- Hirdetés -

Kategória: Print

- Hirdetés -

Különleges magazin a hazai lappiacon

Tematikájában is újító kiadvány indult a piacon: a KortársPRos a kulturális szféra és a forprofit vállalatok között kíván hidat teremteni az Art Is Business...

A sajtószabadságról rendeznek konferenciát

Sajtószabadság Konferenciát szervez a Ringier Axel Springer a European Magazine Media Association (EMMA) és a European newspaper publishers' association (ENPA) Pozsonyban, március 5-én. A...

Ezek a kiadói stratégiák működhetnek

A printkiadványokat olvasók lojálisabbak és figyelmesebbek, a kiadóknak pedig a jövő helyett a jelen olvasói igényeit kell kiszolgálniuk. Fontos, hogy a hirdetők kialakítsanak egy...

Felfordulás a celebvilágban – Hosszú Katinka az élen

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a bulvárnapilapok és heti magazinok címoldalain szereplőkből a celebek rangsorát. Az egy évvel korábbi rangsorhoz képest a lista...

Megerősíti bookazine termékvonalát a RAS

Tavaly novemberben dobta piacra első bookazine-ját a Ringier Axel Springer Magyarország. Az I. világháború történetét bemutató színes ismeretterjesztő kötet sikere felülmúlta a várakozásokat, ezért...

Változások a Marquard Mediánál

Jelentősen átalakították a Marquard Media Magyarország Kft. menedzsmentjét, a változtatásokat az anyacégnél tavaly bejelentett tulajdonosiszerkezet-változás és az ezt követően megfogalmazott új stratégia indokolta. A...

Magyar Időkből Magyar Nemzet lesz

Szerdától ismét lesz Magyar Nemzet című napilap a hazai sajtópiacon, a Magyar Időket nevezik át. A dátum szimbolikus, Simicska Lajos és Orbán Viktor nevezetes...

Vizsgálat indult a Ripost cikke miatt

Kirekesztő, gyűlöletkeltő, öncélú, sértő volt és nem tartotta tiszteletben az emberi méltóságot a Ripost még tavaly novemberben megjelent, hajléktalanokkal foglalkozó anyaga, ezért a Médiatanács...

Mit hoz 2019? – Ezt várják a szakértők

Úgy tűnik, egy pillanatra sincs megállás a médiapiacon. A Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjai komoly sikereket könyvelhettek el a múlt évben, nem véletlenül optimisták. Összeállításunkból kiderül,...

A prémium és a kézműves a nyerő a csokiimádóknál

Magyarországon egyre inkább a prémium minőségű és kézműves csokoládékat részesítik előnyben, feljövőben vannak az étcsokoládék, ízvilágban pedig a sós karamella az új trend, megfosztva...

Új közéleti folyóirat indul

Ellensúly címen új közéleti folyóiratot indított az Ökopolisz Alapítvány. A negyedévente megjelenő lap a hazai közélet aktuális kérdéseivel foglalkozik, s fő célja, hogy hozzájáruljon...

Újabb hetilap dobta be a törülközőt

Megszűnik a neokonzervatívok szócsöveként számon tartott The Weekly Standard című amerikai hetilap. A lap megszűnését a hét végén jelentette be a tulajdonos Clarity médiacsoport,...

Újságírók a Time címlapján

Az amerikai Time magazin a meggyilkolt szaúdi újságírót, Dzsamál Hasogdzsit, a Reuters hírügynökség Mianmarban bebörtönzött munkatársait, egy fülöp-szigeteki újságírót és a Marylandben meggyilkolt újságírók...

Változás a Népszavánál

Beolvad a Népszavába a lap kiadójának másik terméke, a Vasárnapi Hírek. A két kiadvány összekapcsolását valamilyen formában már korábban is tervezték. "A Népszava hírközpontúságának...

Itt a média igazi Armageddonja

Alig néhány óra alatt zajlott le minden idők legnagyobb hazai médiapiaci tranzakciója 2018 november 28-án. Ezzel megalakult egy jóval több mint 60 milliárd forintos...

Példátlan koncentráció a hazai médiában

Elképesztő mértékű médiakoncentráció kialakulásának lehetünk tanúi a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítványon belül. A szervezet megkapja Mészáros Lőrinc teljes médiaportfólióját, de néhány órán belül...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csökkenő profit, erősödő koncentráció – ez jellemzi a hazai marketingipart

Kihívásokkal teli piacon, de alapvetően stabilan működnek a marketing-iparághoz köthető hazai cégek. Azonban a gyengülés jelei már látszódnak: az árbevételek jól alakultak, de elindult a profit csökkenése, a költségek pedig elszabadultak – derült ki...

Hamarosan Budapesten is megkóstolhatjuk Gordon Ramsay ételeit

A Dorothea Hotel, Budapest, Autograph Collection és a Gordon Ramsay Restaurants Global stratégiai együttműködést kötött, amelynek keretében a világ egyik legismertebb kulináris márkája Budapestre érkezik. A megállapodás a vendéglátás két nemzetközi szinten vezető szereplője...

Magyar kampány lett Európa legjobbja az ICCO Global Awards-on

A Lounge Group kommunikációs ügynöksége és a Magyar Posta közös „Postásnak lenni nem küzdősport!” kampánya elnyerte az ICCO Global Awards 2025 Campaign of the Year: Europe kategóriájának fődíját a november 12-i, Mumbaiban megrendezett díjátadón.A...

Átértékeled a történelmet, ha megnézed ezt a filmet

A Hitler DNS-e: Egy diktátor lenyomata című nagyívű, két részes új dokumentumfilm, amelyet a londoni székhelyű Blink Films készített, és amelyet Magyarországon hamarosan a Viasat History csatorna mutat be, Adolf Hitler DNS-éről mutat be...

Idén ennyiből lakhatunk jól a karácsonyi vásáron

A 15. Advent Bazilika és a Vörösmarty Classic Xmas gasztronómiai kínálatát a tavalyi évhez képest jóval az infláció alatt maradó, átlagosan mindössze 1,5 százalékos átlagos árváltozás jellemzi, miközben az ételek közel 70 százalékának ára...

Digital Center

6G labort nyitott az Ericsson Budapesten

Az Ericsson megnyitotta új 6G Laborját budapesti kutatás-fejlesztési központjában. A vállalat ezzel tovább erősíti a jövő hálózatainak fejlesztésére vonatkozó elkötelezettségét, ugyanakkor fokozza a következő generációs mobiltechnológia kutatására és szabványosítására tett erőfeszítéseit.Az új labor a...

Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját

A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...

Új csúcstévével rukkolt elő a Hisense

Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába. Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5...

Jön az MI, és mindent felforgat a biztosításban

A mesterséges intelligencia alkalmazása új lehetőségeket teremt az életbiztosítási szektorban – hangzott el a VII. Életbiztosítási Csúcstalálkozón Balatonfüreden. Márta Róbert, a Generali Biztosító igazgatósági tagja szerint az AI nemcsak az ajánlatkészítést gyorsítja, hanem a...

Mesterséges intelligenciával újítanák meg a vállalati működést

A Konecta, a vásárlói élmény (CX) és a digitális szolgáltatások globális vezetője, stratégiai szövetségre lépett a CrewAI-jal, a többrésztvevős (multi-agent) mesterséges intelligencia-platform úttörőjével. A két vállalat közösen újradefiniálja az ember és a mesterséges intelligencia...