- Hirdetés -

Tovább zöldít a DHL

|

Tovább bővül a DHL Express Magyarország Kft. nulla helyi károsanyag-kibocsátású járműflottája: a vállalat az eddigi 20-ról 39-re növeli Budapesten az elektromos futárautóinak számát, így a fővárost kiszolgáló járművek 70 százaléka már teljesen környezetbarát módon, károsanyag-kibocsátás nélkül veszi fel és viszi házhoz az ügyfelek küldeményeit. Ráadásul az e-furgonok akkumulátorait megújuló forrásból származó árammal töltik fel a DHL Express telephelyén.

A flottabővítéssel a DHL Express vállalat újabb jelentős lépést tesz a globális klímacéljai irányába, amelyekben vállalta, hogy 2030-ig a szállítmányozásban és kézbesítésben használt járműveinek 60%-át elektromosra cseréli, a többi járművét pedig 30% fölötti arányban fenntartható üzemanyaggal üzemelteti világszerte, majd 2050-re eléri a teljesen karbonsemleges működést.

A mostani, jelentős budapesti zöldítés több mint 10%-kal csökkenti a DHL Express magyarországi CO2-kibocsátását. Emellett a vállalat az ország egész területén folytatja a kézbesítés és szállítmányozás dekarbonizálását: a cég által Magyarországon használt 170 furgon közül 43 már elektromosan üzemel.

A DHL Express 2021-ben megkezdte az elektromos autótöltő hálózat kiépítését is. Jelenleg a budapesti telephelyén 59 ilyen töltőállomással rendelkezik, ezekhez fenntartható forrásból származó zöldáramot vásárol, vidéki telephelyein pedig már elkezdte a napelemek telepítését is. A cég budapesti, Ferihegy 1-es terminálnál működő épületei 100%-ban megújuló energiával működnek.

„Minden termékünk és szolgáltatásunk esetében tudunk zöld alternatívát ajánlani, és ezzel nemcsak a saját karbonlábnyomunkat csökkentjük, hanem a velünk együttműködő ügyfeleknek is segítünk a közvetett módon – például a termékeik szállítása vagy elosztása során – keletkező kibocsátásukat mérsékelni. Erre növekvő igény van a fogyasztók részéről is, akik egyre inkább elvárják, hogy a küldeményeik karbonlábnyoma a lehető legkisebb legyen” – mondja Mészáros Ádám, a DHL Express magyarországi ügyvezető igazgatója.

A DHL Express a mostani zöld bővítéshez a Ford Közép és Kelet-Európa Kft-től választott Ford E-Transit furgonokat. Ezek teljes mértékben a DHL-futárok igényei alapján, egyedi felépítménnyel és belső kialakítással készültek. Például a sofőrfülke és a raktér a könnyebb és gyorsabb pakolás érdekében átjárható, továbbá a raktérben csúszásmentes polcrendszer van.

„Magyarországon a Ford Pro üzletág stabilan vezető pozíciót tölt be a haszongépjárművek piacán, ezen belül az elektromos áruszállítók szegmensében egyaránt. A Ford élen jár az elektrifikációban és a karbonmentesítésben; a fenntarthatóság részeként kiemelt hangsúlyt fektetünk a zökkenőmentes üzemeltetésre egyaránt. Az országos szervizhálózat mellett és Európa-szerte elérhető ’Blue Oval Charge Network’ töltőhálózatunk biztosítja az autók rendelkezésre állásának megnövelt idejét, ezáltal is elősegítve a mobilitást.

A DHL-lel való együttműködés ennek egy komplex és nemzetközi szinten is sikeres példája, hiszen a most munkába álló Ford E-Transit elektromos járműveket sikerült a legösszetettebb ügyféligényeket is kielégítő módon egyénre szabni, eközben fenntartható módon segíteni az üzleti hatékonyság növelését” – mondja Kővágó-Laky Andrea, a Ford Magyarország ügyvezető igazgatója.

A DHL és a Ford számára kiemelten fontos a járműbiztonság. Ennek jegyében a most átadott e-furgonokban beépített, 360 fokos kamera, továbbá fellépő és kapaszkodók támogatják a mindennapi hatékony és biztonságos munkavégzést, emellett különféle digitális megoldások biztosítanak kényelmes vezetési élményt a futárok számára. A járművek hatótávolsága egy töltéssel 240 kilométer, így lehetővé teszik a DHL számára a napi futárkörök lebonyolítását Budapesten és vonzáskörzetében.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...