- Hirdetés -

Kategória: Biznisz

- Hirdetés -

Így reagálnak a cégek a válságra

A kialakult gazdasági helyzet rákényszeríti a vállalatokat arra, hogy megváljanak egyes üzletágaiktól – mutat rá az EY több mint 1300 felsővezető megkérdezésével készült globális...

Kezdenek magukhoz térni az európai légitársaságok

Újraindul a spanyol Iberia légitársaság több európai járata is júliusban, a Lufthansa Group pedig bővíti a kínálatát, Budapestre is több járatot indít júniusban. Júniusban még...

Elképesztő összeget költ fejlesztésre a Toyota

A Toyota még az autóiparban is kimagasló összeget fordít éves szinten a kutatási és fejlesztési költségekre. Ennek meg is van az eredménye, a Toyota...

Tovább terjeszkedik a Bolt

Újabb, 100 millió euró (35 milliárd forint) értékű befektetési kört zárt a Bolt, a vezető európai utazási és szállítási platform. A befektetésből a vállalat...

Öntik a pénzt a légitársaságokba

Eddig több mint 120 milliárd dollár értékű állami támogatást kaptak a légitársaságok világszerte a Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség (IATA) becslései szerint. Brian Pierce, a montreali...

Ez a kis kártya segíthet a gazdaság újraindításában

Míg Európa vezetői folyamatosan keresik a megoldást a koronavírus válság miatt nehéz helyzetbe került társadalmi rétegek támogatására és eközben a gazdaság újraindításán dolgoznak, két...

Így teljesített a lízingpiac

Az évek óta tempós növekedésben lévő magyarországi lízingpiac az első negyedévben a koronavírus-járvány miatt megtorpant a Magyar Lízingszövetség közlése szerint. A lendületes évkezdés után márciusban...

Segítség a vállalatoknak

Jelentős összegű és változatos állami hitel- és garanciaprogramok nyíltak meg kedvező feltételekkel az egészségügyi veszélyhelyzet kezelése érdekében. Ezért a reorganizációra szoruló és a beruházást...

Indul a Telekom vállalkozásokat segítő programja

A most induló Telekom Hello Biznisz Klub egy olyan szakmai közösségi kezdeményezés, amely a klubba belépő kis- és közepes vállalkozásoknak biztosítja a digitális tudást,...

Erős évet zárt a Toyota

A Toyota közzétette a 2019 áprilisától 2020 márciusáig tartó japán üzleti év eredményeit: a kutatási és fejlesztési költségeit 5,9 százalékkal növelő autógyártó 20,4 milliárd...

Nemzetközi terjeszkedésbe kezdett a Netrisk

A Netrisk-csoport két meghatározó tulajdonosa, a TA Associates és az MCI EuroVentures közös projektcégen keresztül megvásárolta a cseh és szlovák online biztosításközvetítői piacon vezető...

Rekorderedmények a Lenovo-nál

Jelentős bevételről és rekord adózás előtti jövedelemről számolt be a 19/20-as pénzügyi jelentésében a Lenovo. Az éves bevétel már az egymást követő második évben...

Új csapatok a K&H inkubátorprogramjában

Huszonhét startuppal és a legújabb mobiltechnológiával folytatja tovább működését a Start it @K&H inkubátorprogram. Magyarország legnagyobb, iparágfüggetlen nagyvállalati inkubátorába 9 új startup csapat került...

Befektetést kaptak az egyetemi startupok

Négy egyetemi startup nyerte el az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures kezdő tőkebefektetési ajánlatát, a startupok egyenként 15 millió forintos befektetést kaptak. A vállalkozások a Startup...

Újabb fejlesztés a budapesti repülőtéren

Bővíti csomagosztályozó kapacitását a Budapest Airport, így a ferihegyi repülőtéren a nyártól már a legmodernebb technológiával vizsgálják át az induló utasok feladott poggyászait. Kétezer négyzetméterrel,...

Milliárdos profit a Ryanairnél

Egymilliárd eurós adózott nyereséget könyvelt el a Ryanair a március 31-ével zárult, 2020-as pénzügyi évben, 13 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. Az első...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Boldog, békés karácsonyt kíván a Marketing&Media

Boldog, békés karácsonyi ünnepeket kíván minden kedves olvasónak a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu csapata. Meglepetésért kattints a képre!  
Csillag Születik döntő RTL

Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte

A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert. A múlt hét...

Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....