Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Reklám
- Hirdetés -
Facebook valóságshow-val kampányol a Pepsi
Most először maguk a játékban résztvevők alakíthatják és irányíthatják az eseményeket, és kísérhetik el Európán átívelő útjára a Pepsi legújabb kampányának főhősét, aki a...
RTL Magyarország: drasztikusan visszaestek az állami hirdetések
Az RTL Magyarország bejelentette, hogy a vállalat az állami reklámköltésből milyen arányban részesült az elmúlt tíz évben. Az adatokból kiderül, hogy a 2012-es csúcs...
Állami költés hajtja a tévés reklámpiacot
A 2014-es választások óta kétszer is rekordot döntött az állami reklámköltés növekedése a tévés piacon. Tavaly 6,3 milliárd forintnyi hirdetési bevételre tettek szert a...
Reality sztárok az Open Medianál
A reality-hősök, Pumped Gabo, VV Soma és Luna csatlakozott a legnagyobb fiataloknak szóló portflólióz, így a jövőben az Open Media értékesítheti a sztárok social...
Reklámtorta: holnap minden kiderül
A színes programválaszték mellett egy fontos bejelentésre is sor kerül az holnap kezdődő Média Hungary konferencián, ugyanis az esemény első napján derül ki a...
Effie 2.0 – új szintre emelik a hatékonyságmérést
Az idén az Effie szervezői (Reklám Világszövetség/IAA Magyar Tagozat, Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége/MAKSZ) az Effie Worldwide-dal karöltve megújítják a verseny nevezését, zsűrizését és díjkiosztását...
Változások a LifeTime Media Sales House-nál
Tovább építkezik a LifeTime Media (LTM) Sales House: májustól Horváth Tünde, a Vivaki korábbi média igazgatója tölti be az értékesítési vezetői pozíciót a cégnél....
Díjazták a WWF Magyarország reklámfilmjét
Wood Pencil díjat nyert a WWF Magyarország "We are all connected" című animációs filmje a reklámszakma egyik legnagyobb presztízsű nemzetközi megmérettetésén, a londoni D&AD...
Újabb szervezethez csatlakozott az MPRSZ
2017. áprilisban írta alá együttműködési megállapodását a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) és az IPRA (International Public Relations Association), amellyel a hetvenhárom pr-szövetséget magában...
Új ügyfél a SAKKOM-nál
Online content marketing stratégia kialakítására és menedzselésére, illetve pr aktivitásainak kezelésére kötött éves együttműködést az Automax.hu online gumiforgalmazó a SAKKOM Interaktívval.
Az elmúlt években több...
Hódít a programozott médiavásárlás
Gyorsan bővül a programmatic piac a következő években, a Magna Global előrejelzése szerint a tavalyi 19 milliárd dollárról 42 milliárd dollárosra nő 2020-ra. Ezzel...
Kampányol a Samsung
A Samsung Galaxy S8 telefon március végi bemutatását követően a Samsung marketingpartnereivel, a Leo Burnettel és a Turner Duckworth-szel közösen indította el integrált termék-...
Terjeszkedik a New Wave Media Group
A New Wave Media Group 2017. december 31-ig megvásárolta az MTVA weboldalainak és mobilapplikációinak inventory-ját. Ezzel a médiacsoport kapcsolódó partnerhálózata közel egyharmadával, míg saját...
Izgalmas adatok jönnek a tévés reklámpiacról
Az elmúlt tíz évre vonatkozóan nyilvánosságra hozzák, hogyan alakult az állami és piaci reklámköltés a hazai televíziós piacon. A Magyar Reklámszövetség március elején hozta...
Ők képviselik Magyarországot Cannes-ban
Március 29-én rendezte meg a MAKSZ a Young Cannes Lions magyarországi előválogató versenyét, ahol a média kategória győztese az MEC csapata lett.
A verseny mindhárom...
Ennyi céget érinthet a reklámadó változása
Közel kétszáz olyan médiavállalat van Magyarországon, amelynek 2015-ben 100 millió forint fölött volt a nettó árbevétele, igaz ezek között sok olyan van, ami nem...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Zöld kampány a Jófogástól
A Black Friday az impulzív, felesleges költésre ösztönöz az időnyomással és a korlátozott készletekkel. Ez felesleges terhet jelent vásárlónak és eladónak egyaránt. A jelenség már ellenmozgalmat is szült, miközben egyre többen keresik a tudatos,...
Hosszabbított a Revolut és a Sziget Fesztivál
Két sikeres együttműködési év után a Revolut, a több mint 65 millió globális és több mint 2 millió hazai ügyféllel rendelkező pénzügyi app bejelentette partnerségének meghosszabbítását a 2026-os Sziget Fesztiválra is.Az egymást követő harmadik...
Így lehet biztonságosabb az otthonunk az okoseszközökkel
Az észrevehetetlen fenyegetések következtében egyre több biztonsági rés keletkezhet, ezért a Samsung folyamatosan vizsgálja a felhasználói tudatosságot és a kapcsolódó szabályozásokat. A technológiai fejlődés rámutatott arra, hogy a biztonság már nem lehet másodlagos kérdés....
Csökkennek a budapesti albérletárak
Októberben ismét a lélektani 250 ezer forintos szint alá süllyedtek Budapesten a kínálati bérleti díjak, amire utoljára januárban volt példa – derül ki a Rentingo legfrissebb albérletpiaci elemzéséből. A csökkenés fő oka az Otthon...
Ezek a mozifilmek kaphatnak komoly elismerést
Nyilvános a brit független filmeket díjazó British Independent Film Awards jelöltjeinek névsora. A Pillion tíz, a Dögölj meg szerelmem nyolc jelölést kapott. Mindkét film jövő év elején kerül a hazai mozikba.November 30-án adják át...
Digital Center
Így lehet biztonságosabb az otthonunk az okoseszközökkel
Az észrevehetetlen fenyegetések következtében egyre több biztonsági rés keletkezhet, ezért a Samsung folyamatosan vizsgálja a felhasználói tudatosságot és a kapcsolódó szabályozásokat. A technológiai fejlődés rámutatott arra, hogy a biztonság már nem lehet másodlagos kérdés....
Ezért nem mászkálunk VR-szemüvegben az utcán
Teljesen más irányt vett a virtuális valóság felhasználása, mint 2022-ben gondoltuk – a mindennapjainkat nem változtatták meg a VR-szemüvegek, de tervezők, kutatók nagy hasznát veszik a virtuális világoknak. Az MVM Future Talks Öregedő mondások...
Új set-top boxokat vezet be a magyar piacra a One
2025 október végétől újabb innovációval jelent meg a One Magyarország a hazai TV piacon: két új set-top-boxot vezettek be, így elérhetővé teszik ügyfeleik számára az Android TV-alapú OneTV MiniBox Pro és a OneTV SoundBox...
Újabb csodás képek a Samsung tévéken
A Samsung új, 22 műalkotásból álló gyűjteményt hoz létre az Art Basel Paris 2025 kiállítással együttműködésben, amellyel a felhasználók otthonába is eljuttathatja az esemény kreatív szellemiségét. A gyűjtemény a Samsung Art Store felületén keresztül...
Több milliós fizetést kaphat, aki ért a mesterséges intelligenciához
A mesterséges intelligencia radikálisan átalakítja a hazai IT-munkaerőpiacot: a középszintű pozíciók elértéktelenednek, miközben nő a kereslet az AI-t, felhőt és automatizációt értő szenior szakemberekre. Pulay Gellért, az Országos IT Megmérettetés ötletgazdája szerint az AI...








