- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

A magyarok több mint fele a neten hallgat zenét

Folyamatosan emelkedik az interneten zenét hallgató magyarok száma az Eurostat legfrissebb kutatása alapján. Az Eurostat 2020 január végén tette közzé kutatását, amely többek között...

Digitális forradalom előtt az egészségügy

Az egészségügy digitális forradalma közel 20 éve van napirenden, most azonban úgy tűnik, valóban változás várható. Legalábbis ez derül ki a Roland Berger „Az...

Egyre több középiskolás nyit számlát

A pár éves gyerekek százforintos zsebpénzétől néhány év alatt el lehet jutni addig, hogy a tizenéves gyerekeink már számlára kérik a zsebpénzüket és kártyával...

Nagy változások előtt a biztosítási piac

Az IT-kiadások globálisan 5,2 százalékos éves növekedést vetítenek előre 2022-ig, és elérik a 126 milliárd dolláros határt az IDC és a Liferay közös tanulmánya...

Mit véd a GDPR?

A GDPR elsősorban értünk van, személyes adatainak védelmére hozták létre. Sokszor mégis felesleges tehernek tűnik. Magánemberként gyakran bosszúságnak érezzük, ha a sokadik hozzájárulást kell...

Kiderült: ilyenek az ingatlanközvetítők

Melyik szakma a trendi a fiatalok között és miben jó az idősebb korosztály? Érdemes különbséget tenni, vagy van, ahol mindenki megtalálhatja a számítását? A...

Gyakoribbá válhat a részmunkaidős foglalkoztatás

Több munkaügyi kérdésben is reagálniuk kell a hazai cégeknek a január 1-től érvényes törvénymódosításokra. A gyermeket nevelőknél módosultak a részmunkaidős foglalkoztatás körülményei, míg a...

Nem lehet bárkiből digitális nomád

A szabadúszók száma folyamatosan növekszik világszerte. Amíg például az Egyesült Államokban rohamtempóban terjed a munkavégzésnek ez a formája, Magyarországon csak a fővárosban és a...

Egyre öregebb autókkal járunk

Hiába nőtt - több mint 15 százalékkal - évtizedes csúcsára, 158 ezerre az újautó-eladások száma 2019-ben, a forgalomban lévő hazai személygépkocsik átlagéletkora tavaly év...

Ezt hozza az 5G

Háztartásonként átlagosan 10, az internetre csatlakozó eszközt használunk majd 2023-ban globális szinten – derül ki a Cisco legújabb, Annual Internet Report előrejelzéséből. A cég...

Még mindig nagyon megéri programozónak tanulni

Február 15-én lezárult a felsőoktatási intézményekbe való jelentkezés határideje, de azoknak sem kell csüggednie, akik erről idén lemaradtak, hiszen számukra is számos lehetőség adódik...

Ezért népszerű a munkaerő-kölcsönzés

A munkaerő-kölcsönzés foglalkoztatási időtartama sok esetben határozatlan idejű, a gyakornokokat pedig saját állományba veszik át a kölcsönvevők. A legmagasabb foglakoztatási napok a HR, toborzási...

MI-vel készülnek a jövőre

Az infokommunikációs szakemberek túlnyomó többsége szerint komoly segítséget nyújthat a mesterséges intelligencia az ügyfélelégedettség növelésében – derül ki az Ericsson felméréséből. Az 5G-forradalommal együtt...

Erre figyelnek a fiatal szülők

Kiemelt hangsúlyt fektetnek a fiatal szülők a gyermekükkel közös minőségi időtöltésre – többek között ez a következtetés vonható le a POME megbízásából a Free...

Így alakulhat a tévézés jövője

Villogó bútordarab garbós beszélő fejekkel, a világ híreinek varázsgömbje, instant cirkusz vagy otthonunk házi oltára – közel egy évszázada nézzük, de vajon tudjuk-e, mi...

Egyre többet költünk Valentin-napra

A Valentin-napi költések 17 százalékkal, az azt megelőző készülődés alatti vásárlások összege pedig több mint 30 százalékkal növekedett az elmúlt három évben – állítja...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Gordon Ramsay-vel erősít a Flora

Gordon Ramsay-vel kötött együttműködési megállapodást a Flora és a Rama margarinokat is gyártó és forgalmazó Flora Food Group. A közös munka keretében világhírű séf azt mutatja meg, hogy sosincs késő kipróbálni valami újat az...

Fesztiválkedvenc magyar dokumentumfilm érkezik a Maxra

A Cabin Pressure - Anya leszek csak azért is! című dokumentumfilm mély, intim portré egy szingli, Barcelonában élő sikeres magyar látványtervezőről, aki nagyon szeretne anya lenni, és ehhez egy orosz, meleg férfit választ társszülőnek....

Izgalmas együttműködésben a Ferrari és a Mattel

Új partnerséget kötött egymással a Mattel és az olaszországi luxusautó-gyártó vállalat, a Ferrari. Több mint 10 év után a Hot Wheels játékautókon ismét megjelenik az ikonikus logó, a „Cavallino Rampante”, azaz az „ágaskodó ló”...

Díjazták a Positive Adamsky vezetőit

Ügynökségvezetői kategóriákat nyert a Positive Adamsky két menedzsmenttagja az Agency People of the Year versenyen. Nagy Andrea, a Positive Adamsky PR tagügynökségének ügyvezetője a Head of Agency of the Year (CEO), Vaszary Ádám Operation...

Mindent elhisznek a fiatalok a mesterséges intelligenciának

Szinte minden Z generációs fiatal használ mesterséges intelligenciát (MI), de többségük nem ismeri fel, ha az MI-modell hallucinál, vagyis hibás válaszokat ad — derül ki az EY, a Microsoft és a TeachAI 16 országban,...

Don't Miss

Tanácsadókkal bővített a LoungeComm

Négy fővel bővült az elmúlt fél évben a Lounge Communication szakembergárdája.Egy építőipari cég kommunikációs vezetői pozícióból érkezett a LoungeComm csapatába Gyepes Mónika, aki az elmúlt négy évben a vállalati pr-ért, külső és belső kommunikációért...

Új kategóriákkal bővül a Flash Award

A Magyarországi Rendezvényszervezők és -szolgáltatók Szövetsége (MaReSz) idén 3. alkalommal is meghirdeti a rendezvényszervező és -szolgáltató szektor szereplői számára létrehozott Flash Award by MaReSz szakmai díjpályázatot. Az egyre népszerűbb verseny célja, hogy elismerje az...

A KÉSZ Csoportnál folytatja Benedikt Károly

Benedikt Károly marketing- és vállalati kommunikációs igazgatóként csatlakozott az egyik leginnovatívabb, technológia-vezérelt építőipari vállalatcsoportjához, a KÉSZ Csoporthoz. A szakember közel 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, új pozíciójában pedig a cégcsoport belső és külső kommunikációjáért,...

Új megbízást kapott az Astoria Agency

2025-ben az Astoria Agency kapott megbízást az Art and Antique Budapest kiállítás és vásár, valamint a Füred Art Week és a Budapest Contemporary képzőművészeti seregszemle sajtókommunikációs feladatainak ellátására. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége...

Új vezetővel erősít a DDC

2024 decemberétől Slániczné Molnár Ildikó tölti be a Duna-Dráva Cement Kft. (DDC) Kommunikációs és marketing osztályának vezetői pozícióját. Az új év megújuló stratégiai irányvonalakat is hoz a vállalat életébe, melyben aktívan épít az új...