A szülők döntő többsége (83%-a) foglalkozik a biztonságos internethasználat témájával: a korlátozást, ellenőrzést és tiltást közel ugyanolyan arányban vetik be gyerekeiknél, mint a témáról...
A tavalyi utolsó negyedévben mintegy 9,037 milliárd reklám jelent meg Magyarországon a felhasználók asztali gépén az összes iparágat egybevéve – derül ki a Gemius...
A Lidl Magyarország az elmúlt két év során több mint 12 milliárd forintot fordított bérfejlesztésre. A vállalat országos szinten egyedülálló ütemben és mértékben tovább...
Február 5-én zajlik a Bocuse d’Or szakácsverseny magyarországi döntője, ahol eldől, hogy a hat döntős séf közül ki képviselheti hazánkat az európai selejtezőben. Idén...
A szlovák és magyar határ mentén, Párkány és Esztergom városokban a közösségi közlekedés egy új formája létesült, amely még jobban hozzájárul a két határ...
A LEGO Csoport új, 2D-s lapocskákból álló játékkoncepciója, a LEGO DOTS bevezetése alkalmából Camille Walala, a pozitivitást hirdető közterületi alkotásairól híres művész bemutatta a...
2020-ban is folytatódik a McDonald’s olvasásnépszerűsítő programja. A 2012-ben indult kezdeményezésnek és folyamatos fejlesztésének köszönhetően eddig közel egy millió könyv került a legfiatalabb hazai...
Január 29-én délutántól késő estig őrületes vígjátékmaraton várja a nézőket a Paramount Channelen. Közben a csatorna már gőzerővel készül a február eleji Oscar-díj-átadóra; méghozzá...
Az európai pénzintézetek túlnyomó többsége (81%-a) lehetőségként tekint az Európai Unióban szeptember 14-én érvénybe lépett második pénzforgalmi irányelvre (PSD2). A bankok többsége azonban még...
Már 33. alkalommal támogatta az Audi a davosi Világgazdasági Fórumot exkluzív mobilitási partnerként, 90 százalékban elektromos alapokon nyugvó flottát bocsátva a szervezők rendelkezésére. Az...
Az IDC legfrissebb tanulmánya szerint a következő években is kétszámjegyű növekedést érhet el a robotikai piac. Az elemző cég szerint 2023-ig 17,8 százalékos növekedést...
A tavalyi év teljes befektetési volumenét vizsgálva elmondható, hogy a kontinens 2 százalékot növekedett a 2018-as eredményekhez képest. A rekordszintű forgalom számos országban tapasztalható...
Hogyan lehet a 21. századi gyerekek életének részévé válni pedagógusként? Mit jelent az élménypedagógia? Miért fontos a nyitottság a digitális módszerek felé, s melyek...
Tíz év alatt több mint felével nőtt a takarékoskodó fiatalok aránya, a K&H csoport pályakezdők, 19-29 évesek körében végzett felmérése szerint. A felmérés alapján...
Új HR igazgatóval folytatja januártól a Nestlé Hungária, a pozíciót Dúl Mária tölti be.
Dúl Mária a Schöller Jégkrém üzletágban pénzügyi és HR területeken...
A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert.
A múlt hét...
A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...
Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére.
Az ünnepek alatt és az új...
Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.
Meghatározó pillanatok
ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...
Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...
A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....