Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: SzuperZöld
- Hirdetés -
Ezeket az e-autókat keresik a legtöbben
Az elektromos autók a vállalkozások körében is egyre népszerűbbek, egy friss felmérés szerint a hazai cégvezetők közel fele cserélné járműflottáját elektromosra három éven belül....
Az agglomerációban is erősít a GreenGo
Az autómegosztók sikerének és népszerűségének egyik kulcsa, hogy a felhasználók számára elérhető-e a szolgáltatás mindennapi életük fontos helyszínei közelében. A szolgáltatási terület bővíthetőségének korlátait...
Több mint egy tonna műanyag flakont gyűjtöttek össze
A Henkel és a Rossman tavaly már a 7. alkalommal rendezte meg a népszerű „Játék egy zöldebb jövőért” fenntarthatósági promócióját. A kezdeményezés a Trade...
Zöldre vált az Erste ingatlanalapja
A magyarországi ingatlanalapok közül elsőként működik ESG-alapként az Erste Nyíltvégű Ingatlan Befektetési Alap. Az ingatlanalap tulajdonában lévő épületek – értékalapon számítva – több mint...
Karbonlábnyom-számlálóval zöldít a Hello Agency
A Hello Agency a jövőben az árak mellett a rendezvények karbonlábnyomát is feltünteti az ajánlataiban, hogy több, fenntarthatóság szempontját is figyelembe vevő alternatívát is...
Új fejlesztés segíthet a karbonlábnyomunk megismerésében
Az innovatív norvég startup, a Carbon Centrum új befektetője, az EIT InnoEnergy égisze alatt folytathatja a CarbonID fejlesztését. A platformot arra hozták létre, hogy...
Újabb kihívásokat hoz a hazai cégeknek az Unió rendelete
Alig egy éve maradt a vállalatoknak arra, hogy felkészüljenek az Európai Unió erdőirtás megfékezését célzó rendeletének (EUDR) végrehajtására. A szabályozás új kötelezettségeket ró valamennyi...
Ezért választják egyre többen a környezettudatosabb divatcikkeket
Folyamatosan nőtt az érdeklődés az európai fogyasztók körében a környezetbarát divattermékek iránt, de a fenntarthatóság sokszor csak addig prioritás, amíg a vásárlóknak nem kell...
Tovább zöldült a BMW
A BMW Group tavaly fennállása eddigi legalacsonyabb károsanyag-kibocsátási átlagértékét érte el Európában. Példaértékű összemissziós értékével a BMW Group jelentős mértékben túlteljesítette az Európai Unió...
Tippek a napelem pályázathoz
Elindult a Napenergia Plusz Program előregisztrációk visszaigazolása. Több mint 25.000 magánszemély jelentkezett a 66 százalékos vissza nem térítendő pályázatra, ebből jól látszik, hogy nagy...
Külföldön is terjeszkedik a magyar környezettudatos autómosó
Míg néhány évvel ezelőtt csupán az emberek töredéke tudta, mi az a nanotechnológiás autómosó, mára már teljesen beépült a köztudatba ez a környezettudatos megoldás,...
Fél év alatt 3 tonna papírhulladékot spórolt meg a Rossmann
Csomagolásmentes kiszállítási opciót vezetett be tavaly ősszel a Rossmann Magyarország. A kezdeményezés lényege, hogy a saját futárszolgálatuk által kiszállított csomagok már olyan tartós táskában...
Nagyot léphetünk a klímavédelem terén
Ambiciózus célkitűzést fogalmazott meg az Európai Bizottság, javaslatuk szerint ugyanis 2040-ig az 1990-es szinthez képest 90 százalékkal kellene csökkenteni az üvegházhatású gázok kibocsátását a...
Versenghetnek a zöld megoldásokat fejlesztő startupok
Eddigi legnagyobb és legsokszínűbb demó-napját rendezte meg február 7-én Inclusive Ventures Lab (MSIVL, röviden: Labor) nevű kezdeményezése keretében Morgan Stanley. A 23 támogatott startup...
