- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

A gyerekek negyven százaléka megy táborozni

Az idén tízből négy gyerek biztosan részt vesz legalább egy táborban, 39 százalékuk pedig két különbözőbe is elmehet a nyáron – derül ki a...

2600 milliárd dollárt kereshetnek a szórakoztató- és médiaipari szereplők

A fogyasztók örömmel fogadják, hogy több lehetőségük van kiválasztani az igényeikhez igazodó médiatartalmakat, és a vállalatok is egyre inkább a személyes fogyasztói preferenciák szerint...

Az ÁSZF-et nem értjük, de legalább a letöltési sebesség már megfelelő

A vezetékesinternet-előfizetőkhöz hasonlóan mára már a mobilnetes ügyfelek közel háromnegyede is elégedett a szolgáltatója által teljesített letöltési sebességgel – derül ki a Nemzeti Méda-...

Pénzügyek: így döntenek a fiatalok

A magas fizetés és a rugalmas munkaidő a legfontosabb kritérium a magyar fiatalok számára munkahelyválasztáskor – derült ki a Provident Pénzügyi Zrt. anyavállalata, az...

Csúcson a Pókember

Az elmúlt egy évben szinte óránként lelt gazdára egy-egy képregény az online piactéren, összesen 7480 tranzakció ment végbe, közel 20 millió forint értékben. A...

Munkaerőhiány pörgeti az árakat az építőiparban

Az elmúlt évben tapasztalt építőipari tendenciák 2019-re tovább erősödtek, ezért a piaci szereplőknek még nagyobb kihívásokkal kell szembenézniük. A súlyos munkaerőhiány az iparág minden...

Viszik a ventilátorokat, mint a cukrot

Ventilátorra átlagosan 12 ezret, mobilklímára 95-100 ezret költenek a vásárlók. A meghosszabbított Otthon Melege Program nyertes pályázatainak mintegy 20 százaléka vár még megvalósításra, így...

Ez beindítja az üzleti fejlődést

Kétharmaddal nagyobb üzleti hatékonyság érhető el, ha az új technológiák bevezetéséhez céges kultúra és hosszútávú digitális jövőkép is társul – derül ki az Oracle...

Ezt gondoljuk az elektronikus fizetésről

A legtöbben megszokásból használnak készpénzt – derül ki az EFISZ kutatásából. A legkevésbé ismert és használt fizetési módok a virtuális tárca és a prepaid...

Rákaptak a gyerekek az online vásárlásra

A tavalyi évhez viszonyítva a gyerekek sokkal aktívabbak lettek az online kereskedelmi oldalakon: érdeklődésük több mint háromszorosára nőtt az elmúlt 12 hónapban – 2...

Alternatív valóság a jövő munkahelyein

A virtuális valóság a fehér gallérosok munkáját segítheti a jövőben, miközben az Y és X generáció esetében a munkáltatóknak meg kell barátkozniuk a munkakörnyezet...

Így látják a jövőt a nagyvállalatok

Óvatos optimizmus és stabilitás jellemzi a hazai nagyvállalatok idei évi kilátásait – jelzi a K&H nagyvállalati növekedési index első negyedéves eredménye. A legnagyobb hazai...

Ezek a legnépszerűbb családi autók

Jövő hétfőtől igényelhetik a három- vagy többgyermekes családok a 2,5 millió forintos autóvásárlási támogatást. Idén megötszöröződött az ilyen gépjárművekre irányuló keresések száma, a legnépszerűbb...

Már nem divat a márkahűség

A márkahűség felett lassan eljár az idő: az európai fogyasztók harmada, a magyarok több mint egyötöde szívesen próbál ki új dolgokat, sőt aktívan keresi...

Óvatosan újítanak a hazai cégek

Ösztönösen, kis lépésekben innovál a kis és közepes vállalkozások jelentős része. A sikeresebb cégek innovációja radikálisabb és a piac igényei diktálják – derül ki...

