Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Kutatás
- Hirdetés -
Újabb területen hódít a digitális forradalom
Új megoldás segíti a hazai beszerzési szakma digitalizációját. A felhőalapú rendszerrel a vállalatok mindennapjaihoz szükséges beszerzési folyamatok akár 80 százaléka is automatizálhatóvá válik.
A hazai...
Kiderült: sokan ezt kérik karácsonyra
Korábban ilyenkor nagyrészt hétköznapi használati tárgyakat, ruhákat, konyhai eszközöket vagy szokásos ünnepi ajándékokat adtunk egymásnak, ma már ezeket egyre gyakrabban kiegészítik a különböző élményajándékok....
Nagyot szólhat az 5G
Várhatóan több mint 40 százalékos globális lefedettséget ér el az 5G a népesség körében, és 1,5 milliárdra nő a fejlett mobil szélessávú előfizetések száma...
Változóban az e-kereskedelem
Az elmúlt időszakban több jelentős fejlemény is történt az online kiskereskedelelmmel kapcsolatos üzleti megoldások versenyjogi megítélésében, és a korlátozások felszámolását célzó új szabályozás is...
Óriási kihívás előtt a cégvezetők
Világszerte kihívást okoz a megfelelő munkavállalók felvétele és megtartása a vállalatoknak, ami veszélyezteti a napi működésüket - derül ki az EY felméréséből (EY Growth...
Közel ötödével nőhet az év végén az online forgalom
Bár a Black Friday láz már két hete elindult az országban, a karácsonyi ajándékok beszerzése csak most indul be igazán. Egyes kereskedők az éves...
Nem csak egy nap a Black Friday
Tavalyhoz képest közel hétezer forinttal többet költöttek az Extreme Digital múlt heti Black Friday-én az online vásárlók. A bolti átvételt kérők száma tovább emelkedett,...
Nagyon pörög az online kiskereskedelem
Négyszer gyorsabban bővül globálisan az online kiskereskedelem forgalma a hagyományos, offline kereskedelemnél, és évente közel egyötödével bővül majd a jövőben Az következő pár évben...
Tarol a programozott médiavásárlás
Jövőre már a digitális platformokon reklámra fordított összeg kétharmadát programozott médiavásárlás (programmatic) révén költik el a Zenith előrejelzése szerint. A programmatic növekedési üteme ugyanakkor...
Így állunk a vállalkozói kedvvel
A fiatalok a legmotiváltabbak saját vállalkozás indítására - derül ki az Amway jelentéséből. Elindulni a legnehezebb a vállalkozóvá válás útján.
Az Amway Globális Vállalkozói Jelentés...
Black Friday – Hamis webáruházakkal támadnak
A Fekete Pénteket nemcsak a kereskedők, hanem az internetes csalók is igyekeznek kihasználni. A kifejezetten erre az időszakra létrehozott hamis webáruházak hihetetlennek tűnő ajánlatokkal...
Ennyit költünk a Black Friday-en
Hatvanhat százalékkal többet költöttek a CIB Bank ügyfelei a tavalyi fekete pénteken, mint egy átlagos novemberi napon. A tavalyi akció legnagyobb nyertesei a szórakoztató...
Szeretjük az okostévét
Az okostévék az elmúlt években hatalmas fejlődésen mentek keresztül, és a magyar fogyasztók is egyre szélesebb körben használják ki a készülékek által nyújtott lehetőségeket....
Akár 110 milliárd forintot is költenének a magyarok a Black Friday-n
A Black Friday-jel idén is kezdetét veszi az év – vásárlások szempontjából – egyik legizgalmasabb időszaka, a karácsonyi készülődés. Az üzletek és webáruházak akcióit...
Közel 10 százalékos növekedés a médiapiacon
Összesen 338 milliárd forint árbevételt értek el a hazai médiavállalatok tavaly a Whitereport elemzése szerint, ami 9,7 százalékos növekedést jelent az egy évvel korábbihoz...
Felpörög a játékpiac
A játékpiac 45 milliárd forintos éves forgalmának csaknem a felét érheti el az év végi ünnepi időszakban. Idén a családok hagyományos áruházi vásárláskor átlagosan...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Átalakítják a vásárlási szokásokat a hűségapplikációk
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary legújabb kutatása rávilágít, hogy ezek az eszközök miként formálják vásárlási szokásainkat. A kutatás szerint a magyar felnőttek 87 százalékának van okostelefonja, és közülük szinte...
Remek sajtója volt tavaly a Balatonnak
Jól teljesített tavaly a Balaton turizmusa, mindezt nem csak a nyolc milliónál is több vendégéjszaka mutatja, de a sajtómegjelenések száma is. A legtöbb tudósítás a hazai turisztikai régiók közül erről a térségről szólt. 2024-ben...
Elnöki gondolatok a múlt évről és 2025-ről – 1. rész
Rendkívül aktív évet tudhatnak maguk mögött a média- és reklámipar hazai szakmai szervezetei, számos sikeres eseménnyel, képzéssel, bővülő tagsággal, edukációval, de fontos volt az is, hogy segítsék tagvállalataikat a változó gazdasági környezethez való alkalmazkodásban....
Megvan, mikor indul A Kiképzés a TV2-n
Január 27-én érkezik a TV2-re a Magyar Honvédséggel együttműködésben készült, katonai feladatokon alapuló sport-reality, A Kiképzés. A Honvédelmi Minisztérium és a TV2 közös fejlesztésű formátumában, a Magyar Honvédség állományából választott négy Kiképző vezetésével civil...
Elindult az Ausztrál Open 2025 a Maxon és az Eurosporton
A Warner Bros. Discovery (WBD) Sports Europe exkluzív Ausztrál Open közvetítéseivel kápráztatja el a kontinens teniszrajongóit, elérhetővé téve az esemény minden mérkőzését csatornáin és platformjain.Idén először a Maxon is követhetjük a tornát, ahol minden...
Don't Miss
A Network4 Media Grouphoz igazolt Lennert Márton
2025. január 1-jétől Lennert Márton tölti be a Network4 Media Group kereskedelmi igazgatói pozícióját. A vezető kiemelt feladatai közé tartozik a vállalat bevételeinek további növelése, a termékfejlesztési stratégia irányítása, valamint a nemzetközi piaci jelenlét...
Új régiós vezető a L’Oréalnál
A L’Oréal bejelentette Monika Masewicz kinevezését a Cseh Köztársaság, Magyarország és Szlovákia új ügyvezető igazgatójává, 2025. január 1-jei hatállyal. Kiterjedt vezetői tapasztalatával a nemzetközi piacokon és iparágakban, az új vezető dinamikus és friss szemléletet...
Az MI, akár az áram, a teljes életünket behálózza
A mesterséges intelligencia (MI) segítségével szinte korlátlanul növelhetjük a lehetőségeinket, de ehhez nem sci-fi történeteket, hanem a tudatos használatot és a vele járó kockázatokat, a szabályozási hátteret kell ismernünk – véli dr. Dietz Ferenc....
Bengyel Ádám: A víziónk, hogy mi legyünk a legnagyobbak
Meg kell találni azokat az üzleti partnereket, akikkel közösen tovább tudunk nőni – nyilatkozta a BrandMania Meet The Boss Podcastjének Bengyel Ádám. A Foxpost társalapító-vezérigazgatója a műsorban elmondta azt is, hogy az új befektetői...
Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével
Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...