Jön a zöld átállás az építőiparban
Az európai uniós szabályozás fokozatos szigorodása, a hazai ESG-törvény bevezetése és a napokban elindult, az építőanyagok környezeti terhelését értékelő információs rendszer is a zöld...
Rengeteg hulladékot gyűjtöttek be a Tisza ukrajnai vidékén
A vártnál is nagyobb sikernek bizonyul a Diageo és a PET Kupa által 2022 tavaszán indított kétéves hulladékmentesítési akcióprogram, amely a Tisza ukrajnai kárpátaljai...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Országos Rajzfilmünnepen – három napos szórakozás a gyerekeknek
November 14–16. között immár tizenegyedik alkalommal rendezik meg Magyarország egyik legnagyobb kulturális eseményét, az Országos Rajzfilmünnepet, melynek a JimJam gyerekcsatorna is évek óta elkötelezett támogatója. A rajzfilmek sokszor többet adnak, mint puszta szórakozást: segítenek...
Saját ruhakollekciót dobott piacra a GLAMOUR
Könnyen kombinálható, minőségi alapdarabok letisztult stílusban - ez volt a hazai GLAMOUR csapat elképzelése és régóta dédelgetett álma első saját ruhakollekciójáról, amely november 12-től vásárolható meg a GLAMOUR Shopban, a márka webáruházában.Pólók és baseball...
Idén nem lesz gazdagabb a karácsony
Idén az elmúlt évhez képest várhatóan ugyanannyit terveznek költeni a magyarok karácsonykor – derült ki egy friss, országos, reprezentatív kutatásból. Az eredmények alapján csökkent a nagyobb költést tervezők aránya, emellett a megajándékozottak és a...
Rátapostak a gázra – interjú Lajtner Tamással
Magyarországon a Ford szeptember végéig a legkelendőbb autómárka a teljes piacot nézve – nyilatkozta lapunknak Lajtner Tamás. A Ford Magyarország kommunikációs vezetőjével az elektromos autók volumennövekedéséről, a flottapiacról és a modellpaletta frissüléséről is beszéltünk....
Csökkenő profit, erősödő koncentráció – ez jellemzi a hazai marketingipart
Kihívásokkal teli piacon, de alapvetően stabilan működnek a marketing-iparághoz köthető hazai cégek. Azonban a gyengülés jelei már látszódnak: az árbevételek jól alakultak, de elindult a profit csökkenése, a költségek pedig elszabadultak – derült ki...
Digital Center
6G labort nyitott az Ericsson Budapesten
Az Ericsson megnyitotta új 6G Laborját budapesti kutatás-fejlesztési központjában. A vállalat ezzel tovább erősíti a jövő hálózatainak fejlesztésére vonatkozó elkötelezettségét, ugyanakkor fokozza a következő generációs mobiltechnológia kutatására és szabványosítására tett erőfeszítéseit.Az új labor a...
Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját
A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...
Új csúcstévével rukkolt elő a Hisense
Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába. Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5...
Jön az MI, és mindent felforgat a biztosításban
A mesterséges intelligencia alkalmazása új lehetőségeket teremt az életbiztosítási szektorban – hangzott el a VII. Életbiztosítási Csúcstalálkozón Balatonfüreden. Márta Róbert, a Generali Biztosító igazgatósági tagja szerint az AI nemcsak az ajánlatkészítést gyorsítja, hanem a...
Mesterséges intelligenciával újítanák meg a vállalati működést
A Konecta, a vásárlói élmény (CX) és a digitális szolgáltatások globális vezetője, stratégiai szövetségre lépett a CrewAI-jal, a többrésztvevős (multi-agent) mesterséges intelligencia-platform úttörőjével. A két vállalat közösen újradefiniálja az ember és a mesterséges intelligencia...









