- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Optimisták a cégvezetők

A bizonytalan geopolitikai hangulat ellenére is világszerte optimisták a cégvezetők a makrogazdasági kilátásokkal kapcsolatban – derül ki az EY tőkebizalmi elemzéséből. A válaszadók túlnyomó...

Dübörög a kiskereskedelem, csúcson a fogyasztás

A GfK várakozásai szerint idén a bolti kiskereskedelmi forgalom nominálisan 2 százalékkal nő az EU 27 országában. Itthon 2016 óta összesen több, mint 20...

Itthon is hódítanak az okostévék

2018-ban több mint 3,6 millió háztartás fizetett elő TV-szolgáltatásra Magyarországon, az összes tévés háztartás 90 százalékában volt digitális vétel – derül ki a Nielsen...

Így állunk a saját ingatlanokkal

Az Európai Unió tagállamai között Magyarországon az 5. legmagasabb a saját ingatlanban élők aránya, és ez így volt már 2010-ben is – derül ki...

Könnyebben váltanak az informatikusok

Az IT-szakemberek nem csupán a legkeresettebb munkavállalók, de Magyarországon és az egész világon is jóval nyitottabbak az átlagnál arra, hogy munkahelyet váltsanak vagy külföldön...

Nem bíznak a közösségi oldalakban az újságírók

Jelentősen csökkent a közösségi oldalak hitelessége az újságírók szemében az elmúlt négy év során – derül ki a legfrissebb Trendlabor Médiaindex felmérésből. A bizalomvesztés...

Milliókba kerülhet a figyelmetlenség

A GDPR mellett kevesebb figyelem hárul az egy éve hatályba lépett uniós kiberbiztonsági irányelvre, amely a hálózatok, infrastruktúrák védelmével kapcsolatban ír elő kötelezettségeket bizonyos...

Ez a legnagyobb gond az adatvédelemmel

A nagyvállalatok egyre több fenyegetéssel szembesülnek, a védekezést pedig hátráltatja a szakemberhiány és az óriási mennyiségű, elemzésre váró adat. A Micro Focus szakértői szerint...

Inkább dolgoznának az egyetemisták

Egy kutatás szerint jelentős a lemorzsolódás az egyetemi alapképzésben: a hallgatók 40 százaléka egy adott ponton megszakítja tanulmányait – az okok egyelőre nem tisztázottak,...

GDPR – maradtak még kihívások

Továbbra is komoly kihívást jelent a GDPR gyakorlati alkalmazása során a vállalkozásoknak a jogalap nélkül tárolt személyes adatok törlése. Alternatív megoldást jelenthet az adatok...

Mi lesz így az influencer-marketinggel?

Amikor döntést hoznak, a fiatalok jobban bíznak a közvetlen környezetükben, mint a tényekben és statisztikákban – derült ki a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) felméréséből,...

Kevés netező bízik az influencerekben

Az internetezők túlnyomó többsége nem bízik a közösségi felületeken olvasott információkban, és a véleményvezérek által megosztott tartalmakat kevésbé tartják hitelesnek, mint például a kormányok...

Alig drágult a kötelező

A Netrisk.hu adatai szerint 2019 első negyedévében 49.900 forint volt a személyautókra megkötött kötelező gépjármű-felelősségbiztosítások (kgfb) átlagdíja. Az autósok így átlagosan csupán 1,6 százalékkal...

Itthon is terjed a cyberbullying

Az erőszakos és a szexuális tartalmak nyilvános megosztásától irtóznak a legjobban a magyar okostelefon-felhasználók - derült ki a Huawei Technologies Hungary kutatásából. A cyberbullying...

Újabb kutatás a hazai netezőkről

A magyar internetezők kedvence a hazai ízvilág, de ettől még szívesen kísérleteznek más nemzetek főztjeivel. Egy új étel kipróbálására 2-5000 forintot szánnak és a...

