Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Reklám
- Hirdetés -
A digitális átállásban segít az IAB Europe
Definíciókat, hasznos tanácsokat, felméréseket és számos interaktív elemet tartalmaz az IAB Europe által most kiadott kisokos, aminek célja, hogy támogassák a média- és reklámipar...
Tematikus portálokkal erősít az Atmedia
Két meghatározó online gazdasági híroldal, a Privátbankár és az Mfor valamint az Életforma női online magazin hirdetésértékesítéseit kezdi meg 2020. január elsejétől az Atmedia....
Új ügyféllel erősít a Publicis Groupe
Hét év után választott új ügynökséget az Egis, a meghívásos tenderen a Publicis Groupe Hungary nyert, így 2020. január 1-től az ügynökség látja el...
Szupercuki videóval ünnepel az Erste
Henry a sün 2018-as karácsonyi sikerére (több mint 150 millió megtekintés) alapozva új karácsonyi reklámfilmmel jött ki az Erste Csoport, amelyet a bécsi pénzintézet...
Változások a nemzetközi digitálismarketing-ügynökségek hálózatánál
Jogi személlyé alakul és nevet vált a közép- és kelet-európai régió vezető digitálismarketing-ügynökségeinek hálózata, a BlueAlliance. A szervezet új neve CEE Digital Alliance, röviden...
Díjazták a marketingeseket
A Kreatív Vonalak Kft. lett „Az Év Ügynöksége 2019-ben”, a Móricz Zsigmond Színház pedig „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2019” címet nyerte el a Marketing...
Elkapkodták a Super Bowl reklámhelyeket
Bár még két hónap van hátra a következő Super Bowlig, az eseményt közvetítő Fox Sports-nál már most pezsgőt bonthatnak, hiszen sikerült eladni mind a...
Százmilliárd dolláros lehet a programozott reklámköltés
2020-ra a digitalis média 69 %-a programmatic-alapú lesz, az idei 65 százalékkal szemben, a Zenith Programmatic Marketing Előrejelzés 2019 elnevezésű kiadvány szerint. Az idén...
Sörös együttműködésben az ÖRT
Magasabb szintű együttműködési megállapodást írt alá a Magyar Sörgyártók Sörszövetsége és az Önszabályozó Reklám Testület, amely szerint a Sörszövetség és a tagjai integráltabban működnek...
Így reklámozhatnak az influencerek
Mivel a véleményvezérek sok esetben a hagyományos hirdetési eszközöknél jóval több fogyasztót érnek el, szerepük felértékelődött a hirdetők körében. Az elmúlt években lefolytatott versenyhivatali...
Nincs lehetetlen a Huawei új kampányában
„Egy történet számít, a Tiéd” szlogennel indította el új brand kampányát a Huawei Technologies november 25-én. A vállalat reklámfilmje motiváló személyes történetek bemutatásával bátorítja...
Tizedével bővül a keresőhirdetések piaca
Az idén várhatóan 135,9 milliárd dollárt költenek keresőhirdetésekre világszerte, ami 9,6 százalékos bővülést jelent a múlt évhez képest. A WARC Global Advertising Trends Report...
Tarolt az influencer téma az IAB Hungary pályázatán
Első alkalommal osztották ki az IAB Hungary Legjobb Szakdolgozat A Digitális Marketingről elnevezésű díjat, amit hárman vehettek át. A nyertes pályázók a véleményvezéreket és...
Új ügyféllel erősít a Skivak marketingügynökség
A Raben Group magyarországi vállalatának közösségi médiakommunikációjáért novembertől a Skivak marketingügynökség felel. A Raben jövőre ünnepli fennállásának 10. évfordulóját Magyarországon, ez előtt még sosem...
Szakmai kiküldetés az OMD-nél
Az OMD-nél évek óta a folyamatos, digitális szakmai fejlődés biztosítása áll a középpontban, annak érdekében, hogy hosszú távon is biztosítsák az ügyfeleik számára az...
