- Hirdetés -

Kategória: Biznisz

- Hirdetés -

A vállalkozások is tanulhatnak Taylor Swifttől

Hétfőre virradóra Taylor Swift történelmet írt Los Angelesben, amikor immár negyedszer nyerte el „Az év albuma” kategóriában a Grammy díjat. Korábban olyan legendáknak sikerült...

Fontos döntést hozott a SPAR, négy fővárosi üzletben tesztelik a hatását

Négy budapesti SPAR áruház, egyelőre tesztjelleggel, 2024. január végétől kizárólag alternatív-, ökológiai- és szabadtartásból származó tojást kínál, ketreces tartásból származó termékeket nem. Utóbbiakat eddig...

Kiderült, hol a legdrágább az otthonteremtés

Négyzetméterárak tekintetében 27 százalékos emelkedés után Veszprém vette át a vezető szerepet az ország megyéi között, maga mögé utasítva Hajdú-Bihart és Pest megyét is....

Januárban is tízezer alatt a használtautó-import

Idén januárban a DataHouse adatai szerint 9 243 import használt személyautó kapott hazai rendszámot, ami az egy évvel ezelőtti értékhez (8 149) képest több...

Rekordbevétel a budapesti fürdőkben

Rekordot döntött a Budapest Gyógyfürdői és Hévízei (BGYH) Zrt. bevétele tavaly: az előzetes adatok szerint megközelítette a 23 milliárd forintot a tervezett 19,7 milliárd...

9 milliárd fölött a Szallas Group magyar cégeinek forgalma

A Szallas Group magyarországi cégeinek árbevétele 9,2 milliárd forint volt 2023-ban, ez közel 10 százalékos növekedés 2022-hez képest. A Travelminit International SRL 1,6 milliárd...

Csúcson a Toyota

A tavaly globálisan és Magyarországon is minden idők legsikeresebb évét záró Toyotánál 2024-re sem fogyott el a puskapor: a magyarországi személy- és kishaszongépjármű piacon...

Erős volt az évzárás a kriptopiacon

2023 utolsó negyedévében élénkült meg igazán a kereskedelmi aktivitás a kriptopiacon, amelynek következtében a teljes piaci kapitalizáció több mint 50%-kal bővült – derül ki...

Indul a Canon diákoknak szóló programja

A Canon Europe nyolcadik alkalommal nyitja meg a jelentkezők előtt a rangos, évente megrendezésre kerülő Diákoknak szóló fejlesztő programját (Canon Student Development Programme, CSDP),...

Bezárja Opel szalonját a Schiller

A Schiller család neve évtizedeken keresztül szinte összeforrt az Opellel, több mint három évtizedes együttműködés után azonban a kínai elektromos autó, a BYD modellek...

Frissítésre készül a BMW

Megkezdődik az új BMW 5-ös limuzin harmadik tisztán elektromos meghajtású modellváltozatának értékesítése. A zéró emissziójú BMW iX2, a BMW X2 és a BMW XM...

Debrecenben erősít a Prohuman

A kelet-magyarországi gazdasági fellendüléssel egyidőben tovább bővíti debreceni központját a Prohuman, Magyarország piacvezető és Közép-Kelet-Európa egyik leggyorsabban növekvő HR szolgáltatója. A vállalat a régióban...

Jövőre készülhet el a Waberer’s debreceni logisztikai központja

20 ezer négyzetméteres raktárkomplexumot fejleszt Debrecenben a Waberer’s Csoport, miután lezárta az ehhez szükséges telek megvásárlását. Az új logisztikai központ 2025-re készülhet el, így...

Nagyot nőtt tavaly a PlanRadar

A bécsi székhelyű, építőipari szoftverét Magyarországon is forgalmazó PlanRadar az ágazatot sújtó kihívásokkal és geopolitikai nehézségekkel dacolva kiemelkedő, 50 százalékos növekedést ért el 2023-ban...

Tovább terjeszkedik a benzinkúthálózat

Az ORLEN-kutak száma az elmúlt évben közel harmadával nőtt Közép-Európában, főként az osztrák, a németországi, a szlovákiai és a magyarországi felvásárlásoknak köszönhetően. A cégcsoport...

Újrahasznosított munkaruhákból készített textilkollekciót az IKEA

Újraértelmezte a textilhulladék felhasználhatóságát és új életet adott a már nem használt, európai áruházaiból összegyűjtött munkaruháknak az IKEA a VÄXELBRUK nevű kollekciójában. A kísérleti...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

Meghívták a Berlinale szakmai programjába a Ruben Brandt, a gyűjtő alkotóinak új filmtervét

A Nemzeti Filmintézet (NFI) gyártás előkészítési támogatásával készült MouMoush – A műanyagkirály című filmtervet meghívta a Berlinale keretében megrendezett European Film Market szakmai programja. A világsikerű Ruben Brandt, a gyűjtő csapatának nemzetközi koprodukcióban tervezett...

Karácsonyi adománygyűjtés az RTL magazinműsorában

2025-ben is jótékonysági különkiadással készül a Fókusz: december 23-án az RTL magazinműsora egész adását annak szenteli, hogy adományokat gyűjtsön a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet számára. A karácsony előtti nap különleges alkalom arra, hogy a nézők...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....