Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Archív
- Hirdetés -
Ez is fontos egy étteremben
Újra fontos szerep jut a kávénak is – derül ki a Nespresso kutatásából. Komoly összefüggés tapasztalható egy étterem megítélése és az ott felszolgált kávé...
Szinte mindenhol gond a munkaerőhiány
Majdnem minden szakterületre elért a munkaerőhiány a Profession.hu felmérése szerint. Az állásközvetítő portálon 2017 harmadik negyedévében meghirdetett 35 ezer állás új rekordot jelent.
Éves összehasonlításban...
Így építkeznek a magyarok
Leginkább a beruházó szándéka, kisebb mértékben a vásárlói igény és a településképi szabályok szabják meg, hogy milyen stílusú lesz egy újépítésű ingatlan. Sőt, az...
Erősödtek a diszkontok
A háztartások ritkábban vásároltak nagyobb összegben napi fogyasztási cikket 2017. január-június között – derül ki a GfK tanulmányából. Az év első felében újra a...
Többet keresnek a fizikai munkások
A harmadik negyedévben 859 forint volt a fizikai munkát végző szak- és betanított munkások átlagos bruttó órabére a Trenkwalder közel 7 ezer fő béradatait...
X-Faktor: Ki a legjobb a Facebookon?
Serena Rigacci nyerte az X-Faktor első fordulóját a Facebookon: ő rendelkezik a legtöbb rajongóval, és a szombati élő show-t követően is ő gyűjtötte a...
Új célpontra hajtanak a kiberbűnözők
Óriási biznisz az egészségügyi személyes adatok kereskedelme a feketepiacon, tízből négy kibertámadásnak már az egészségügy a célpontja. A biztonság ebben a szegmensben akár élet-halál...
Sztárszerzők a könyvvásáron
A legnépszerűbb, friss kötetes magyar szerzők többsége szerepel a Margó Irodalmi Fesztivál és Könyvvásáron október 19-22. között a Teslában. A rendezvény a könyvpiac számára...
Lemaradtak a magyar vállalatok
A hazai vállalatok csaknem fele alig alkalmaz Big Data analitikát. A digitális gazdaság jelenében másodpercenként keletkező, szinte felfoghatatlan méretű adathalmaz megfelelő feldolgozása és strukturált...
Jönnek a robotok – Mi lesz a munkavállalókkal?
Rövidtávon a robotok elvehetik a munkahelyek 5 százalékát, miközben az álláskeresés is egyre inkább a mobilfelületre terelődik át. Az aktív munkavállalók 75 százalékát 2020-ra...
Tarolnak a mobilok
Tovább nő a mobileszközök dominanciája az internethasználatban, a Zenith előrejelzése szerint jövőre már a világhálón töltött idő közel háromnegyedét uralják majd ezek a készülékek....
Közösségimédia-függő a fiatalok közel harmada
Átlagosan napi két órát töltenek közösségi oldalak előtt és az életük felét már online térben élik az úgynevezett Z generációhoz tartozó magyar fiatalok. Egy...
Ezért veszélyes az online tárkeresés
Minden harmadik ember használ online társkereső applikációkat vagy weboldalakat, azonban a “Nagy Ő” keresése közben rengeteg csalódás éri az embereket - sokan találkoznak hamis...
Mi lesz a nyugdíjasévekben? Nem spórolnak a magyarok
Negatívan látja nyugdíjaséveit a magyarok többsége, ennek ellenére a munkavállalók mindössze 27 százaléka vallja magát rendszeres megtakarítónak, ami elmarad a világszerte mért 39 százaléktól....
Online tér – Így lehet biztonságban a gyerek
Gyermekeink olyan világban nőnek fel, ahol a közösségi média, a mobiltechnológia és az online közösségek alapvető fontosságúak a kommunikáció, a tanulás és a fejlesztés...
Ütősek lesznek a jövő fesztiváljai
Szakértők szerint még több vizuális élményre és még több meglepetésre van szükség a hazai fesztiválokon ahhoz, hogy továbbra is állják a sarat a nemzetközi...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Nem számítanak fizetésük csökkenésére a fiatalok
A dolgozó fiatalok döntő része, 68 százaléka egyértelműen derűlátó a jövőbeni fizetésemelésekre nézve, azaz emelkedést várnak. Ugyanakkor az inflációval korrigált emelés, azaz a reálkeresetek alakulását tekintve már jóval árnyaltabb a kép a K&H ifjúsági...
PR-partnert választott a fiatalok tanulását támogató oktatási startup
A fiatalok digitális tanulását támogató magyar oktatási startup, a Jójegy kommunikációs és PR-partnert választott. A jövőben az egyik legdinamikusabban fejlődő hazai oktatási márka tevékenységét Károly Róbert PR-szakértő, marketing-tanácsadó támogatja, aki vállalkozásán, a Károly Róbert...
Szoboszlaival akciózik a Telekom
Minden vágyad, hogy megszerezd a magyar fociválogatott és a Liverpool sztárja, Szoboszlai Dominik autogramját? Mutatunk egy lehetőséget, ahogyan - egy kis szerencsével - a tiéd lehet a hőn áhított aláírás. A Magyar Telekom különleges...
Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját
A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...
Szintet lépett a használtautó-import
Októberben a DataHouse adatai szerint 12 588 import használt személyautó kapott hazai rendszámot, ami 10 százalékkal több az előző havi mennyiségnél, és több mint 17 százalékkal haladja meg a tavalyi hasonló időszak 10 725-ös...
Digital Center
Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját
A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...
Új csúcstévével rukkolt elő a Hisense
Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába. Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5...
Jön az MI, és mindent felforgat a biztosításban
A mesterséges intelligencia alkalmazása új lehetőségeket teremt az életbiztosítási szektorban – hangzott el a VII. Életbiztosítási Csúcstalálkozón Balatonfüreden. Márta Róbert, a Generali Biztosító igazgatósági tagja szerint az AI nemcsak az ajánlatkészítést gyorsítja, hanem a...
Mesterséges intelligenciával újítanák meg a vállalati működést
A Konecta, a vásárlói élmény (CX) és a digitális szolgáltatások globális vezetője, stratégiai szövetségre lépett a CrewAI-jal, a többrésztvevős (multi-agent) mesterséges intelligencia-platform úttörőjével. A két vállalat közösen újradefiniálja az ember és a mesterséges intelligencia...
GEO, automatizált kampányok, prediktív célzás és dinamikus kreatívok – ez ma már nem sci-fi
A következő egy-két évben a generatív AI által vezérelt keresési élmény tovább fog terjedni. Az AI-összefoglalók a találati lista élén jelennek meg, ami csökkentheti az organikus forgalmat bizonyos weboldalak számára. Ugyanakkor a PPC hirdetések...








