- Hirdetés -

Kategória: Archív

- Hirdetés -

Ezért is fontosak az innovatív oktatási projektek

A növekvő munkaerőhiány és a gyorsan változó piaci igények hatására egyre több az innovatív oktatási projekt és szervezet. Ezek egy része általános kompetenciákat fejleszt,...

Így toboroz a MOL

A mesterséges intelligenciát és az emberi interakciót ötvöző új kommunikációs megoldást, úgynevezett chatbotot vet be a MOL-csoport, hogy a fiatal felhasználók hasznos információkat kaphassanak...

Újabb fertőzött alkalmazások

Az ESET szakemberei nemrégiben több olyan alkalmazást találtak és vizsgáltak meg a Google Play áruházban, amelyek különféle módszerekkel próbálják megtéveszteni a felhasználókat. Egyes alkalmazások...

Erre számítanak a nagyvállalatok

Nagyobb árbevételre de kisebb profitra számítanak idén a magyarországi nagyvállalatok - derült ki a K&H nagyvállalati növekedési index kutatásból, amelyhez 550, évi 2 milliárd...

Pályát váltanának a munkavállalók

Ötből négy munkavállaló gondolkodott már pályaváltáson – derül ki a Profession.hu kutatásából. A munkavállalók majdnem felével előfordult már, hogy konkrét célokat fogalmazott meg egy...

Megvan Magyarország legjobb fotója

A 2017-es Sony World Photography Awards szakmai zsűrije bejelentette, hogy Csoboth Edina “Oliver” című fotómunkája nyerte a magyar Nemzeti díjat az idei évben.  A Nemzeti...

Megnyílt a Magyar Sajtófotó Kiállítás

Megnyitotta kapuit a 35. Magyar Sajtófotó kiállítás, mely május végéig várja a látogatókat akár angol nyelvű tárlatvezetéssel is. Idén 234 fotós több mint hatezer...

Londonban készülnek a magyar diákok

A diákok nagyobb sebességbe kapcsolnak, hiszen idén a 33. Shell Eco-marathon visszatér Londonba. Ebben az évben négy magyar csapat vesz részt a versenyen, amit...

Fiataloknak kampányol a Magyar Termék

A Várkert Bazárban készült kisfilmmel március 22-én útjára indult a „Szívügyünk a Magyar Termék” marketingakció. A csaknem 300 szereplővel készült videó a Magyar Termék...

Fesztiválozik a BMW

A BMW Motorrad 2017. augusztus 26-án és 27-én rendezi meg a hgyományteremtő Pure&Crafted Fesztivál harmadik felvonását – ismét Berlinben, ámde vadonatúj környezetben: a Postbahnhof...

Ezt várják el a fiatal munkavállalók

Mára a fiatal munkaerő kevésbé hajlamos elhagyni a munkahely nyújtotta biztonságot, de jobban aggasztja őket a geopolitikai és országos konfliktusokból adódó bizonytalanság, miközben –...

Különleges akció a Lidl-nél

Magyarországon egyedülálló akciót vezetett be a Lidl Magyarország. A blue mobile-os ügyfelek egyenlegük feltöltésével a Lidl áruházakban egy időben vásárolt megjelölt termékekre 22%-os kedvezményt...

Folytatódott a kommunikációs sikersztori: újabb Silver Hugo-t nyert Szabó Stein csapata

Újabb rangos elismerést kapott a Zeneakadémia Szabó Stein Imre vezette kommunikációs csapata, már másodszor nyertek Silver Hugo-t a Chicagói Nemzetközi Filmfesztiválon. Az intézmény kommunikációja...

Új módszerek a kiberbűnözésben

A kiberbiztonsági incidensek következtében a vállalatok bevételeik és ügyfeleik akár egyötödét is elveszíthetik – derül ki a Cisco jelentéséből. A már bevált technológiák mellett...

Új szolgáltatás az Emirates-nél

Új szolgáltatás bevezetését jelentette be az Emirates, amely lehetővé teszi, hogy az Egyesült Államokba tartó utasok egészen a beszállás pillanatáig használják a laptopokat és...

Női innovátorok

Az innováció szóra gondolva az embernek hatalmas és bonyolult újítások és az ötletek mögött álló zsenik jutnak eszükbe. Pedig a legtöbb, mára az életünkben...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új sorozatok, nagyszabású mozifilmek és ünnepi hangulat a CANAL+-nál

A CANAL+ az ünnepi szezonban is gondoskodik róla, hogy mindenki megtalálja a számára tökéletes tartalmat. Az online TV és streaming app kínálatában vadonatúj CANAL+ Original sorozatok, nagyszabású mozifilmek, 24 órás akciócsatorna, széles videótár-választék és...

Izgalmas dolog derült ki a karácsonyi vásárokról

Fényfüzérek, forralt bor illata a téli levegőben, és a jól ismert karácsonyi dallamok - Európa karácsonyi vásárai azonban nemcsak az ünnepi hangulat miatt fontosak, hanem a Visa legújabb elemzése szerint egyre nagyobb gazdasági jelentőséggel...

Nagyot mentek idén a magyar filmek

Meghaladták a 2 milliárd forint bevételt és az 1 milliós nézőszámot a Nemzeti Filmintézet (NFI) támogatásával készült magyar filmek 2025-ben a mozikban. Világszerte több mint 50 rangos fesztiváldíjat hoztak el az alkotók a nemzetközi...

THE SHIFT: újabb nagyágyúkat jelentett be az MRSZ és a MAKSZ

A THE SHIFT szervezői bejelentették a konferencia újabb nemzetközi előadóit: Islam ElDessouky-t, a Coca-Cola globális kreatív stratégiai vezetőjét; Byron Sharpot, a márkák növekedésének első számú kutatóját és szakértőjét; Věra Šídlovát, a világ vezető elemzővállalatának,...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 1. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Minden az MI-ről szólt HORVÁTH MAGYARY VOLJČ NÓRA, K&H Csoport,...

Digital Center

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...