- Hirdetés -

Nőknek kampányol a ŠKODA

|

- Hirdetés -

„Úton Önmagamhoz” címmel új női programot indított a ŠKODA. A bevezetőkampányt a Fastbridge jegyzi.

 

Nehéz vitatkozni a ténnyel, hogy a ŠKODA az egyik legnépszerűbb hazai autómárka. Ezt nemcsak az értékesítési számok, hanem a Facebook oldaluk elkötelezett rajongótábora is igazolja. A márka által felvonultatott technológiai megoldások, a nemzetközileg is elismert kristálydizájn eleganciája, a bátor színvilág és a csúcsminőségű német technológia, mind hasznos és okos megoldásokat nyújtanak azoknak, akik beleülnek egy Škodába.

 

A tapasztalatok alapján azonban a hölgyek közül sokan még nem fedezték fel a márka és a ŠKODA modellek sokszínűségét – ezért szükség volt egy olyan programra, ami túlmutatva a klasszikus autóreklámokon és a nőkről szóló sztereotípiákon, egyedi, kreatív módon hozza közel a márkát a nőkhöz. Mindezt úgy, hogy a nők valódi igényeit és sokoldalúságát megismerve, a márka is lehetőséget kapjon kreativitásának és sokszínűségének megmutatására.

Így született meg az „Úton önmagamhoz” kampány ötlete.

 

„Ezzel a formabontó kampánnyal szeretnénk bátran felvállalni, hogy olykor nem csak férfiként, de márkaként sem tudjuk, mire vágynak a nők. Ezért szerettük volna megismerni az ő gondolkodásukat és sokszínűségüket, miközben megmutatjuk azt is, hogy a rájuk jellemző sokoldalúság a modelljeinkben is megvan” – mondta el Dalnoki Balázs, a ŠKODA Magyarország márkaigazgatója.

 

„2016-ban ez volt a legbetegebb kampányfilm, amit forgattunk. Üdító színfoltja volt az évünknek!”– Lőrincz Nándor és Nagy Bálint – a film rendező-operatőr párosa.

 

„Külön élmény volt, hogy az autós téma ellenére, nem csak a kamerák előtt, de a színfalak mögött is, mind ügyfél oldalon, mind az interjú forgatások és háttérstáb részéről is szinte csak nőkkel dolgozhattunk együtt” – meséli Banga Gábor, a Fastbridge részéről.

 

A kampány központi eleme az utononmagamhoz.hu microsite, ahol érdekes, folyamatosan bővülő tartalmakkal találkozhatnak az odalátogatók. Például havonta jelentkező, rövid videóinterjúkkal, amikben Ábel Anita vezetésével találkozhatunk olyan hölgyekkel, akiken keresztül megmutathatjuk a minden nőben jelen lévő sokszínűséget. A bevezető interjúkban megismerkedhetünk egy kaszkadőrrel, egy hegymászóval, és egy tetováló művésszel. A beszélgetésekből az is kiderül, hogyan találtak rá álmaik hivatására, illetve milyen sztereotípiákkal kell szembesülniük a hétköznapokban.

 

Mindemellett természetesen a honlapra felkerültek a ŠKODA női értékesítőinek elérhetőségei is, így, aki hozzájuk szeretne fordulni segítségért, könnyen és gyorsan megteheti. Sőt pár kattintással tesztvezetésre is jelentkezhet.

 

 

Alkotók listája:

Megbízói oldal:

Megbízó: Porsche Hungaria / ŠKODA

ŠKODA Márkaigazgató: Dalnoki Balázs

Digitális Koordinátor: Varga Andrea

ŠKODA Marketing menedzser: Ruisz Anita

Ügynökségek:

Kivitelező reklámügynökség: Fastbridge Hungary

Kreatívigazgató: Tőrös Balázs

Art director: Berki Péter

Szövegíró: Fehér Zsigmond

Account: Banga Gábor

 

Médiaügynökség: Initiative, Fastbridge

Médiatervező: Bakay Bernadett, Mészáros Szilvia

Produkció:

