztatást is. Az ICT Európa szakértői összefoglalták a legfontosabb...

Nyugalomra vágyik? Utazási tippek a kellemes pihenéshez

Tízből négy magyar fiatal kifejezetten a lelassulást keresi idén nyáron a Kiwi.com reprezentatív felmérése alapján. Legyen az a tenger morajlása, madarak csicsergése, a víz hangja, ahogy a sziklához csapódik, kabócák kórusa – vágyunk arra,...

Ezért küzdenek a cégek az MI bevezetésével

A mesterséges intelligencia (AI) térnyerése a munka világában már nem jövőkép, hanem a mindennapok valósága. Miközben vállalatok sorra kísérleteznek új eszközökkel, egyre világosabb: az AI bevezetése nem elsősorban informatikai kihívás, hanem kulturális, szervezeti vagyis...

Digital Center

Ezzel a mobillal egy kreatív stúdió kerül a zsebünkbe

A HONOR 400 széria nemcsak egy okostelefon, hanem egy teljes kreatív stúdió a kezedben. Az új modellek számos AI-alapú szerkesztési lehetőséget kínálnak, amelyekkel pár kattintással látványos, profi hatású tartalmak készíthetők – akár utómunka nélkül,...

Nemcsak a nyár, a One Magyarország is berobbant a Plázsra

Telt házas hétvégével startolt el a Plázs Siófok tizedik, jubileumi szezonja. Múlt hétvégén közel 20 ezer látogató fordult meg a Balaton legnépszerűbb szórakoztató központjában, a lendület pedig a következő napokban csak fokozódik: pénteken Ákos,...

Videóüzenet Kapu Tibornak és a HUNOR csapatának

Videóüzenet formájában üdvözölte a 4iG Űr és Védelmi Technológiák Zrt. a világűrbe induló Kapu Tibort és a HUNOR program teljes csapatát. A vállalat LinkedIn posztja szerint az, hogy hamarosan ismét magyar ember indul az...

Együttműködik a Xiaomi és a Gran Turismo

A Xiaomi és a Polyphony Digital ma a Gran Turismo World Series 2025 első fordulóján bejelentette, hogy mérföldkőnek számító partnerséget kötött. Az együttműködés keretében a Xiaomi SU7 Ultra - a Xiaomi EV csúcskategóriás, nagyteljesítményű...

Elképesztő okosmonitorral rukkolt elő az LG

Az LG Electronics hivatalosan is bemutatta az LG Swing okosmonitort (32U889SA modell), amely a nyár második felében Magyarországra is megérkezik. Az új kijelző az innovatív okosmonitor-kínálat legújabb tagja, amely a CES 2025 innovációs díját...