Jöhetnek a személyre szabható reklámok
A fizetős online tartalmak iránti kereslet növekedését várják a magyar piacon a CANnual Report készítői. Az ingyen tartalom hanyatlásával a hirdetőknek, médiaügynökségeknek fel kell...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
A Wizz Air vezeti az alacsony károsanyag-kibocsátású légitársaságok listáját
A Wizz Air, Európa közzétette éves Fenntarthatósági Jelentését a 2025. március 31-én zárult pénzügyi évre vonatkozóan. A jelentés, amelyet független harmadik felek hitelesítettek, kiemeli a mérhető mértékű előrelépést és megerősíti a vállalat hosszú távú...
Kiderült, hova kérik a legtöbb lakáshitelt
A lakáshitelek több mint 30 százaléka budapesti ingatlanhoz kapcsolódott idén – derül ki a K&H friss adataiból. Pest vármegye a második helyen áll 15 százalékos aránnyal, míg Győr-Moson-Sopron vármegye 7 százalékkal a harmadik. Sok...
Változnak a Z generáció utazási szokásai
Az utazás manapság nem csupán az új helyek felfedezéséről, hanem az élmények megosztásáról és újraéléséről is szól. A digitális világban felnövő Z generáció egészen másként gondolkodik az utazásról, mint az előző korosztály. Az Európai...
Kanadai-magyar koprodukció is versenyez Locarnóban
A Nemzeti Filmintézet támogatásával, kanadai-magyar koprodukcióban készült Blue Heron című film versenyre kelhet a „Cineasti del presente” programban a 78. Locarnói Filmfesztiválon. Romvári József, a legendás díszlettervező unokája, Sophy Romvari első egész estés filmje...
Optimisták és alkalmazkodók – így látják a piacot az ügynökségi vezetők
Új ügyfelek, emelkedő bevételek, eredményjavulás. Elég kedvezően nyilatkoznak a legnagyobb médiaügynökségek vezetői az elmúlt egy évről lapunknak. És a kilátások is elég jók. MI nélkül már semmi sem elképzelhető, a nagy, globális ügynökségi átalakulások...
Digital Center
Jobban bíznak a mesterséges intelligenciában a vállalatvezetők
Élesen eltér a felsővezetők és a felhasználók véleménye a mesterséges intelligencia megbízhatóságáról. Legyen szó adatvédelemről, pontosságról vagy átláthatóságról, az átlagember sokkal jobban aggódik a technológia miatt, mint a döntéshozók – hívta fel a figyelmet...
Díjazza a legnagyobb társadalmi hatású digitális megoldásokat a One
A One Alapítvány, folytatva a korábbi évek hagyományát, idén is meghirdeti a One Digitális Díjat. A One Magyarország alapítványa összesen 20 millió forinttal támogatja azokat az innovatív digitális megoldásokat, amelyek érdemi válaszokat kínálnak korunk...
Már több mint 90 országban biztosít 5G-s roamingot a One
A One Magyarország folyamatosan bővíti 5G roaming szolgáltatásának nemzetközi elérhetőségét. A szolgáltató 2024 júniusa óta hét új országban tette elérhetővé az ötödik generációs hálózat előnyeit ennek köszönhetően a One 91 országban és 146 partnerhálózaton...
Átalakítják egészségtudatosságunkat az okosórák
Az okosórák képesek átalakítani a felhasználók egészségtudatosságát – derül ki az Ipsos által a Huawei megbízásából végzett, európai egészségtudatossággal kapcsolatos friss felméréséből. A válaszadók több mint 80 százaléka pozitív szokásbeli változásokról számolt be, beleértve...
Díjmentes mobilnettel akciózik a One
A One Magyarország nyári akciója keretében díjmentesen teszi elérhetővé az 5G szolgáltatását havidíjas lakossági ügyfelei számára. A vállalat 2025. június 20-tól kezdve két héten át szakaszosan aktiválja az ötödik generációs mobilhálózathoz való hozzáférést minden...