Ezt művelik a neten a fiatalok

Az Y és Z generáció már nem is megszületett, hanem letöltötték őket a netről – ez a kép rajzolódik ki a 18-40 évesek internet-használatát,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kosztümös krimi érkezik a hazai képernyőkre

Wilkie Collins kultikus regénye, A holdgyémánt (The Moonstone) nemcsak a viktoriánus irodalom egyik mérföldköve, hanem megalapozta a modern detektívregény műfaját, miközben a kortárs kritika és az olvasók is nagyra értékelték. Charles Dickens zseniálisnak nevezte...

Médiaügynökségi visszapattanás

Infláció feletti mértékben, 9,8 százalékkal nőtt tavaly a 15 legnagyobb médiaügynökség együttes árbevétele. A hazai és a külföldi tulajdonú cégek egész hasonlóan teljesítettek a bővülés terén. Az adózott eredmények kapcsán azonban már nem ennyire...

A magyarok szerint az influencer a legkevesebbre tartott szakma

Hiába a milliós követőtábor, a magyar lakosság nem kér a tartalomgyártásból. A No Fluff Jobs megbízásából készült országos kutatásból az is kiderül, hogy a magyarok mennyire szeretik a rendőröket, értékelik a HR-eseket, és kinek...

Megérkezett a világ legvékonyabb okosmobilja

A mindössze 8,8 mm vastag és csupán 217 gramm súlyú HONOR Magic V5 új szintre emeli a hajlítható okostelefonok hordozhatóságát. Műszaki fejlesztései a HONOR mérnöki kiválóság iránti elkötelezettségét tükrözik, amelyet a vállalat élvonalbeli, AI-alapú...

Több ingatlan kelt el az első félévben

Idén júniusban országosan 9 908 lakóingatlan cserélt tulajdonost és 134,5 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból.Beköszöntött a nyár a hazai ingatlanpiacon is. A Duna House által...

Digital Center

Sokat tehetnek a nők egészségéért az okosórák

A testünk egy változó, alkalmazkodó és finomhangolható rendszer, és ha megtanulunk rá jól figyelni, életminőségünk is érezhetően javulhat. A ciklusszinkron-tudatos életmód épp erre épít: a nők ciklusuk szakaszait megismerve optimalizálhatják a napi rutinjaikat, a...

Így vigyáz az adatainkra a Samsung

A Galaxy eszközök olyan mesterséges intelligencia technológiákkal érkeznek, amelyek középpontjában a felhasználó személyes adatainak védelme áll. A Galaxy AI-t arra tervezték, hogy a felhasználói kéréseket megelőzve megértse az egyéni szükségleteket – legyen szó a...

Elképesztő megoldásokkal segíti az alvást a Samsung

A Samsung légkondicionálók „Good Sleep” (szép álmokat) üzemmódja, amely az alvási fázisokhoz igazodva szabályozza a hőmérsékletet, a zavartalan pihenést támogathatja. A vállalat továbbfejlesztette ezt a funkciót, így a felhasználók összekapcsolhatják klímaberendezésüket Galaxy Watch okosóráikkal...

Olcsóbb tarifacsomagokat vezet be a One

A One Magyarország legújabb tarifái egyszerűbbé, átláthatóbbá és mindenki számára elérhetővé teszik a korlátlanság valamely formáját – legyen szó beszélgetésről, internetezésről vagy akár mindkettőről. Az új tarifacsomagok kedvezőbb díjszabással érhetők el, mint az elmúlt...

Személyes adatainkat féltjük a mesterséges intelligenciától

Az okos technológiák és a mesterséges intelligencia egyre növekvő térnyerésével párhuzamosan előtérbe kerül az adatbiztonság kérdése: a Samsung friss felmérése szerint 10-ből 9 európai – a válaszadók 88 százaléka – fejezi ki aggodalmát személyes...