Produkciós cég: Wipe-Art

Launch film rendező: Lőrincz Nándor

Launch film operatőr: Nagy Bálint

Interjú film rendező: Cibulya Nikol

Interjú film operatőr: Fecske Flóra

Gyártásvezető: Nagy Mariann

Utómunka:

Vágó: Gothár Márton

Utómunka: Várfoki „Zoulu” Zoltán

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ezek voltak a legkelendőbb termékek az Euronicsnél

Airfryerek, telefonok és robotporszívók – ezek a legnagyobb fejlődést mutató termékkategóriák 2021 és 2022 júniusa között a magyar tulajdonban lévő Euronics Műszaki Áruházlánc éves kimutatása alapján. A tavaly márciusi boltzár után a vásárlók lelkesen...

Sokba kerülhet az iskolakezdés

Az iskolakezdés átlagosan 20-30 ezer forintba kerül gyermekenként, amennyiben a tanulónak új iskolatáskára is szüksége van, akkor akár meg is duplázódhat ez az összeg a REGIO JÁTÉK friss felmérése alapján. A tanszer-beszerzés augusztusban tetőzik,...

Idén a horvát tengerpart a sláger a magyar nyaralóknál

A júliusban megkötött utasbiztosítások több mint kétharmada tengerparti nyaralásra szólt. A legnépszerűbb úti cél Horvátország volt, a legdrágább biztosítás pedig meghaladta a 180 ezer forintot – derül ki a Bank360.hu utazási indexéből.  Június után...

Szeptember elején lesz a BuSho

Augusztus 30. és szeptember 4. között tartják a 18. Budapest Short Film Fesztivált, vagy közismert nevén a BuSho-t, amelyen a nevezett csaknem 1000 filmből 65-öt láthatnak az érdeklődők a fővárosban. A fesztivál fő helyszíne a...

Két hét és visszatérnek a párkereső gazdák

Augusztus 29-én indul a Házasodna a gazda, az RTL Klub társkereső realityjének 5. évada minden hétköznap este lesz látható a csatornán.  A műsorvezető Nádai Anikó lesz, az epizódok az RTL Most platformon is megtekinthetők...

Tovább nőtt a Lenovo nyeresége

Erős első éves eredményeket jelentett be a Lenovo Group, amely így a kilencedik egymást követő negyedévben növelte mind a bevételét, mind a nyereségét. Az első negyedéves nettó nyereség a tavalyihoz képest 11 százalékkal 516...

A Gránit Bankkal növekszik tovább az Equilor

Változatlan menedzsmenttel folytatja működését az Equilor Befektetési Zrt., miután a Gránit Bank Zrt. 50 százalék plusz egy szavazatnyi részesedést szerez a több mint 30 éves magyar befektetési szolgáltatóban. Az Equilor 49,9 százalékos tulajdonosa továbbra...
sms mobiltelefon

Alkalmazások, amik megkönnyítik az életünket

Attól, hogy aktív internethasználókká válunk, még nem kell egész nap a kijelző vagy a képernyő előtt gubbasztanunk. Sőt, az online megoldások közül sok nemhogy időrabló, de időt is spórolhatunk vele. A fiatalok világnapjára a...

Így lehet élmény a tanulás

Sokat tehetnek a szülők az iskolakezdésre készülve is azért, hogy megkönnyítsék gyerekeiknek a tanulást. Ebben kulcsszerep az okoseszközöknek juthat, amelyek a hagyományos tankönyvekkel szemben nem csak az információt bocsátják rendelkezésre, hanem az agy bal...

A befektetők uralják a nyári ingatlanpiacot

 Az ingatlanpiacon továbbra is kitart a nyár, az extrém szabadságolási időszak és a változó gazdasági és társadalmi környezet erős, legutoljára a járvány sújtotta 2020-as év májusában tapasztalt visszaesést jelentett a tranzakciók számában. 2022 júliusában...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megújítja operációs rendszerét az OPPO

Az OPPO globális online stream eseményen mutatja be az Android 13-ra épülő mobil operációs rendszerének legfrissebb verzióját. A 67 nyelven elérhető és globálisan több mint 500 millió havi aktív felhasználóval rendelkező ColorOS 13 vadonatúj...

