- Hirdetés -

Kategória: Print

- Hirdetés -

Új lapterjesztési megoldással erősít a RAS

Friss termelői élelmiszerek mellett már házhoz rendelhetők az ország kedvelt újságjai Budapesten és a főváros környéki agglomerációban. A Ringier Axel Springer kiadó napi- és...

Nyomtatott magazin a 444-től

Papírra költözött a 444, az internetes portál szerkesztősége elkészítette első nyomtatott magazinját, a 444 Makro-t. A tematikus lap elsőre a Túlélés vs. túl nem...

Karantén speciál a Marketing&Mediától

Azoknak, akik home office-ban tolják és azoknak, akik egyre jobban szeretik a lapozgatható digitális magazinokat, valamint, akik Győrfi Pál miatt nem merik kitenni a...

Így tartják meg az előfizetőket

Óriási az igény a hírekre, a tájékozódásra napjainkban, és az is jól látszik, hogy az emberek főként a hírmédia szervezeteket választják a friss információk...

Újított a Blikk

Átdolgozta tartalomstruktúráját a Blikk, és új imázs-kampánt indított. Számíthat ránk – a szlogen bekerült a Blikk márkakommunikációjába és a vezető bulvár medium a tartalmát is...

Elképesztő zuhanás az amerikai kiadóknál

A hirdetési bevételeik közel felét veszítették el az FTI tanácsadó cég által megkérdezett amerikai kiadók a koronavírus-járvány miatt kialakult helyzet következtében. Jelentős spórolásba kezdtek...

Dollármilliókkal támogatja az újságírást a Facebook

Hárommillió dollárt fektet a Facebook az Európai Újságírás COVID-19 Támogatási Alapba. A cég Újságírói Programja és az Európai Újságíró Központ közös pénzügyi alapját azért...

Különleges lapszámmal jön a női magazin

A glossy-k magyar történetében előfordult már, hogy a címlapsztár saját magát fotózta, de – reagálva a körülöttünk zajló eseményekre – itthon az ELLE magazin...

Összefogott a járvány ellen a magyar sajtó

Maradjon otthon! - olvasható főcímek helyett a legnagyobb hazai napilapok és online hírportálok mai címoldalán. Az összefogás célja, hogy nyomatékosítsák napjaink legfontosabb társadalmi üzenetét....

Kiosztották a MÚOSZ díjait

Március 15-e a magyar sajtó napja is – a Magyar Újságírók Országos Szövetsége (MÚOSZ) az ünnephez közeledve idén is kiosztotta szakmai díjait, köztük a...

Bezöldül a Street Kitchen

Március 9-től még nagyobb hangsúlyt kap a fenntarthatóság a Fördős Zé szakmai vezetése mellett működő gasztrocsapatnál. A Green Kitchen megjelenése mellett egy új, napilap-formátumú...

Győztes csapaton ne változtass – interjú Kovács Tiborral

Kiadói oldalon az árbevételünk nem növekedett, a profitabilitásunk viszont stabil maradt – árulta el a 2019-es üzleti évükről Kovács Tibor, a Ringier Axel Springer...

Íme az ország legnépszerűbb celebjei

Immár kilencedik alkalommal állította össze a Marketing&Media magazin a bulvárlapok címoldalain szerepelt celebekből készült listáját. Bár a 2019-es rangsorhoz képest tizenegy új név is...

Az országos napilapok és a női magazinok uralják a hazai lappiacot (x)

A Matesz által közzétett legfrissebb, 2019 negyedik negyedéves értékesítési adatokból kiderül: továbbra sem kell temetnünk a nyomtatott sajtótermékeket, sőt, a növekedésnek is van tere...

Forbes-ügy: megjött az MLE állásfoglalása

Akár a mindennapi újságírás jelentős korlátozását vonhatja maga után, ha a jövőben tömegesen fordulnak elő a Fővárosi Törvényszék Forbes magazin januári száma kapcsán hozott...

Új magazinokkal erősít a LifeTime Media

Ma jelent meg a „BBC GoodFood Világkonyha” idei első száma – immár a LifeTime Media Kft gondozásában. Az Immediate Media Companyval kötött szerződés értelmében...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Boldog, békés karácsonyt kíván a Marketing&Media

Boldog, békés karácsonyi ünnepeket kíván minden kedves olvasónak a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu csapata. Meglepetésért kattints a képre!  
Csillag Születik döntő RTL

Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte

A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert. A múlt hét...

Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....