- Hirdetés -

Nőknek kampányol a ŠKODA

|

„Úton Önmagamhoz” címmel új női programot indított a ŠKODA. A bevezetőkampányt a Fastbridge jegyzi.

 

Nehéz vitatkozni a ténnyel, hogy a ŠKODA az egyik legnépszerűbb hazai autómárka. Ezt nemcsak az értékesítési számok, hanem a Facebook oldaluk elkötelezett rajongótábora is igazolja. A márka által felvonultatott technológiai megoldások, a nemzetközileg is elismert kristálydizájn eleganciája, a bátor színvilág és a csúcsminőségű német technológia, mind hasznos és okos megoldásokat nyújtanak azoknak, akik beleülnek egy Škodába.

 

A tapasztalatok alapján azonban a hölgyek közül sokan még nem fedezték fel a márka és a ŠKODA modellek sokszínűségét – ezért szükség volt egy olyan programra, ami túlmutatva a klasszikus autóreklámokon és a nőkről szóló sztereotípiákon, egyedi, kreatív módon hozza közel a márkát a nőkhöz. Mindezt úgy, hogy a nők valódi igényeit és sokoldalúságát megismerve, a márka is lehetőséget kapjon kreativitásának és sokszínűségének megmutatására.

Így született meg az „Úton önmagamhoz” kampány ötlete.

 

„Ezzel a formabontó kampánnyal szeretnénk bátran felvállalni, hogy olykor nem csak férfiként, de márkaként sem tudjuk, mire vágynak a nők. Ezért szerettük volna megismerni az ő gondolkodásukat és sokszínűségüket, miközben megmutatjuk azt is, hogy a rájuk jellemző sokoldalúság a modelljeinkben is megvan” – mondta el Dalnoki Balázs, a ŠKODA Magyarország márkaigazgatója.

 

„2016-ban ez volt a legbetegebb kampányfilm, amit forgattunk. Üdító színfoltja volt az évünknek!”– Lőrincz Nándor és Nagy Bálint – a film rendező-operatőr párosa.

 

„Külön élmény volt, hogy az autós téma ellenére, nem csak a kamerák előtt, de a színfalak mögött is, mind ügyfél oldalon, mind az interjú forgatások és háttérstáb részéről is szinte csak nőkkel dolgozhattunk együtt” – meséli Banga Gábor, a Fastbridge részéről.

 

A kampány központi eleme az utononmagamhoz.hu microsite, ahol érdekes, folyamatosan bővülő tartalmakkal találkozhatnak az odalátogatók. Például havonta jelentkező, rövid videóinterjúkkal, amikben Ábel Anita vezetésével találkozhatunk olyan hölgyekkel, akiken keresztül megmutathatjuk a minden nőben jelen lévő sokszínűséget. A bevezető interjúkban megismerkedhetünk egy kaszkadőrrel, egy hegymászóval, és egy tetováló művésszel. A beszélgetésekből az is kiderül, hogyan találtak rá álmaik hivatására, illetve milyen sztereotípiákkal kell szembesülniük a hétköznapokban.

 

Mindemellett természetesen a honlapra felkerültek a ŠKODA női értékesítőinek elérhetőségei is, így, aki hozzájuk szeretne fordulni segítségért, könnyen és gyorsan megteheti. Sőt pár kattintással tesztvezetésre is jelentkezhet.

 

 

Alkotók listája:

Megbízói oldal:

Megbízó: Porsche Hungaria / ŠKODA

ŠKODA Márkaigazgató: Dalnoki Balázs

Digitális Koordinátor: Varga Andrea

ŠKODA Marketing menedzser: Ruisz Anita

Ügynökségek:

Kivitelező reklámügynökség: Fastbridge Hungary

Kreatívigazgató: Tőrös Balázs

Art director: Berki Péter

Szövegíró: Fehér Zsigmond

Account: Banga Gábor

 

Médiaügynökség: Initiative, Fastbridge

Médiatervező: Bakay Bernadett, Mészáros Szilvia

Produkció:

Produkciós cég: Wipe-Art

Launch film rendező: Lőrincz Nándor

Launch film operatőr: Nagy Bálint

Interjú film rendező: Cibulya Nikol

Interjú film operatőr: Fecske Flóra

Gyártásvezető: Nagy Mariann

Utómunka:

Vágó: Gothár Márton

Utómunka: Várfoki „Zoulu” Zoltán

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...