- Hirdetés -

Kategória: Archív

- Hirdetés -

Kiaknázatlan lehetőségek a hazai vállalatoknál

Felmérések szerint a magyar ipari vállalatok több mint fele már 3 éve folytat digitalizációs fejlesztéseket, és felismerte az adatok értékét, az elemzés fontosságát. Arra...

Erre vágynak a gyerekek

Az alacsonyabb önbizalmú gyerekek dicséretre, több pénzre, valamint a közösségi média elismerésére vágynak – derült ki a Cartoon Network kutatásából. A csatorna ’Minden Pindúr...

Újabb eszköz a kiberfenyegetés ellen

Egy nemrégiben közzétett kutatás szerint a vállalatoknak egyre több kibertámadással kell szembenézniük. A NetIQ támogatásával készült felmérés szerint a cégek 76 százalékát érte legalább...

Ezek a legnépszerűbb autók

A magyar férfi használtautó-vásárlók kedvenc típusa az Opel Astra, míg a nőké a Suzuki Swift – derül ki az AAA AUTO adataiból. A nők...

Újított a Toyota

A hamarosan hatályba lépő Euro 6c emissziós normára és az RDE (real driving emission, azaz valós körülmények között mért károsanyag-kibocsátás) homologizációs normára készülve a...

Díjat nyert a Lexus

A radikálisan újszerű formával, kupés sziluettel és a tradicionális japán esztétikát idéző utastérrel megalkotott vadonatúj Lexus LS 500 modell kapta meg a kiváló utastéri...

Március végén lesz az Automobil és Tuning Show

Idén március 24-26. között rendezik meg az Automobil és Tuning Show (AMTS) 2017-et, a régió legnagyobb autós és tuning rendezvényére 15 ország több mint...

Elitben a Xerox

Ötödik alkalommal választották be a Xerox-ot a világ vezető innovációs vállalatai közé. A rangos Top 100 Global Innovators listán - amelyet ettől az esztendőtől...

Drámai a helyzet Magyarországon

Magyarországon az EU-s átlag közel kétszerese a nedves, penészes lakások száma – derül ki a nemzetközi adatokból. A hazai lakosság 26 százaléka él a...

Nem védekeznek a vállalatok

A megkérdezett vállalatok alig több, mint 38 százaléka ügyel arra, hogy működése összhangban legyen a legfontosabb nemzetközi adatvédelmi alapelvekkel – derül ki a DLA...

Így látják az újságírókat

A vállalati pr-esek szerint az ideális újságíró érdeklődő, pontos és jól fogalmaz, ám a tapasztalatok alapján inkább a pontatlanság, a kényelmesség és a túlhajszoltság...

Nagyot újít az Unilever

Az Unilever bejelentette, hogy 2025-ig az összes műanyag csomagolóanyaga teljes mértékben újrafelhasználható, újrahasznosítható vagy komposztálható lesz. A vállalat egyúttal arra szólította fel a napi...

Jó hír a Telekomtól

A Magyar Telekom bekerült az FTSE4Good Emerging Indexbe. Az FTSE Russell Indexe a hatékony környezetvédelmi, társadalmi és vállalatirányítási (ESG: Environmental, Social, Governance) rendszerrel működő...

Újít a Tesco

A Tesco évente 330 millió darab pékárut értékesít Magyarországon, január végén pedig chia és goji magos különlegességekkel bővíti az egészséges termékek kínálatát. A Tesco...

Ezek lehetnek a jövő meghatározó technológiái

Az emberek képesek arra, hogy irányításuk alatt tartsák az általuk kifejlesztett technológiákat, hogy ezek alakításával és alkalmazásával pozitív változásokat idézzenek elő: jobbá tegyék az...

Már kapható a magyar csodaszemüveg

A világon közel 300 millió, ebből csak Magyarországon 400 000 ember színtévesztő. A látási rendellenesség a tanulástól, a munkától kezdve a leghétköznapibb tevékenységekig az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...