Extra díjat is fizetnénk az 5G-ért

Az okostelefont használók saját bevallásuk szerint hajlandóak akár 20 százalék többletet is fizetni az 5G szolgáltatásokért, míg a korai belépők felét még a 32...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Több mint 9 milliós bírságot kapott a Rádió 1 Balázsék miatt

Ismét megsértette a klasszifikációs rendelkezéseket a Balázsék című műsorszám egyik adása, ami miatt a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa 9 millió forint feletti bírságot szabott ki. A testület mintegy 90 millió forintnyi támogatásról...

Az RTL-t választotta a SkyShowtime

Az RTL Magyarország látja el májustól a SkyShowtime hirdetésekkel támogatott streaming szolgáltatásának kizárólagos reklámértékesítési feladatait. A május 21-én indult együttműködés jelentősen bővíti az RTL Saleshouse Connected TV (CTV) portfólióját, és tovább erősíti az RTL...

Az offline találkozásokért kampányol a Heineken

A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a közösségi média platformokon való jelenlét – derül ki a Heineken friss kutatásából. A világszerte népszerű sörmárka új reklámkampánya arra hívja fel a figyelmet, hogy...

Hatalmas változásokat hoz a mesterséges intelligencia

A PwC legfrissebb kutatása szerint az AI (mesterséges intelligencia) a következő évtizedben évi egy százalékpontot adhat hozzá a gazdaság növekedési üteméhez, ami a világ 19. századi iparosítását jellemző fejlődéshez mérhető. A PwC új kutatása...

Újabb sportos együttműködésben a BioTechUSA

Újabb profi sportklubbal bővült a BioTechUSA sporttámogatási portfóliója: a Felvidék legpatinásabb múltú labdarúgóegyesülete, az FC DAC 1904 Dunaszerdahely is a cégcsoport termékeinek és szakértelmének szavazott bizalmat. Ezzel az együttműködéssel - az FC Barcelona után...

Digital Center

Egészséges újdonságokkal rukkolt elő a Huawei

A Huawei bemutatta legújabb termékeit és úttörő technológiáit a „Fashion Next” tematika jegyében. A Huawei Watch 5 prémium kategóriájú okosóra-modellek mellett számos további zászlóshajó-termék bemutatkozott a rendezvényen, köztük a Huawei Watch Fit 4 okosóra-sorozat,...

One részesedését 4iG Távközlési Holding részvényekre cserélte a magyar állam

A magyar állam 100 százalékos tulajdonában álló Corvinus Nemzetközi Befektetési Zrt. adásvételi szerződést kötött a 4iG Nyrt. csoportba tartozó 4iG Távközlési Holding Zrt.-vel, aminek eredményeképpen egyszerűsödik a One Magyarország Zrt. tulajdonosi szerkezete: a 4iG...

MI-vel tuningolt látvány és hangzás – megérkeztek a Samsung új tévéi

A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a legtöbb új készülék Magyarországon már elérhető a vállalat webáruházában. Az először a CES 2025 kiállításon bemutatott új eszközök a fejlett mesterséges intelligencia (MI) technológiák...

Három év alatt duplázott a mobilnet forgalom itthon

A Nemzeti Média-és Hírközlési Hatóság (NMHH) Mobilpiaci jelentése szerint bár a mobilhívások száma stagnál, a mobilinternet-forgalom pedig nő, még mindig elsősorban a hagyományos mobilhálózatot használjuk telefonálásra. Az NMHH mobilpiaci felmérése szerint a tavalyi év végén...

Izgalmas videós funkcióval érkeznek az új mobilok

2025. május 22-én érkezik a HONOR 400 széria, amelyben bemutatkozik a mobilos tartalomgyártásban jelentős előrelépésnek számító, a Google Cloud technológia által kifejlesztett AI Kép videóvá alakítása funkció. Az AI-alapú Kép videóvá alakítása funkció új lehetőségeket...