„Úton Önmagamhoz” címmel új női programot indított a ŠKODA. A bevezetőkampányt a Fastbridge jegyzi.
Nehéz vitatkozni a ténnyel, hogy a ŠKODA az egyik legnépszerűbb hazai autómárka. Ezt nemcsak az értékesítési számok, hanem a Facebook oldaluk elkötelezett rajongótábora is igazolja. A márka által felvonultatott technológiai megoldások, a nemzetközileg is elismert kristálydizájn eleganciája, a bátor színvilág és a csúcsminőségű német technológia, mind hasznos és okos megoldásokat nyújtanak azoknak, akik beleülnek egy Škodába.
A tapasztalatok alapján azonban a hölgyek közül sokan még nem fedezték fel a márka és a ŠKODA modellek sokszínűségét – ezért szükség volt egy olyan programra, ami túlmutatva a klasszikus autóreklámokon és a nőkről szóló sztereotípiákon, egyedi, kreatív módon hozza közel a márkát a nőkhöz. Mindezt úgy, hogy a nők valódi igényeit és sokoldalúságát megismerve, a márka is lehetőséget kapjon kreativitásának és sokszínűségének megmutatására.
Így született meg az „Úton önmagamhoz” kampány ötlete.
„Ezzel a formabontó kampánnyal szeretnénk bátran felvállalni, hogy olykor nem csak férfiként, de márkaként sem tudjuk, mire vágynak a nők. Ezért szerettük volna megismerni az ő gondolkodásukat és sokszínűségüket, miközben megmutatjuk azt is, hogy a rájuk jellemző sokoldalúság a modelljeinkben is megvan” – mondta el Dalnoki Balázs, a ŠKODA Magyarország márkaigazgatója.
„2016-ban ez volt a legbetegebb kampányfilm, amit forgattunk. Üdító színfoltja volt az évünknek!”– Lőrincz Nándor és Nagy Bálint – a film rendező-operatőr párosa.
„Külön élmény volt, hogy az autós téma ellenére, nem csak a kamerák előtt, de a színfalak mögött is, mind ügyfél oldalon, mind az interjú forgatások és háttérstáb részéről is szinte csak nőkkel dolgozhattunk együtt” – meséli Banga Gábor, a Fastbridge részéről.
A kampány központi eleme az utononmagamhoz.hu microsite, ahol érdekes, folyamatosan bővülő tartalmakkal találkozhatnak az odalátogatók. Például havonta jelentkező, rövid videóinterjúkkal, amikben Ábel Anita vezetésével találkozhatunk olyan hölgyekkel, akiken keresztül megmutathatjuk a minden nőben jelen lévő sokszínűséget. A bevezető interjúkban megismerkedhetünk egy kaszkadőrrel, egy hegymászóval, és egy tetováló művésszel. A beszélgetésekből az is kiderül, hogyan találtak rá álmaik hivatására, illetve milyen sztereotípiákkal kell szembesülniük a hétköznapokban.
Mindemellett természetesen a honlapra felkerültek a ŠKODA női értékesítőinek elérhetőségei is, így, aki hozzájuk szeretne fordulni segítségért, könnyen és gyorsan megteheti. Sőt pár kattintással tesztvezetésre is jelentkezhet.
Alkotók listája:
Megbízói oldal:
Megbízó: Porsche Hungaria / ŠKODA
ŠKODA Márkaigazgató: Dalnoki Balázs
Digitális Koordinátor: Varga Andrea
ŠKODA Marketing menedzser: Ruisz Anita
Ügynökségek:
Kivitelező reklámügynökség: Fastbridge Hungary
Kreatívigazgató: Tőrös Balázs
Art director: Berki Péter
Szövegíró: Fehér Zsigmond
Account: Banga Gábor
Médiaügynökség: Initiative, Fastbridge
Médiatervező: Bakay Bernadett, Mészáros Szilvia
Produkció:
Produkciós cég: Wipe-Art
Launch film rendező: Lőrincz Nándor
Launch film operatőr: Nagy Bálint
Interjú film rendező: Cibulya Nikol
Interjú film operatőr: Fecske Flóra
Gyártásvezető: Nagy Mariann
Utómunka:
Vágó: Gothár Márton
Utómunka: Várfoki „Zoulu” Zoltán