- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Idén kütyüvásárlással indult a tanév

A koronavírus második hullámának elején, minden iskolás korú gyermeket nevelő szülőt izgat a kérdés, hogy vajon miként alakul majd az őszi félév. Lesz újra...

Új trend az ingatlanpiacon

Az elmúlt években meredeken emelkedő budapesti ingatlanárak, valamint az önálló, kertes házak iránti kereslet növekedése ismét népszerűvé tette az agglomeráció településeit a vásárlók körében....

Így küzdhetik le a járvány miatti problémákat a vállalatok

Hogyan készül egy 300+ fős ügyfélszolgálati csapat a járvány következő hullámára, mi volt az első hullám sikeres túlélésének a kulcsa, és milyen tapasztalatok épültek...

Nagy kihívás előtt a kiskereskedők

A kormány április 16-án jelentette be, hogy 2021 januárjától minden online kasszát használó kereskedő köteles lesz elektronikus fizetési módot biztosítani vásárlóinak, ám a tapasztalatok...

Kiderül, mit művelünk a TikTokon

Kreativitás, gyorsaság és egyszerűség – hangsúlyozzák a TikTokon népszerű influenszerek az alkalmazás kapcsán, mely egyre nagyobb szeletet hasít magának a globális piacon. Hamarosan az...

Ilyennek látják a jövő közlekedését a magyarok

A koronavírus előtti időkben tömegközlekedéssel, mostanság viszont autóval indul útnak a többség - derül ki az Allianz Hungária Zrt. legújabb hazai kutatásából. A felmérés...

Már a divatcikkeket is a neten vesszük

Bár a járvány kitörése után az eladások drasztikusan csökkentek, a magyar fogyasztók lassan visszatérnek a pandémia előtti vásárlási szokásaikhoz – derül ki a GLAMI...

Így változott az albérletpiac

A külföldiek mellett a hazai egyetemisták is megrohamozzák tanévkezdéskor az új építésű albérleteket – mutat rá Magyarország vezető lakásfejlesztője, a Cordia elemzése. A több...

Kiderült, mi kell az álláskeresőknek

Amíg az elmúlt években a nyarak uborkaszezonnak számítottak az álláskeresők körében, addig idén kimondottan aktív maradt a fehérgalléros munkakeresés a karantén feloldását követően is....

Erre érdemes figyelni lakásvásárláskor

A befektetési célú vásárlások háttérbe szorulásával folyamatosan növekszik az első otthonukat keresők aránya az ingatlanpiacon. Bár a vevők alkupozíciója egyre erősödik, nem árt, ha...

Gazdasági csődökkel búcsúzhat az idei év

Az idén 26 százalékkal nő a csődök száma a globális gazdaságban, egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító elemzésében. A tanulmány szerint 2020 első...

Lehet biztonságos a TikTok?

A TikTok három évvel ezelőtt robbant be a köztudatba, azóta pedig töretlen népszerűségnek örvend, hiszen mára a második legnépszerűbb social média platformmá nőtte ki...

Belföldi nyaralás és lakásfelújítási láz – ezeket hozta idén a járvány

Jóval többen nyaraltak idén nyáron inkább itthon, a kiemelt hazai turisztikai régiók belföldi vendégforgalma jelentősen nőtt tavalyhoz képest, míg például Horvátországba fele-, Olaszországba negyedannyi...

120 milliárd dolláros veszteség a szórakoztató- és médiaiparban

Idén a szórakoztató- és médiaipar bevétele globális szinten a múlt évhez képest 5,6 százalékkal csökken, vagyis több mint 120 milliárd dollárnyi bevétel tűnik el...

Újra befékezett a használtautó-import

Idén augusztusban a DataHouse adatai szerint 9 725 import személyautó került hazai forgalomba Magyarországon, ami az előző hónaphoz képest 20,3 százalékos, tavaly augusztushoz képest...

Optimisták maradtak a kisvállalkozások

A világ kisvállalkozásainak 67 százaléka, a fogyasztók 78 százaléka változtatott szokásain a COVID-19 miatt. A Visa globális Back to Business tanulmánya szerint a kisvállalkozások...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Házasság első látásra

Más csatorna volt a nézettebb hétköznap és hétvégén

Múlt héten a hétfőtől péntekig terjedő időszakot a TV2, a hétvégét az RTL nyerte. Összességében viszont megint a TV2 ért el jobb heti átlagot, amiben nagy szerepe volt a Házasság első látásra című műsornak. A...

Kellemes karácsonyi ünnepeket!

Minden Kedves Olvasónknak kellemes karácsonyi ünnepeket kíván a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu szerkesztősége!  

Jövőre is világsztárokkal jön az Örvényesvölgy Fesztivál

2025-ben június 27-29. között tartják a zalai dombok egyik legszebb, panorámás völgyében az Örvényesvölgy Fesztivált. A többszörös platinalemezes, világszerte népszerű LIGHTHOUSE FAMILY énekese, Tunde Baiyewu koncertje nyitja június 27-én a 3 napos fesztivál programját....

Így lehet felhőtlen a karácsonyi utazás

Karácsonyi fénybe öltözött a repülőtér 2. Terminálja. Az ünnepi hangulat megteremtése mellett a Budapest Airport kiemelt figyelmet fordít a karácsonyi időszakban megnövekedett forgalom kezelésére, hogy mindenki számára kényelmes és gördülékeny utasélményt biztosítson. Ennek részeként...

Rekordforgalommal zárhatja az évet a Budapest Airport

Rendkívül erős utasforgalmat regisztrált novemberben a VINCI Airports hálózatának részeként működő Budapest Airport; összesen 1 401 245 utas fordult meg a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, ami nemcsak a tavalyi adatot haladja meg 22 százalékkal, hanem az...

Don't Miss

Bengyel Ádám: A víziónk, hogy mi legyünk a legnagyobbak

Meg kell találni azokat az üzleti partnereket, akikkel közösen tovább tudunk nőni – nyilatkozta a BrandMania Meet The Boss Podcastjének Bengyel Ádám. A Foxpost társalapító-vezérigazgatója a műsorban elmondta azt is, hogy az új befektetői...

Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével

Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...

Először nyert díjat magyar kampány az európai Effie Awards-on

Az Effie reklámhatékonysági verseny 23 éves magyarországi történetében először került be magyar pályamunka az európai döntőbe. 2024. december 11-én este a brüsszeli díjátadón bronz Effie-t nyert a LEGO Oroszlán és a Red Lemon Media.A...

Díjazták a Mapei kommunikációs vezetőjét

Mészáros Szilvia, a Mapei Kft. PR- és kommunikációs vezetője kapta a 2024-es „Az Év Építőipari Marketingkommunikációs Személye” díjat. Az elismerést az Építőipari Vállalkozások Országos Szövetségének Médiatagozata alapította, és idén adták át először. A szakember...

Kisfilmmel ünnepel a Human Telex

Nem szokványos születésnap, nem szokványos ajándék: a Human Telex Advertising & Event teljesen házon belül készített egy filmet magáról, mindenkinek és maguknak. A filmben az időutazás és a fantázia találkozik az ügynökség értékeivel.A 35....