Nőknek kampányol a ŠKODA

„Úton Önmagamhoz” címmel új női programot indított a ŠKODA. A bevezetőkampányt a Fastbridge jegyzi.

 

Nehéz vitatkozni a ténnyel, hogy a ŠKODA az egyik legnépszerűbb hazai autómárka. Ezt nemcsak az értékesítési számok, hanem a Facebook oldaluk elkötelezett rajongótábora is igazolja. A márka által felvonultatott technológiai megoldások, a nemzetközileg is elismert kristálydizájn eleganciája, a bátor színvilág és a csúcsminőségű német technológia, mind hasznos és okos megoldásokat nyújtanak azoknak, akik beleülnek egy Škodába.

 

A tapasztalatok alapján azonban a hölgyek közül sokan még nem fedezték fel a márka és a ŠKODA modellek sokszínűségét – ezért szükség volt egy olyan programra, ami túlmutatva a klasszikus autóreklámokon és a nőkről szóló sztereotípiákon, egyedi, kreatív módon hozza közel a márkát a nőkhöz. Mindezt úgy, hogy a nők valódi igényeit és sokoldalúságát megismerve, a márka is lehetőséget kapjon kreativitásának és sokszínűségének megmutatására.

Így született meg az „Úton önmagamhoz” kampány ötlete.

 

„Ezzel a formabontó kampánnyal szeretnénk bátran felvállalni, hogy olykor nem csak férfiként, de márkaként sem tudjuk, mire vágynak a nők. Ezért szerettük volna megismerni az ő gondolkodásukat és sokszínűségüket, miközben megmutatjuk azt is, hogy a rájuk jellemző sokoldalúság a modelljeinkben is megvan” – mondta el Dalnoki Balázs, a ŠKODA Magyarország márkaigazgatója.

 

„2016-ban ez volt a legbetegebb kampányfilm, amit forgattunk. Üdító színfoltja volt az évünknek!”– Lőrincz Nándor és Nagy Bálint – a film rendező-operatőr párosa.

 

„Külön élmény volt, hogy az autós téma ellenére, nem csak a kamerák előtt, de a színfalak mögött is, mind ügyfél oldalon, mind az interjú forgatások és háttérstáb részéről is szinte csak nőkkel dolgozhattunk együtt” – meséli Banga Gábor, a Fastbridge részéről.

 

A kampány központi eleme az utononmagamhoz.hu microsite, ahol érdekes, folyamatosan bővülő tartalmakkal találkozhatnak az odalátogatók. Például havonta jelentkező, rövid videóinterjúkkal, amikben Ábel Anita vezetésével találkozhatunk olyan hölgyekkel, akiken keresztül megmutathatjuk a minden nőben jelen lévő sokszínűséget. A bevezető interjúkban megismerkedhetünk egy kaszkadőrrel, egy hegymászóval, és egy tetováló művésszel. A beszélgetésekből az is kiderül, hogyan találtak rá álmaik hivatására, illetve milyen sztereotípiákkal kell szembesülniük a hétköznapokban.

 

Mindemellett természetesen a honlapra felkerültek a ŠKODA női értékesítőinek elérhetőségei is, így, aki hozzájuk szeretne fordulni segítségért, könnyen és gyorsan megteheti. Sőt pár kattintással tesztvezetésre is jelentkezhet.

 

 

Alkotók listája:

Megbízói oldal:

Megbízó: Porsche Hungaria / ŠKODA

ŠKODA Márkaigazgató: Dalnoki Balázs

Digitális Koordinátor: Varga Andrea

ŠKODA Marketing menedzser: Ruisz Anita

Ügynökségek:

Kivitelező reklámügynökség: Fastbridge Hungary

Kreatívigazgató: Tőrös Balázs

Art director: Berki Péter

Szövegíró: Fehér Zsigmond

Account: Banga Gábor

 

Médiaügynökség: Initiative, Fastbridge

Médiatervező: Bakay Bernadett, Mészáros Szilvia

Produkció:

Produkciós cég: Wipe-Art

Launch film rendező: Lőrincz Nándor

Launch film operatőr: Nagy Bálint

Interjú film rendező: Cibulya Nikol

Interjú film operatőr: Fecske Flóra

Gyártásvezető: Nagy Mariann

Utómunka:

Vágó: Gothár Márton

Utómunka: Várfoki „Zoulu” Zoltán