- Hirdetés -

Kategória: CSR

- Hirdetés -

Dobozközösséget támogat a Viasat Nature

Több mint 50 éve ünnepeljük a Föld napját, az idei figyelemfelhívás pedig a bolygó újratöltésére és helyreállítására irányul. A világ szinte minden pontján kezdeményezések...

Adománykuponokkal segít a Tesco

A Tesco vásárlói április 19. és május 16. között adománykuponok megvásárlásával támogathatják az Ökumenikus Segélyszervezet Felhőtlen gyermekkor adománygyűjtő kampányát. A kasszáknál és online is...

Gardróbvásárral segít Mihalik Enikő

Mihalik Enikő nem mindennapi gardróbvásárt tart. A szupermodell eladományozza jó állapotú, ám számára feleslegessé vált ruháit egy Magyarországon páratlannak számító online platformon, a Gardróbomon. Mihalik...

A tartós termékek gyártásáért kampányol a Foreo

A svéd FOREO beauty-tech nagyvállalat szembeszáll a fogyasztói elektronika területén elterjedt gyakorlattal, mivel a bolygónkra gyakorolt hatást nem söpörhetjük többé a szőnyeg alá. Folyamatosan érkeznek...

A globális divatipar problémáira hívja fel a figyelmet a Fashion Revolution Week

Kezdetét vette a Fashion Revolution kampányhét, melynek célja, hogy különböző eseményekkel, aktivitásokkal hívja fel a figyelmet a globális divatipar visszásságaira, illetve egy átláthatóbb, fenntarthatóbb...

Klímasemlegesen tankolhatunk a Föld Napján

A Föld napján Magyarországon klímasemleges tankolást biztosít a vásárlóinak az OMV Hungária Kft.: ennek keretében a vállalat a hálózatában vásárolt teljes üzemanyagmennyiség után kifizeti...

Még pályázhatnak az innovátorok

Néhány nap és lezárul a 15 millió forint összdíjazású Vodafone Digitális Díj pályázati időszaka. A korábbi évek sikereit követően idén harmadik alkalommal meghirdetett pályázat...

Karbon-kalkulátorral segíti a tudatos vásárlást a Mastercard

Vajon mekkora az ökológiai lábnyomom? A Mastercard megbízásából készült új kutatás rámutatott, hogy a COVID-19 járvány egyik következményeként megnőtt a fogyasztók érdeklődése a környezettudatosság...

Kortárs kulturális programot indított a Mastercard

A Mastercard kezdeményezése vállaltan és hangsúlyozottan célul tűzte ki, hogy bizonyos társadalmi ügyek és értékek (úgymint a digitalizáció, a szegénység és a környezetvédelem) szerepeljenek...

Nagyobb odafigyeléssel spórolhatnánk és a Földet is védenénk

Azon túl, hogy egy átlagos magyar család évente akár 50 ezer forintot spórolhatna a tudatos, otthoni élelmiszer-gazdálkodással, a jelenlegi pazarlás komoly környezeti problémát is...

Újabb helyi közösségeket támogat a Tesco

Kilencedik alkalommal indul útjára a Tesco helyi közösségi kezdeményezéseket támogató pályázati programja, az „Ön választ, mi segítünk”. A program eddigi fordulóiban az áruházlánc több...

Ismét eteti a dokikat a SPAR

Idén is csatlakozik a kiskereskedelmi áruházlánc az Etesd nonprofit közhasznú szervezet “Etesd a dokit 3.” projektjéhez. A SPAR Magyarország hidegkonyhai ételadománnyal segíti a járvány...

Jó ügyért fogtak össze a hazai sztárok

Sztárok fogtak össze, hogy felhívják a figyelmet a lakossági hulladékégetés súlyos következményeire. Béres Alexandra, Tóth Vera, Jaksity Kata, Molnár Áron, Németh Kristóf és Puskás...

Beszáll a Föld Órája akcióba a Schneider Electric

A Schneider Electric is csatlakozik a Föld Órája kezdeményezéshez, a vállalat arra kéri munkatársait, hogy minél többen kapcsolódjanak be a programba. A cég az...

Ingyenes szállítással segít az eMAG

Ingyenes házhoz, illetve csomagpontra való szállítással segíti a járvány harmadik hullámának súlyos szakaszában az internetes vásárlókat az eMAG. A cég 2021. április 4-éig, tehát...

Már kapják a gyorssegélyt az előadóművészek

Megkezdte a segélyek folyósítását a járvány elhúzódása miatt nehéz körülmények között élő előadóművészek számára az Előadóművészi Jogvédő Iroda Egyesület (EJI). A harmadik szolidaritási akció...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Szavaztak a hallgatók: megvan az év műsorvezetője és műsora

Lezárult a Sláger FM idei hallgatói szavazása, amelyen a rádió legkedveltebb műsoraira és műsorvezetőire lehetett szavazni. Több ezer szavazat alapján Somogyi Zoltán lett Az Év Műsorvezetője, a Sláger Reggel pedig Az Év Műsora. Idén három...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Különleges meglepetést tartogatott a Yettel az év végére

2025-ös digitális összefoglalót kaphatnak saját mobilhasználati szokásaikról a Yettel lakossági ügyfelei. A szolgáltató hivatalos appjában elérhető új funkcióval mindenki betekintést nyerhet saját aktivitásaiba, az összefoglaló mellett pedig értékes ajánlatokhoz is juthat az év végi...

Új sorozatok, nagyszabású mozifilmek és ünnepi hangulat a CANAL+-nál

A CANAL+ az ünnepi szezonban is gondoskodik róla, hogy mindenki megtalálja a számára tökéletes tartalmat. Az online TV és streaming app kínálatában vadonatúj CANAL+ Original sorozatok, nagyszabású mozifilmek, 24 órás akciócsatorna, széles videótár-választék és...

Izgalmas dolog derült ki a karácsonyi vásárokról

Fényfüzérek, forralt bor illata a téli levegőben, és a jól ismert karácsonyi dallamok - Európa karácsonyi vásárai azonban nemcsak az ünnepi hangulat miatt fontosak, hanem a Visa legújabb elemzése szerint egyre nagyobb gazdasági jelentőséggel...

Digital Center

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...