Ezek voltak a legkelendőbb termékek az Euronicsnél

Airfryerek, telefonok és robotporszívók – ezek a legnagyobb fejlődést mutató termékkategóriák 2021 és 2022 júniusa között a magyar tulajdonban lévő Euronics Műszaki Áruházlánc éves kimutatása alapján. A tavaly márciusi boltzár után a vásárlók lelkesen...

Sokba kerülhet az iskolakezdés

Az iskolakezdés átlagosan 20-30 ezer forintba kerül gyermekenként, amennyiben a tanulónak új iskolatáskára is szüksége van, akkor akár meg is duplázódhat ez az összeg a REGIO JÁTÉK friss felmérése alapján. A tanszer-beszerzés augusztusban tetőzik,...

Idén a horvát tengerpart a sláger a magyar nyaralóknál

A júliusban megkötött utasbiztosítások több mint kétharmada tengerparti nyaralásra szólt. A legnépszerűbb úti cél Horvátország volt, a legdrágább biztosítás pedig meghaladta a 180 ezer forintot – derül ki a Bank360.hu utazási indexéből.  Június után...

Szeptember elején lesz a BuSho

Augusztus 30. és szeptember 4. között tartják a 18. Budapest Short Film Fesztivált, vagy közismert nevén a BuSho-t, amelyen a nevezett csaknem 1000 filmből 65-öt láthatnak az érdeklődők a fővárosban. A fesztivál fő helyszíne a...
- Hirdetés -

Don't Miss

Jobban kell küzdenünk a fogyasztók figyelméért

Egymás gondolatainak meghallgatása, egymás munkáinak megtekintése mindig inspirációt nyújt és elősegíti a megújulásra való készséget, képességet – vallja Mérő Ádám, a Coca Cola Company Consumer & Shopper Connection Director-a. A szakember a szeptember 15-i...

A marketingvezetők jó esetben interdiszciplináris gondolkozók

Manapság a marketing az egyetlen omnipotens diszciplina, amely egy vállalat működésének teljességét képes átfogni – állítja Szabó Béla. A Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatója a Marketing Summitot beharangozó interjúsorozatban az mmonline.hu-nak beszélt arról, hogy milyen...

Együtt erősebbek vagyunk

A marketing szakemberek, vezetők szerepe jelentősen megnövekedett a vállalaton belül és az üzleti értékteremtés folyamatában is – mutatott rá Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető...

Rekordok éve

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb hazai reklámügynökségek listáját a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan értékelik a múlt évet és mit várnak idén, Biró László, a Mediator...

További növekedés lehet

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb médiaügynökségek rangsorát a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan látják a múlt évet és mire számítanak idén, Novák Péter, a Dentsu Hungary...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Eszméletlenül nagy a weboldalak karbonlábnyoma

Egy átlagos internetfelhasználó éves szinten 414 kg károsanyag-kibocsátásért felelős. Egy közepes weboldal pedig 60 kg CO2e éves kibocsátással ugyanakkora környezeti lábnyommal jár, mint 4,3 millió SMS vagy napi 63 percnyi TikTok aktivitás. Bár a...

Újabb lépést tett a fenntarthatóság felé a Samsung

A Samsung jelentős előrelépést tett a mobilkommunikációs üzletág 2025-ös fenntarthatósági céljainak elérése felé. A legfontosabb kezdeményezések közé tartozik az újrahasznosított anyagok továbbfejlesztett használata és beépítése a termékekbe, a környezettudatosabb csomagolás kialakítása, valamint a régebbi...

Újabb környezetvédelmi rekord a Tiszán

Rekordmennyiségű, 2880 zsák hulladék összegyűjtésével zárult a X. Jubileumi Felső-Tiszai PET Kupa. A pillepalackokból épült hajók versenyében a legtöbb hulladékot a Siemens Energy vállalati önkéntesekből és gyerekeikből álló csapata nyerte, akik ezúttal az egy...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....