- Hirdetés -

Kategória: Mobil

- Hirdetés -

Az Ericssonnal gyorsul a Telekom

Az Ericsson Magyarország a Telekommal közösen kereskedelmi 5G szolgáltatásra is alkalmas berendezésekből felépített 5G teszthálózaton mutatja be az 5G technológiát és annak alkalmazási területeit...

Vadiúj dizájnnal jön a csúcsmobil

Az idei IFA kiállításon debütált a Huawei P30 széria csúcskészülékének új változata. A telefont a gyártó a legújabb EMIU 10-es felhasználói felület mellett, éjszakai...

Érkeznek a legújabb Nokiák

Két új okostelefont mutatott be a HMD Global: a Nokia 7.2 a középkategória új sztárja 48 MP-es kamerájával és a ZEISS optikákkal, míg a...

Jönnek az első közös Vodafone-UPC kedvezmények

A Vodafone augusztusban zárta le a UPC felvásárlását és az akkori ígéretnek megfelelően jönnek a két cég ügyfeleinek szóló kedvezményes ajánlatok. Szeptember elsejétől minden...

Mobilon újít a ŠKODA

A ŠKODA AUTO DigiLab fejlesztésében készült új Citymove App hatékonyan segít dönteni, érdemesebb-e inkább otthon hagyni az autót, az alkalmazás használatával ugyanis az autóbusz,...

Kevesebb okosmobilt vásároltunk

Csökkentek a második negyedévben az okostelefon-eladások globális szinten, a Gartner piackutató cég adatai szerint az egy évvel korábbihoz képest 1,7 százalékos volt a visszaesés. A...

Új böngészőt fejlesztett az LG és a NAVER

Az LG Electronics (LG) és Dél-Korea legnagyobb keresőmotor-szolgáltatója, a NAVER közösen hozta létre az LG dupla kijelzőjére (Dual Screen) tökéletesített, Whale elnevezésű böngészőt, ami...

Nagyon viszik a legújabb csúcsmobilt

Az idén 10 éves Samsung Galaxy sorozat legújabb tagjai, Galaxy Note10 sorozat magasabb eladási számokkal zárta az előrendelési időszakot Magyarországon, mint elődje, a Galaxy...

Mesterséges intelligenciával újított a Huawei

A Huawei Technologies bemutatta az Ascend 910-et, a világ legerősebb AI processzorát, valamint a MindSpore minden forgatókönyvre kiterjedő AI számítási keretrendszert. A mesterségesintelligencia-alapú számítási...

Csúcskategóriás funkciók elérhető áron – jönnek az új okosmobilok

Az LG Electronics (LG) a 2019-es, berlini IFA-n mutatja be új K50S és K40S okostelefonjait. Az LG versenyképes, elérhető árú mobilportfólióját kiegészítő, továbbfejlesztett K-szériás...

Mobilon újított a Nike

Már a magyar felhasználók számára is elérhető a Nike Alkalmazás. Az app felhasználói első kézből értesülhetnek a legújabb termékekről, a profi sportolók tippjeiről vagy...

Megvan az év legjobb okosmobilja

A Huawei csúcstelefonja, a P30 Pro nyerte el idén az Európai Kép- és Hang Szövetség (EISA) legjobb okostelefonnak járó díját („EISA Best Smartphone 2019-2020”)....

Különleges kamerával jön a legújabb csúcsmobil

Augusztus 23-ától Magyarországon is megvásárolható a Honor 20 Pro. A csúcskategóriás okostelefon négykamerás rendszerét a DxOMark 111 pontra értékelte. A készülék az év legjobb...

Nagyot újított a Huawei

A Huawei bemutatta legújabb, sajátfejlesztésű rendszerfelületét. Az EMUI 10 minden eddiginél több eszközt és alkalmazást biztosít a felhasználók számára, köztük a forradalmi osztott technológiát,...

Díjazták a Samsung csúcsmobilját

A Samsung bejelentette, hogy az új Galaxy Note10+ 5G okostelefon első helyezést ért el a DxOMark előlapi és hátlapi kamerákat értékelő rangsorában, valamint a...

Sokat bír a legújabb okosóra

A strapatelefonokról ismert EVOLEO most az okosórák szegmensében is bemutatkozik. A cseh gyártó újdonsága, a három színben elérhető EVOLVEO Sportwatch MS1 SIM támogatással rendelkezik,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

TV appal erősít a TV2 Play

A TV2 tavaly februárban indult online streaming platformja, a TV2 Play és annak Prémium felülete nagy sikernek örvend a nézők körében, ezért folyamatosan fejleszti a felhasználói élményt a médiaszolgáltató csoport. Ennek köszönhetően a szerződött...

Elégedetlenek a fiatal munkavállalók

A vezetők túlságosan optimisták alkalmazottaik boldogságát illetően – derül ki a Capgemini Kutatóintézet legfrissebb kutatásából. A 750 vezető és 1500 alkalmazott bevonásával készített felmérés alapján elmondható, hogy az alkalmazottak csak kevesebb mint egyharmada elégedett...

Új pénzvisszatérítési szolgáltatás indult

A Picodi lengyel e-kereskedelmi platform a magyar felhasználók számára is elérhetővé tette a cashback szolgáltatást, ami az online vásárlásra költött pénz egy részének visszatérítését jelenti. Ennek köszönhetően a felhasználók a magyar és külföldi webáruházakban...

Akciótervvel segíti a spórolást a SPAR

Előrelátással, tudatosan, az akciókat, a hűségkártyát és a kuponokat jól felhasználva jelentős összegeket takaríthatunk meg. Ebben segít a SPAR Akcióterv.„Vásárlóink számára mindig kifogástalan minőséget és jó árakat igyekszünk biztosítani, ezért alkottuk meg a SPAR...

Az Artvertisinggel dolgozik a Tchibo

Négy induló közül az Artvertising nyerte a Tchibo BTL kommunikációra kiírt tenderét, mely a Tchibo Shop 3 területének; a Non Food, a Cafissimo és a Kávébár promóciók kreatív anyagainak tervezését foglalja magában. A megbízás...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Tovább zöldített az IKEA

Az IKEA Magyarország ma bejelentette, hogy 60,1 százalékkal csökkentette a termelésből származó élelmiszer-pazarlást, amivel 353 311 étkezésnek megfelelő ételmennyiséget spórolt meg és 607 tonna szén-dioxid kibocsátást került el az elmúlt négy évben.A világszerte megtermelt...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....